Supportu psicologicu per e vittime di u terremotu chì venenu in Antalya

Supportu psicologicu à e vittime di u terremotu da Antalya Metropolitan
Supportu psicologicu à e vittime di u terremotu da Antalya Metropolitan

A Municipalità Metropolitana di Antalya furnisce un supportu psicologicu à e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Antalya dopu dui terremoti maiò in Kahramanmaraş. In i Centri d'Educazione Famiglia di a Municipalità Metropolitana, e famiglie affettate da u terrimotu sò datu priorità, aiutendu à passà stu prucessu in una manera più sana.

A Municipalità Metropolitana di Antalya furnisce ogni tipu di sustegnu à i citadini chì sò ghjunti in Antalya dopu u terrimotu chì hà causatu u dulore in Turchia. Mentre chì u Centru di Soccorso di Disastru di Piramide di Vetro di a Municipalità Metropolitana hè u primu indirizzu per risponde à i bisogni di e vittime di u terrimotu, u sustegnu psicologicu hè furnitu à e vittime di u terrimotu cù una squadra di psicologi è sociologi chì sò esperti in i so campi.

Priorità per e famiglie sopravvissute à u terremotu

A priorità hè data à e vittime di u terrimotu è e so famiglie in u Centru di Formazione Famiglia Haşim İşcan è altri centri di furmazione di famiglia sottu u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Antalya. I cunsiglieri di famiglia è i psicologi furniscenu à e vittime di u terrimotu u sustegnu necessariu per passà stu prucessu in una manera più sana. Haşim İşcan, Manager di l'Unità di u Centru di Educazione Famigliale, u psicologu Şakir Üzülen, hà dettu chì traversemu una situazione difficile cum'è paese, è hà nutatu chì anu accoltu famiglie di vittime di u terrimotu in centri di furmazione di famiglia cù una squadra di esperti per furnisce cunsiglii di famiglia. è sustegnu psicologicu.

Risposte à Mediu è Longu Terminu Deve esse Seguitu

Dichjarà chì e reazioni cum'è sbuchjate di rabbia è paura in situazioni inaspettate cum'è i terremoti sò normali, Şakir Üzülen hà dettu: "Queste reazioni sò cunsiderate normali in u periodu acutu. Esperemu chì questu diminuisce in intensità è gravità à mediu è longu termine. In questu sensu, a ghjente deve osservà e so emozioni è i cumpurtamenti è l'attitudini di quelli chì li circundanu. A ghjente pò isolà è sperienze timore è ansietà. U sonnu è u statu nutrizionale pò varià. Puderà ùn vulete scuntrà à nimu. Cum'è a sucietà turca, abbraccià l'altru, ascultendu è aiutendu l'altru hà un grande effettu curativu in questu prucessu ".

Cumu i zitelli supere stu prucessu?

Mencionendu l'impurtanza di cumu i zitelli passanu per stu prucessu, Şakir Üzülen hà dettu: "Una di e situazioni più cumuni chì scontru in i candidati chì si applicanu à noi hè a situazione di i zitelli. U mo figliolu hè sicuru? Ci sarà un terrimotu quì ? Semu di fronte à dumande cum'è: Perchè dopu avè affruntatu un avvenimentu minacciatu di vita, hè pussibule di scuntrà tali situazioni. Sì i zitelli sò alluntanati da i ghjoculi, scontru una situazione introvertita, isolate, è se un statu di silenziu persiste, hè necessariu di circà l'aiutu di un specialista. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Antalya, daremu u nostru megliu sustegnu per guarì e ferite è passà stu prucessu inseme ".

Ottene Supportu di u Cunsigliu Famiglia

A Sociologa di Famiglia Selda Şener, invece, hà dettu chì hè impurtante per i citadini di a regione di u terrimotu di riceve servizii di cunsigliu di a famiglia è hà dettu: "Avemu cuminciatu à scuntrà cù e famiglie. Preferimu à scuntrà spessu. Avemu fattu un pianu per questu. Passavanu per una situazione chì avaria affettatu a so vita. E vittime di u terrimotu è e so famiglie anu bisognu di servizii di cunsigliu. "Anu preoccupati per u so avvene", disse.