Tecnulugie introdutte chì aumentanu a prestazione di l'edificiu à l'ingegneri di u futuru

Cagdas Ilgaz Senel
Tecnulugie introdutte chì aumentanu a prestazione di l'edificiu à l'ingegneri di u futuru

Hilti Turkey, scontru cù i ghjovani à a Cunvenzione di l'Ingenieria Civile 2023, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a tecnulugia è di l'ingenieria per riduce l'effetti distruttivi di u terrimotu. Hilti, pionieru di u mercatu di e tecnulugia di a custruzzione cù u so approcciu è i studii chì piglianu u futuru cum'è riferimentu, hà participatu à a Cunvenzione di l'Ingenieria Civile 2023, unu di i più grandi eventi studianti in l'industria di a custruzione. In a sessione "Hilti Solutions in Structural Reinforcement" tenuta in u scopu di l'avvenimentu; Hilti Turkey General Manager Banu Deniz Çetinkol, Hilti Turkey Engineering Manager Ömer Tunç Sarıoğlu è Hilti Turkey Legislation Manager Çağdaş Ilgaz Şenel anu participatu cum'è parlanti. Quist'annu, Hilti hà spartutu e so tecnulugii è soluzioni di ingegneria chì aumentanu u rendiment di l'edifiziu cù i studienti in l'eventu, u tema principale di quale hè i terremoti, per creà una cuscenza cumuna.

Hilti, a marca generica globale di l'industria di e tecnulugia di custruzzione, hà participatu à l'avvenimentu 18th CivilCon'23 ospitatu da u Club di Preparazione Ingegneria di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU). Hilti Turkey General Manager Banu Deniz Çetinkol, Hilti Turkey Engineering Manager Ömer Tunç Sarıoğlu è Hilti Turkey Legislation Manager Çağdaş Ilgaz Şenel anu participatu cum'è parlanti à a sessione "Hilti Solutions in Structural Reinforcements" à l'avvenimentu tenutu à u Centru Culturale ITU Süleyman Demirel. In l'eventu, chì hà assistitu da parechji studienti, i funzionari di Hilti Turkey hà datu un discorsu nantu à ciò chì pò esse fattu contr'à l'effetti distruttivi di u terrimotu è a durabilità di e strutture.

Hilti, u capu di l'innuvazione alimentatu da R&D, travaglia per strutture sostenibili

Dichjarà chì l'ITU CivilCon hè trà l'avvenimenti chì sò assai felici di participà ogni annu, u Direttore Generale di Hilti Turkey Banu Deniz Çetinkol hà spartutu infurmazioni impurtanti nantu à Hilti è Hilti Turkey è hà cuntinuatu: "Hilti hè stata fundata cum'è una cumpagnia di famiglia in Liechtenstein in u 1941. Oghje, cum'è una cumpagnia di tecnulugia di custruzzione glubale, facemu a custruzzione megliu cù più di 120 mila impiegati in 30 paesi. In Hilti, tiramu a nostra forza da a nostra passione per l'innuvazione. Passemu u 10% di e nostre vendite in R&D, uttene 165 brevetti annu, lanciamu 60 novi prudutti è corona u nostru successu cù premii d'innuvazione.

In Hilti, rivisemu in permanenza e nostre pulitiche di sustenibilità è ci stabiliscemu obiettivi per creà un futuru megliu. In questu cuntestu, avemu l'obiettivu di esse carbonu neutrali per u 2023 è zero carbonu per u 2050. À a luce di u nostru approcciu orientatu à e persone, prioritemu a salute è a sicurità di i nostri utilizatori, è strivemu per differenzià in quantu à a sicurità di l'edificiu in tutti l'edifizii. Cuntinuemu u nostru travagliu per una sucità megliu, cura di creà un impattu suciale misurabile, è pruvate à mantene noi stessi è a nostra industria à standard elevati in quantu à l'etica cummerciale ".

Realizza prughjetti cumuni cù ITU, AFAD, AKUT è DEGUDER nantu à u terrimotu.

Enfatizendu chì u terrimotu hè unu di i prublemi più impurtanti chì si concentranu in Turchia, Banu Deniz Çetinkol hà dettu: "In questu cuntestu, avemu travagliatu in cooperazione cù ITU, AFAD, AKUT è l'Associazione di Rinforzu di Terremoti (DEGUDER) in u scopu di diversi prughjetti. . Avemu ancu pigliatu un rolu attivu in u terrimotu di Kahramanmaraş. Avemu furnitu arnesi manuali per l'usu in ricerca è salvata, furnitu assistenza in natura à diverse organizzazioni non governamentali, participatu à a valutazione di danni, hà participatu à u campu cù i nostri vuluntarii è mandatu squadre prufessiunali di ricerca è salvezza attraversu a Fundazione Hilti. Avemu avutu cura di piglià passi veloci è efficaci durante stu prucessu difficiule, speremu chì i nostri arnesi manuali ùn saranu micca usati per una situazione cusì ".

788 di u custruzzione in Istanbul appartene à pre-800

Fornitu infurmazione nantu à u bastimentu di u bastimentu in Istanbul à l'avvenimentu, Hilti Turkey Legislation Manager Çağdaş Ilgaz Şenel; "Avemu osservatu accelerazioni di terra assai elevate in i terremoti di u 2023. U terrimotu di Kahramanmaraş hà affettatu una larga zona, mentre chì 11 milioni di persone sò stati affettati da u terrimotu in 13.4 pruvince, 232 mila edifici sò stati distrutti o severamente danati. Dopu à i terrimoti, tutti pensanu à u grande terrimotu di Istanbul. Sicondu u studiu realizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, ci sò circa un milione 116 mila edifici in Istanbul. Siccomu 788 di elli sò stati custruiti prima di u 800, duvemu fà a nostra casa esistente resistenti à u terremotu u più prestu pussibule. Quandu guardemu i prublemi maiò di l'edifizii custruiti prima di l'annu 2000, vedemu chì ci hè una forza di cimentu bassu è un rinforzu insufficiente. In particulare, a mancanza di rinforzu di rinforzu è u travagliu di rinforzu sloppy attira l'attenzione. À questu puntu, a suluzione più veloce è efficace hè di rende l'edificiu esistente resistente à i terremoti cù metudi di rinfurzà ". disse.

Roadmap di valutazione di danni è rinforzu in strutture

Hilti Turkey Engineering Manager Ömer Tunç Sarıoğlu spiegò u roadmap da seguità in u rinfurzamentu strutturale; "U primu passu in u rinfurzamentu strutturale hè u sollievu. In casu, u prughjettu di l'edifiziu hè righjuntu è a pruduzzione hè verificata secondu u prugettu, l'indagine hè eliminata. Dopu, u rinforzu è e proprietà di béton sò determinate. L'analisi di u rendiment hè fatta cù e dati raccolti è se u rinfurzamentu deve esse fattu, u metudu ottimali hè sceltu. Allora u disignu hè preparatu in cunfurmità cù u codice di u terrimotu. In Hilti, utilizemu u nostru pruduttu PS 300 Rebar Scanning System, chì si distingue cù e so caratteristiche di detettore di cimentu, per a determinazione di u locu di l'armature, a misurazione di a prufundità è a sezione trasversale dimensionale in l'analisi strutturale. Sta tecnulugia ghjoca un rolu assai impurtante in evaluà a cundizione di strutture esistenti è dimustrà a so resistenza à u terrimotu. U Sistema di Scansione di Rebar PS 300, grazia à u so algoritmu intelligente, permette una misurazione precisa di a prufundità per i rebars è l'estimazione di u diametru di rebar senza causà danni à a struttura. Inoltre, avà in cunfurmità cù a legislazione attuale; U modulu di piantazione di sprout pò ancu esse usatu in Profis Engineering, u nostru software di ingegneria basatu in nuvola per u disignu di cunnessione cimentu-acciaio è béton-concretu. In più di e nostre tecnulugii, cuntribuiscenu ancu à studii di terramotu cù i nostri prughjetti. Travagliemu cù l'ITU nantu à u Prughjettu di Ricerca di Cumportamentu di l'Ancoraggio Chimicu di Rinforzu Post-Assembly in Concrete Armatu di Bassa Resistenza in modu di creà cunnessioni sicuri di béton-beton in prughjetti di rinforzu di cimentu di bassa resistenza, chì hè a carenza più impurtante di l'edifiziu esistenti di u nostru paese. stock. Nous participons au projet de recherche du Politecnico Di Milano (Italie) pour le renforcement des structures en maçonnerie. disse.