Supportu finanziariu da a Metropolitana di Gaziantep à e vittime di u terremotu!

Supportu finanziariu da a Metropolitana di Gaziantep à e vittime di u terremotu
Supportu finanziariu da a Metropolitana di Gaziantep à e vittime di u terremotu!

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà annunziatu chì furnisceranu un supportu finanziariu à i studienti di liceu è università affettati da u terrimotu residenti in Nurdağı è İslahiye.

A sindaca metropolitana Fatma Şahin, in a so dichjarazione, hà dettu chì furnisceranu 600 lire in contanti à tutti i studienti di u liceu è mille lire à i studienti universitari in Nurdağı è İslahiye, i distretti più affettati da u terrimotu in Gaziantep.

Mencionendu i dettagli di l'applicazione per u sustegnu di a borsa di studiu da esse datu à i studienti, u presidente Şahin hà dichjaratu chì i studienti ponu fà e so applicazioni da a linea di chjama ALO 153 o da l'applicazione City Friendly City di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep.

600 LIRA PER I STUDENTI DI SCUOLA È MILLE LIRA PER I STUDENTI UNIVERSITARI IN CASH SUPPORT

Ricordendu chì per l'annu accademicu 2022-2023, un totale di 11 TL in supportu di cash hè sempre in corso per i zitelli chì anu ricevutu educazione formale in i gradi 12 è 1.200 in cooperazione cù a Guvernazione di Gaziantep è a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale, Şahin hà dettu. , "L'annu passatu, questu hè ciò chì avemu principiatu. Cum'è parte di l'aiutu, avemu da principià u nostru second supportu di furmazione sta settimana. Quì avemu fattu una decisione. Cù sta decisione, furniremu un sustegnu educativu di 9 lire à i nostri zitelli di 10, 11, 12, 600 chì residenu in Nurdağı è İslahiye, è mille lire à i nostri figlioli chì vanu à l'università.

U presidente Şahin hà dettu chì u sustegnu datu hè impurtante per rende l'educazione sustenibile in tutte e circustanze, è hà dettu: "Avemu fattu grandi sforzi per risponde à sta necessità, da i centri di studiu à e biblioteche di i zitelli, à i GASMEK, in u sistema chì avemu stabilitu. ancu in stu periodu di emergenza, finu à chì e scole sò aperte in a vita educativa di un zitellu chì hè statu affettatu da u terrimotu. E nostre scole sò avà aperte. Quandu e nostre scole anu cuminciatu, avemu decisu di furnisce un tali sustegnu per risponde à sta necessità di i nostri figlioli ".