Suggerimenti di rinforzu strutturale da un espertu in i prudutti di rinforzu di l'edificazione

Cunsigliu di rinforzu strutturale da un espertu in i prudutti di rinforzu di l'edificazione
Suggerimenti di rinforzu strutturale da un espertu in i prudutti di rinforzu di l'edificazione

MAPEI, chì hè stata specializata in prudutti di rinfurzamentu di custruzzione per decennii in regioni sismiche cum'è l'Italia, è hà realizatu prughjetti di rinfurzamentu di custruzzione riesciuti in Turchia cù i so prudutti, hè in a pusizioni di u capu mundiale in a produzzione di adesivi è prudutti cumplementarii. i so 86 anni di sperienza.

U rinforzu strutturale hè una alternativa rapida, verde è menu costu

Selman Tarmur, Direttore Generale di MAPEI Turchia, hà datu infurmazioni nantu à e misure da piglià in l'edifizii contr'à i terrimoti, i travaglii di rinfurzamentu di l'edificazione, i carte stradali per esse seguitu contr'à i terrimoti è i prublemi da esse cunsideratu, chì sò in l'agenda di u nostru paese.

I terremoti di Gaziantep-Kahramanmaraş anu affettatu u nostru paese in modu profondu cum'è disastri in quale parechji avvenimenti negativi sò stati vissuti inseme.

Selman Tarmur, Direttore Generale di MAPEI Turchia, hà dichjaratu chì dui terrimoti assai forti sò accaduti unu dopu à l'altru, u terrimotu hè accadutu di notte è più di 8 XNUMX ripresa anu causatu un disastru maiò è hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguitu: hà causatu à colapsà in u prossimu periodu. . U nostru prublema più impurtante di fronte à stu disastru chì avemu da campà cum'è un paese hè di ripiglià a regione è guarì e ferite. Un altru prublema chì duvemu prestu attenzione hè a realizazione chì Turchia hè un paese in una zona di terramotu è decide nantu à a mappa stradale da seguità in altre regioni ".

A suluzione deve esse avvicinata da una perspettiva olistica

Rimarchendu chì simu in corsa contr'à u tempu è chì quasi ogni parte di u nostru paese hè in una zona di terramotu, u direttore generale di MAPEI Turchia, Selman Tarmur, hà fattu dichjarazioni nantu à ciò chì duvemu fà in u prossimu periodu:

"Aspittemu un terremotu assai grande in a regione di Marmara. Cù cità cusì affollate è tanti edifici, hè vitale chì siamu veloci. Mentre pigliate precauzioni contr'à i terrimoti, ùn serà micca abbastanza per risolve i prublemi di l'edificazioni solu. Ci sò parechji elementi cum'è viaducts, autostrade, tunnel, metro, edifici publichi chì avemu bisognu di attentu. Ancu s'ellu ùn rinfurzà micca unu di questi elementi in l'opere di rinfurzà strutturale, l'opere ùn saranu micca finite. Per quessa, hè necessariu di guardà e soluzioni in modu holisticu ".

L'alternativa più veloce: rinforzu strutturale

U direttore generale di MAPEI Turchia, Selman Tarmur, chì hà enfatizatu chì a suluzione più veloce contr'à i terremoti previsti sò i travaglii di rinfurzamentu strutturale, hà datu infurmazioni nantu à u rinfurzamentu strutturale:

"Ci vole 1,5-2 anni per demolisce è ricustruisce un edifiziu. In questu rispettu, pudete compie u rinfurzamentu strutturale in tempi diffirenti, cum'è 3 à 6 mesi, secondu a cundizione di l'edifiziu. Ci sò edifizii tali chì ancu quandu rinfurzate solu u sotano, ponu diventà resistenti à i terremoti. Per quessa, ci sò parechji edifici chì ponu esse rinfurzati in pocu tempu. Ancu s'è l'edificazioni sò grande, u rinfurzamentu strutturale hè una alternativa assai più corta à a demolizione è a ricustruzione. Quandu guardemu à a parte finanziaria di l'affari, pudemu costu menu. Un altru prublema hè chì u rinforzu strutturale ùn crea micca a contaminazione ambientale. Perchè quandu si demoli è ricustruisce, u prublema di rubble si sviluppa ancu. Quessi anu da esse ancu cunsideratu ".

Roadmap à seguità

Mencionendu chì i decisori è l'individui anu rispunsabilità separati in u prossimu prucessu, u Direttore Generale di MAPEI Turchia, Selman Tarmur, hà spiegatu a roadmap da seguità cum'è seguita:

E strutture chì avemu bisognu di truvà suluzioni contr'à i terrimoti ùn sò micca solu edifici. Si parla di cità intere, ancu di regioni. Edifici, residenze, edifizii publichi, ospedali, autostrade, viadutti, tunnel, cavalcate... Considerendu tutti, u nostru focusu deve esse largu. Questa parte riguarda i decisori è i guverni lucali.

Un altru prublema hè chì avemu bisognu di fà una analisi per i nostri edifici. Avemu bisognu di verificà u nostru edifiziu. Pudemu uttene aiutu da a cumuna, pudemu dumandà à a cumuna. O pudemu invità cumpagnie in u settore privatu è avè u nostru bastimentu rivisionatu. Se avemu un edifiziu adattatu per u rinfurzamentu strutturale in cunfurmità cù u rapportu per esse publicatu com'è u risultatu di sta analisi, pudemu inizià stu travagliu in linea cù a decisione chì faremu cum'è l'abitanti di l'appartamentu. Dopu avè pigliatu sta decisione, a parte burocratica di u travagliu entra in ghjocu, permessi cum'è licenze deve esse acquistatu da a municipalità. Hè assai impurtante chì sti prucessi sò u più veloce pussibule. U prossimu prucessu hè; prucede in a forma di fà fisicamenti un prughjettu di applicazione cum'è induve l'edifiziu serà rinfurzatu, cumu serà rinfurzatu, quali materiali seranu selezziunati è induve, è consegnati à i residenti di l'appartamentu.

U rinfurzamentu strutturale hè una alternativa assai bona, una suluzione rapida.Di sicuru, i travaglii di trasfurmazioni urbani anu da cuntinuà ancu. Siccomu simu in corsa contr'à u tempu, avemu bisognu di valutà tutte l'alternative è esse veloci.