Quasi 14 milioni di passeggeri trasportati in Turchia cù YHT in 72 anni

Quasi milioni di passageri si sò spustati cù YHT in Turchia
Quasi 14 milioni di passeggeri trasportati in Turchia cù YHT in 72 anni

U Ministeru di Trasportu è Infrastruttura hà dichjaratu chì a Turchia hè stata introdutta à i treni d'alta velocità 14 anni fà è hà enfatizatu chì quasi 72 milioni di passageri sò stati trasportati da YHT finu à a data. In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru, hè statu nutatu chì a prima Linea di Trenu d'Alta Velocità hè stata messa in serviziu u 13 di marzu di u 2009 da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì era u Primu Ministru à l'epica. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì Turchia hà iniziatu l'operazione HST cù a Linea Ankara-Eskişehir 14 anni fà, è hà dettu: "U nostru paese hè diventatu cusì u 8u operatore HST in u mondu è u 6u in Europa. A Linea Ankara-Konya hè diventata operativa in 2011, è e Linee Konya-Istanbul è Ankara-Istanbul sò diventate operative in 2014. A lunghezza di a linea YHT hè aumentata à 1241 chilometri. "Cù a Linea di Trenu Alta Velocità Konya-Karaman, lunga 2022 chilometri, messa in serviziu in u 219, u serviziu YHT serà furnitu à 8 cità è 33 per centu di a pupulazione di u paese direttamente, cù trasportu cumminatu furnitu da YHT + Bus, YHT + Connessioni di treni cunvinziunali, è 47 per centu di a pupulazione di u paese ".

VIAGGIU VELOCE E CONFORTABLE CON YHT

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì u tempu di viaghju trà Ankara è Eskişehir cù YHT hè diminuitu da 4 ore à 1 ora è 30 minuti, è u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul hè diminuitu da 8 ore à 4 ore è mezza. hà registratu chì hè cascatu à ore. In a dichjarazione, "Finu à marzu 1, 45 milioni 4,5 mila nantu à a linea Ankara-Eskişehir YHT, 2023 milioni 19 mila nantu à a linea Ankara-Konya, 833 milioni 18 mila nantu à a linea Ankara-İstanbul, 272 milioni 23 nantu à a linea Konya- İstanbul Line." "Un totale di 783 milioni 8 mila passageri viaghjanu, 297 mila nantu à a Linea Ankara-Karaman, 847 mila nantu à a Linea Istanbul-Karaman, è 568 mila nantu à a Linea Eskişehir-Istanbul".

I SERVIZI DI TRENI EXPRESS INIZIATI U 10 LUGLIU

Hè ricurdatu chì i servizii di treni espressi à alta velocità (YHT) anu iniziatu nantu à a linea Ankara-Istanbul da u 10 di lugliu di u 2021, è hè statu nutatu chì u trenu espresso si ferma solu in Eskişehir è Istanbul-Pendik. In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì un totale di 56 viaghji sò stati fatti ogni ghjornu trà Ankara-Istanbul, Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir è Istanbul-Konya, Eskişehir-Istanbul, Istanbul-Karaman, Ankara-Karaman. "Cù u trasportu cumminatu, in quale YHT è autobus sò pianificati inseme, u tempu di viaghju à Kütahya, Tavşanlı, Afyonkarahisar, Denizli, Karaman, Antalya è Alanya hè significativamente ridottu, mentre chì più di e nostre cità beneficianu di u cunfortu di a tecnulugia ferroviaria avanzata ".

CONNESSAMU TURCHIA CU LINEA DI TRENI D'ALTA VELOCITA

In a dichjarazione, chì tocca ancu i prughjetti di treni à alta velocità in corso, hè statu dettu:

"Avemu travagliendu per cunnette Turchia cù e linee di treni à alta velocità. U travagliu di treni à alta velocità cuntinueghja trà Ankara è Izmir. Cù a fine di u prugettu, a distanza trà e duie cità serà di 624 chilometri è u tempu di viaghju diminuirà à 3 ore è 30 minuti. Inoltre, a linea ferroviaria Mersin-Osmaniye-Adana-Gaziantep, chì hè in custruzzione, hè prevista per esse cumpletata à a fine di u 2024. Cù a fine di sta linea, un citatinu chì piglia u trenu à alta velocità da Istanbul o Edirne puderà ghjunghje à Gaziantep senza interruzzione. "A linea Ankara-Sivas serà ancu messa in serviziu per i nostri citadini in i ghjorni à vene".