U travagliu iniziatu per a Mubilizazione di l'Ecunumia Urbana in Adıyaman

U travagliu iniziatu per a Mubilizazione di l'Ecunumia Urbana in Adıyaman
U travagliu iniziatu per a Mubilizazione di l'Ecunumia Urbana in Adıyaman

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu ch'elli travaglianu per mubilizà u cummerciu è l'ecunumia di a cità in Adıyaman, chì hè stata affettata da i terrimoti accaduti u 6 di ferraghju, è chì anu ancu iniziatu a produzzione di buttreghi temporanei è prefabbricati. , è chì più di 500 XNUMX camioni facianu viaghji ogni ghjornu è piglianu i naufragi fora di a cità.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà tenutu una cunferenza di stampa cù u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum à u Centru di Coordinazione di Disastri Adıyaman. Spieghendu chì Adıyaman hè trà e cità più affettate da i terrimoti accaduti 25 ghjorni fà, Karaismailoğlu hà nutatu chì ci hè stata una lotta assai intensa per 25 ghjorni.

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu passatu tappe impurtanti per rinvià a vita in modu pianificatu è per rinvià a vita à u so flussu normale. In quantu à l'infrastruttura in a nostra cità, avemu furnitu a nostra electricità, acqua è gas naturale in i primi ghjorni. Altri travaglii sò in corso. À u mumentu, à a cima di u nostru travagliu impurtante hè a rimuzione di i detriti in u centru. Ogni ghjornu, più di 500 camioni facenu viaghji è piglianu i naufragi fora di a cità ", disse.

EMI INIZIATI A FABRICAZIONE DI MAGGIORI TEMPORANEI È PREFABBRICATI

Nutendu chì stanu travagliendu per spustà i citadini da tende à cità di cuntainer, altri spazii di vita prefabbricati è tempuranee, Karaismailoğlu hà dettu: "A marzu, vulemu portà i nostri spazi viventi tempurane in cuntenituri è altri prefabbricati à un livellu significativu è allevà i nostri spazii. i citadini in una certa misura ".

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli travaglianu per stimulà u cummerciu è l'ecunumia di a cità in Adıyaman, è chì anu iniziatu a produzzione di buttreghi temporanei è prefabbricati, hà dettu chì ci sò sviluppi sia in a continuazione di a vita sia in l'apertura di i buttreghi in u paese. edifizii intatti in a cità, è travaglianu per incuragisce. Spieghendu chì un studiu intensivu hè statu realizatu micca solu in Adıyaman, ma ancu in 11 cità affettate da u terrimotu, Karaismailoğlu hà dettu: "Ci hè una lotta tutale cù tutte l'istituzioni di i nostri ministeri. Facemu azzione assai rapidamente è uttene risultati assai veloci ".

U NOSTRE OBJECTIU; FARE ADIYAMAN MEGLIO CHE I VECCHI GIORNI IN UN CORTO TEMPO

U Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu tenutu una riunione impurtante in Adıyaman oghje sottu a dirigenza di u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Tutte l'urganisazioni non governamentali, e camere è tutti quelli chì anu voce in Adıyaman sò stati riposati quì è infurmati nantu à u travagliu fattu nantu à u sviluppu è a ricustruzione di a cità. Cum'è un paese, una amministrazione è un guvernu chì hà iniziatu a pianificazione è a custruzzione di residenze permanenti 25 ghjorni dopu à u disastru, avemu agitu assai rapidamente. U nostru scopu hè di fà Adıyaman megliu cà i so vechji ghjorni in pocu tempu. A riunione d'oghje era un passu impurtante in questu. Da avà, sti cose cuntinueghjanu ancu più veloce. Cù tutte e nostre istituzioni è tutti i nostri ministeri, continueremu i nostri sforzi per fà felici i nostri citadini è di respira.