Sò Mega Prughjetti cum'è Marmaray, Osmangazi Bridge Resistenti à i Terremoti?

Sò Mega Prughjetti cum'è Marmaray Osmangazi Bridge Resistenti à i Terremoti?
Sò Mega Prughjetti cum'è Marmaray, Osmangazi Bridge Resistenti à i Terremoti?

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'ultime opportunità tecnologiche sò aduprate in investimenti di trasportu, "Guardate, e nostre infrastrutture di trasportu ùn sò micca affettate da un terremotu cusì severu in u mondu. In particulare in u terrimotu d'Istanbul, chì hè cunsideratu in Marmara, questi grandi prughjetti infrastrutturali di i nostri ùn saranu micca danati grazie à a tecnulugia chì usemu, è operanu 24 ore à ghjornu.

Karaismailoğlu hà dettu:

"Prughjetti cum'è l'aeroportu di Istanbul, u nordu di Marmara, Marmaray, u ponte Osmangazi è u ponte Yavuz Sultan Selim continuanu à travaglià appena ci hè un terremotu. In casu di un disastru, sia u Marmara di u Nordu, u Tunnel di l'Eurasia, o u Marmaray, tutti seranu rotte di trasportu d'emergenza. In u Tunnel di l'Eurasia, per esempiu, usemu isolanti sismici in e duie parti di u tunnel induve a terra hè viota è dolce. In altri palori, ci sò insulators quì chì scuntrà a carica per via di u terrimotu, questi sò l'insulators chì reducennu l'effettu nantu à u tunnel. Avemu ancu usatu isolatori sismici in Marmaray. Avemu ancu aduprà isolanti sismici in i nostri prughjetti di strada. In una situazione pussibile in Istanbul, a strada di Marmara di u Nordu serà in particulare una strada di trasportu d'emergenza ".

Karaismailoğlu, chì hà dettu chì era capitu quantu era necessariu l'Aeroportu d'Istanbul, hà nutatu chì in un casu pussibule, unu di i dui aeroporti (aeroporti di Istanbul è Ataturk) puderia esse operatu.