Quale hè Kutalmış Bey in a storia, cumu hè mortu, chì succede à Süleyman Shah? Kanbolat Görkem lascià a serie?

Quale hè Kutalmis Bey in a storia è ciò chì hè accadutu à Suleyman Şahin?
Quale hè Kutalmis Bey in a storia è ciò chì hè accadutu à Suleyman Şahin?

Mentre a serie di TV Great Seljuk d'Alparslan cuntinueghja cù i so novi episodii in TRT 1, era una questione di curiosità quale eranu i figuri storichi, cumu sò morti, è quale era u so postu in a storia. In l'ultimi capituli, sò investigati l'identità di Kutalmış Bey, chì hà fattu piani di pusà nantu à u tronu Gran Seljuk, a so impurtanza in a storia è a so morte. Ma quale interpreta Kutalmış in a nova serie di TRT 1 Alparslan, u Gran Seljuk ? Quale hè Kutalmış Bey in a storia, cumu hè mortu, chì succede à Süleyman Shah? Kanbolat Görkem lascià a serie?

Kutalmış Bey hè unu di i caratteri di a serie TV Alparslan Great Seljuk. L'attori è i caratteri di a serie Alparslan Great Seljuk sò curiosi. U caratteru di Kutalmış, chì hà ripresu in a famosa serie TV, hà attiratu l'attenzione. U caratteru Kutalmış, interpretatu da Kanbolat Görkem Arslan, hà attiratu l'attenzione. Eccu l'infurmazioni nantu à Kanbolat Görkem...

A quistione di quale hè Kutalmış Bey hè nantu à l'agenda ... Kanbolat Görkem hè unu di l'attori di a serie TV Alparslan Great Seljuk. Görkem Arslan interpreta Kutalmış in a serie. Allora chì interpreta Kutalmış in a nova serie di TRT 1 Alparslan, The Great Seljuk?

Quale hè Alparslan u Grande Seljuk Kutalmış Bey?

Kanbolat Görkem Arslan interpreta u caratteru di Kutalmış in a serie TV Alparslan Great Seljuk. L'Enciclopedia di l'Islam di a Fundazione Religiosa Turca cuntene i seguenti infurmazioni nantu à Kutalmış:

Quale hè Kutalmış Bey in a storia, cumu hè mortu, chì succede à Süleyman Shah?

U nome Kutalmış, chì significa "benedetto, benedettu, auspicious", pò ancu esse lettu cum'è "Benedetto, celebratu" secondu a so ortografia in i fonti. Mahmud di Ghazni hà imprigiunatu Arslan Yabgu, chì avia ingannatu, in u Castellu di Kalincar in India, cù u so figliolu Kutalmış è alcuni di i so amichi. Truvau una opportunità fertili è scappò da u castellu, turnò à Bukhara è hà pigliatu l'azzione per salvà u so babbu cù l'Oghuzs sottu u so cumandamentu. Tuttavia, hà fiascatu è quandu morse in u dungeon sette anni dopu, hà cullaburatu cù i so zii Tuğrul è Çağrı Bey.

Kutalmış, chì hè statu assignatu à cunquistà Cürcân è Damgan in u cungressu cunvucatu dopu a vittoria di Dandanakan (431/1040), hè statu assignatu à cunquistà Azerbaijan è Irminiye dopu chì Tugrul Bey hà pigliatu l'Iraq sottu a so amministrazione. Hà cumpletu cù successu i travaglii assignati à ellu; Ripigliò ancu l'attaccu bizantinu à a cità di Debil d'Arran in u 437 (1045-1046). L'annu dopu, assedia a cità di Ganja, chì era parti di u Şeddadoğulları, ma ùn pudia piglià.

In u 1048, Tuğrul Bey assignò İbrahim Yinal è u figliolu di u fratellu di a so mamma Kutalmış è u so altru ziu Yusuf Yinal per vindicà Hasan Bey, u figliolu di u so ziu Musa Yabgu, chì hè statu uccisu in una imbusca. Hè statu uccisu da i Bizantinu un annu fà. E forze Selgiuchidi unite attaccò e saccheggiarono Kalîkalâ (Erzurum) e sconfissero l'armata bizantina nella pianura di Pasinler; Stu cunflittu era a prima guerra maiò trà i Turchi è Bizanziu. Kutalmış attaccò Kars in 445 (1053-54) è ammazzò tutti quì. Quandu Tugrul Bey si n'andò in Bagdad à l'invitu di u califfu (447/1055), Kutalmış era cun ellu.

Dopu, abbandunò a cità cù i suldati turchi sottu u cumandamentu di Arslan al-Besâsîrî, u cumandante di i Buyids Turchi è u guvernatore militare di Baghdad, è dopu un pocu tempu, si trasfirìu versu Mosul, chì hè statu rimandatu à i Seljuks cù u so. alleati. . Tuğrul Bey hà mandatu Kutalmış à l'aiutu di l'Emir di Mosul Quraysh. Dopu avè scontru à Kutalmış Quraysh, marchò nantu à Besâsîrî. In ogni casu, hè statu scunfittu in una battaglia vicinu à Sinjar è scappò per pocu (29 Shawwal 448 / 9 ghjennaghju 1057). Tuğrul Bey ghjunse à Mosul per punisce a ghjente di Sinjar in u modu più severu per a so crudeltà à i suldati turchi morti, è tornò à Baghdad cù Kutalmış dopu avè consegnatu l'amministrazione di Sinjar è Mosul à İbrahim Yinal. Kutalmış era ancu presente à a magnifica cerimonia (449/1058) in quale Tuğrul Bey fù dichjaratu u capu di l'Oriente è l'Occidenti da u Califfu.

Kutalmış si ribellò contr'à Tuğrul Bey in u 453 (1061) è fù imprigiunatu in a fortezza fortificata di Girdkûh vicinu à Damgan (Dâmegān). Ùn ci hè micca infurmazione in e fonti nantu à e cause di a rivolta di Kutalmut. Tuttavia, a mamma di u fratellu di Tuğrul Bey, Çağrı Bey, hà dichjaratu u so figliolu novu Süleyman l'eredi, chì pò avè pruvucatu a so ribellione. Perchè Kutalmış si vede cum'è u veru eredi di u tronu, postu chì u so babbu era più vechju di tutti i fratelli Arslan Yabgu è era u capu di l'Oghuzs prima di cascà in e mani di i Ghaznavids. Ancu Tuğrul Bey hà mandatu truppe in Kutalmış, e so forze sò stati scunfitti. Allora assedia a furtezza di Girdkuh; in ogni modu, ùn hà micca successu è hà numinatu u visir Amîdülmülk el-Kündürî.

I discorsi di pace cuminciaru pocu dopu; Kutalmış s'avvicinò à a pace cù e seguenti cundizioni: U sultanu ferà un ghjuramentu annantu à talak chì ùn faria nunda per ellu stessu, ùn li serà micca dumandata una compensazione per a so risurrezzione, è ùn ci saria micca obiezione à u matrimoniu di Süleyman cù a so surella è a so sorella. ripiglià una pruvincia ricca. sarà affidata à a gestione. Ancu s'è trè di sti cundizioni sò stati accunsentiti, hè statu infurmatu chì nimu ùn s'aspittava à piglià u ghjuramentu di talak à u sultanu, è i negoziati sò stati interrotti per via di a so insistenza annantu à questu tema. Dopu quì, mentre Amidülmülk cuntinuava l'assediu, Tuğrul Bey morse in Rey (8 Ramadan 455 / 4 September 1063). Dopu à a morte di Tuğrul Bey è u ritornu di Amîdülmülk à a capitale, Kutalmış scendinu da u castellu è andò à i Turkmeni chì stavanu trà Hemedan è Rey è pigliò un grande gruppu di elli à u so serviziu. Intantu, u so fratellu Resul Tegin s'unisce à ellu è incuragisce Rey à pisà ellu. Quandu Amîdülmülk hà intesu chì Kutalmış era partitu cù un esercitu di 50.000 persone, hà intesu chì u figliolu di Çağrı Bey, Alparslan, era ghjuntu à Rey per catturà u sultanatu, è li dumandò di fretta.

conduisit à un piège qu'il pouvait obtenir en le transformant dans sa vallée. Tuttavia, l'avvenimenti ùn anu micca sviluppatu cum'è previstu è l'ufficiali di a palude di Alparslan anu scunfittu l'operazione di Kutalmış; Captu u so fratellu Resul Tegin, u so figliolu Süleyman (Shah) è alcuni di i so cumandanti. Kutalmish morse dopu à cascà da una zona rocciosa in una prova di prova di i resti di u so esercitu disbandatu versu a so propria roccaforte, Girdkûh; U so corpu hè statu purtatu à Rey è intarratu in a tomba di Tuğrul Bey (13 Zilhicce 455 / 7 dicembre 1063).

Quale hè Kanbolat Görkem Arslan?

Görkem Kanbolat Arslan hè natu u 4 di nuvembre di u 1980 in Düzce. Dopu avè cumminatu a so educazione in Düzce, intrì in u Dipartimentu di Teatru di u Conservatoriu Statale di l'Università di Hacettepe in Ankara è hà finitu cù successu a so educazione quì è entra in a so carriera di attore. Arslan, chì hè altu 1.80 metri è 77 chilò, hè un Scorpio. Görkem Kanbolat Arslan, chì hà cuminciatu à esse cunnisciutu per u caratteru di Korkut, hà ghjucatu in a serie TV "Çembermde" Gül Oya per a prima volta in u 2004, dopu hà rinfurzatu u so passatu cù u caratteru di Mahir Çayan in a serie TV Remember Dear. Arslan hà scrittu i caratteri di u rolu "Sefer" in Poyraz Karayel, chì era unu di i fenomeni di a serie di i schermi à u mumentu chì hè stata trasmessa.