Set di cartoleria, libri di testu è risorse supplementari consegnate à i studienti in a zona di u terremotu

Set di cartoleria, libri di testu è risorse ausiliarii consegnati à i studienti in a zona di u terremotu
Set di cartoleria, libri di testu è risorse supplementari consegnate à i studienti in a zona di u terremotu

Dichjarà chì anu consegnatu 200 mila set di cartoleria à i studienti in l'area di u terrimotu finu à avà, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà nutatu chì 26 milioni di libri di testu è risorse ausiliarii per esse mandati à a regione sò stati ristampati è distribuiti.

L'educazione cuntinueghja à 10 punti, cumprese aule di cuntainer, aule di spitali, scole prefabbricate, è scole in Diyarbakır, Kilis è Şanlıurfa in 1.476 pruvince affettate da u terrimotu. In questu prucessu, i set di cartoleria è i libri necessarii da i studienti cuntinueghjanu à esse furniti in a regione da u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "In linea cù l'approcciu di" cuntinuà l'educazione in tutte e cundizioni ", avemu creatu aule prefabbricate, tende è ambienti educativi in ​​ospedali in linea cù i bisogni di i nostri figlioli. à tutti i livelli in a zona di terramotu. Finu a ora, avemu consegnatu 200 mila set di cartoleria à i nostri figlioli in e pruvince affettate da u terrimotu. Prima di tuttu, avemu ristampatu è mandatu 11,5 milioni di libri di testu è risorse supplementari per i nostri figlioli chì si preparanu per l'esame. In Diyarbakır, Şanlıurfa è Kilis, induve l'educazione cuminciò, avemu scontru u bisognu di i nostri studienti di libri è risorse supplementari. Quandu e scole aperte in altre pruvince, ognunu di i nostri figlioli averà libri nantu à i so scrivani. In totale, averemu mandatu 26 milioni di libri di testu è risorse supplementari à i nostri figlioli ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Özer hà nutatu chì hà spressu a so gratitudine à u persunale di u Ministeru è à i prufessori chì travaglianu ghjornu è notte per i bisogni di i zitelli.