Cunsiglii Speciali di Ramadan per e donne incinte è quelli cù e malatie croniche

Cunsiglii Speciali di Ramadan per Malattie incinte è croniche
Cunsiglii Speciali di Ramadan per e donne incinte è quelli cù e malatie croniche

Cirurgu Cardiovascular Assoc. Prof. di Liv Hospital. Dr. Cem Arıtürk, Specialista di Endocrinologia è Malattie Metaboliche. Dr. Op. cù Saida Dashdamirova da u Dipartimentu di Ginecologia è Ostetricia. Dr. Gamze Baykan Özgüç hà sparte i so avvirtimenti è suggerimenti speciali per u Ramadan per quelli cù malatie croniche è e donne incinte.

Chirurgu Cardiovascular Assoc. Dr. Cem Arıtürk: "U digiunu hè definitivamente micca cunsigliatu per alcuni pazienti cardiovasculari perchè pò esse periculosu. Per quessa, i pazienti duveranu agisce in cunfurmità cù i cunsiglii di i so medichi, è ùn anu micca definitu micca prestu se i so medichi ùn permettenu micca. "U prublema chì i malati di cori chì ponu digiunate deve esse attenti durante u Ramadan hè a so dieta". disse.

U Cirurgu Cardiovascular Assoc. Prof. attira l'attenzione à a preferenza di l'alimenti grassi insaturati per cunsumà u grassu chì u corpu hà bisognu. Dr. Cem Arıtürk hà dettu: "Consumate cibi cù un altu cuntenutu di grassu saturatu in quantità certe è necessarie, è certamente evitendu i grassi trans, chì avemu descrittu cum'è" cattivu ". Per quessa, pudete aduprà principarmenti l'oliu d'aliva è l'oliu di girasole in i vostri insalati è pranzi; "Pudete include l'alimenti cum'è l'alivi, l'avocado, l'amanduli, i noci, l'arachide, l'avellana, i graneddi di girasole, u granu, è i pesci cum'è salmone, sgombro, acciughe è trote in a vostra dieta". Hà dettu:

Liv Hospital Endocrinologia è Specialista di Malatie Metaboliche. Dr. Saida Dashdamirova hà ancu datu infurmazioni nantu à i risichi pussibuli è gravi di digiunu per i pazienti diabetici.

Dashdamirova hà dettu in a so dichjarazione: "I malati à risicu altu pò sperimentà un seriu bassu di zuccaru di sangue è di zuccaru in sangue elevatu quandu si digiunu, è ancu cumplicazioni cum'è a perdita di fluidu in u corpu (desidratazione), pressione sanguigna bassa, svenimenti, ferite, trombosi ( formazione di coaguli di sangue). difende u so parè.

Liv Hospital Endocrinologia è Specialista di Malatie Metaboliche. Dr. Saida Dashdamirova hà fattu i seguenti suggerimenti:

"Quelli chì anu diabete di tippu 1, quelli chì anu una malatia aguda, quelli chì sò in dialisi, quelli chì anu seriu bassu di zuccaru in sangue, quelli chì ùn ponu micca capisce chì u so livellu di zuccaru hè calatu, quelli chì a prova media di zuccaru in sangue di trè mesi hè. sopra l'ottu per centu, quelli chì sò stati hospitalizzati per via di coma di diabete in l'ultimi trè mesi, livelli di zuccaru altu o bassu, Quelli chì sviluppanu danni d'urgani per via di a diabetes, quelli chì campanu solu, quelli chì utilizanu droghe di gruppu insulina o sulfonylurea, i pazienti di più di 75 anni, è quelli chì ricevenu più trattamenti di insuline sò cunsiderati à risicu altu. Ùn hè micca cunsigliatu per questi pazienti à fasting, ma s'ellu insistenu à u digiunu, un pianu di trattamentu persunalizatu deve esse creatu, u paci deve riceve l'educazione necessaria, è u zuccheru di sangue di u dito deve esse verificatu più freti di l'usu. A misurazione di u zuccheru in sangue è a donazione di sangue ùn rompenu micca u digiunu. Se u paci misura u so zuccheru in sangue è hè sottu à 70 mg/dL o sopra à 300 mg/dL o s'ellu si senti male, deve rompe u so fast; Se ùn ci hè micca una migliione di u nivellu di zuccaru in sangue, unu deve andà à l'uspidale è uttene aiutu medico. Cuntinuà à digiunu dopu chì u zuccheru in sangue hè misuratu sottu à 70 mg / dl pò esse periculosa per a vita ".

Op. da Liv Hospital Ginecologia è Ostetricia Dipartimentu. Dr. Gamze Baykan Özgüç "Sò incinta, possu digiunare? Ella hà dichjaratu chì e risposte à e dumande cum'è "Cumu affettarà u mo zitellu se l'aghju tenutu?" Varià per ogni donna incinta:

Özgüç hà dettu: "Molti studii mostranu chì l'effetti di u digiunu nantu à a gravidanza è u zitellu ùn pruduceranu risultati significativi. In ogni casu, l'alimentazione regulare è di qualità è u cunsumu di fluidu sò assai impurtanti durante a gravidanza. "Recumandemu chì e donne incinte valutanu l'effetti generali di u digiunu à longu andà è a mancanza di ingesta di fluidi cù i so medichi è piglianu a decisione di digiunu in cunseguenza". disse.

"E donne incinte chì sò decise à digiunu anu da sparte u so tempu trà iftar è sahur, cunsuma cibi sazianti cù un altu cuntenutu di proteine ​​​​inveci di cibi di carbuidrati grassi, è ùn deve micca scurdate di beie acqua". Op. Dr. Gamze Baykan Özgüç hà ricurdatu chì e donne incinte cù qualchi prublemi di salute duveranu definitivamente prestu. Basgiu. Dr. Gamze Baykan Özgüç hà dettu: "E donne incinte cù risichi di gravidenza esistenti, cum'è ipertensione, malatie renali, diabete, risicu di nascita prematura, ritardu di crescita di u zitellu ùn deve micca definitu rapidamente".