Türkiye Design Vision 2030 Workshop hà iniziatu

U Workshop di Visione di Design Turchia hà iniziatu
Türkiye Design Vision 2030 Workshop hà iniziatu

Turkey Design Vision Workshop, urganizatu cù a cooperazione di l'Uffiziu Turcu di Brevetti è Marchi (TÜRKPATENT), Informatica Valley è World Design Organization (WDO), hà iniziatu in Informatica Valley. U Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, u presidente di TÜRKPATENT Cemil Başpınar, u presidente di WDO, David Kusuma, anu assistitu à a cerimonia d'apertura ospitata da u direttore generale di Bilişim Vadisi İbrahimcioğlu.

Parlendu à l'apertura di l'avvenimentu, u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Kacır hà dettu chì oghje più di 319 persunali di design sò impiegati in 7 centri di cuncepimentu è quasi 700 mila prughjetti sò stati completati in questi centri di design. Kacır, chì hà dichjaratu chì più di 10 prughjetti di cuncepimentu cuntinueghjanu in i centri di cuncepimentu, hà dettu: "Videmu chì se facemu un passu, u nostru settore privatu risponde fendu passi 2".

Nutendu chì trasformeranu rapidamente a perspettiva innovativa chì serà presentata à l'attellu in pulitiche pubbliche, Kacır hà dettu: "Continueremu à apre a strada per u nostru settore privatu, l'imprenditori è tutti l'individui chì travaglianu in l'industrii creativi".

Facilità l'integrazione

U presidente di WDO, David Kusuma, hà dichjaratu chì a capacità di l'ecosistema di design turcu hè assai alta è hà dettu: "Puderanu pruduce prudutti assai qualificati. Allora sò assai aperti ", disse. Enfatizendu chì i sperti assai competenti di tuttu u mondu anu participatu à l'attellu, Kusuma hà dettu: "A so participazione facilitarà l'integrazione trà Turchia è WDO".

Parleremu di e tendenze globale

U Direttore Generale di l'Informatica Valley A. Serdar İbrahimcioğlu spiegò chì anu messu u disignu in un puntu impurtante in u primu pianu strategicu di l'Informatica Valley, è hà dichjaratu chì anu pigliatu passi per determinà a visione per 2030 in u disignu in l'attellu. Ricordendu chì u presidente WDO hà ancu assistitu à l'attellu, İbrahimcioğlu hà dettu: "Mentre parlemu di u disignu turcu in u nostru attellu, parlemu di l'impattu di e tendenze globali nantu à a visione di u disignu turcu è l'apertura di u disignu turcu à u mondu sanu. WDO, unu di i stakeholder più impurtanti per l'internazionalizazione, sparterà ancu e so idee cun noi in questu workshop.

futuri disegnatori

Ricordendu chì anu invitatu studienti da i dipartimenti di cuncepimentu di l'università, chì saranu i diseggiani di u futuru, è ancu i prufessiunali, à l'attellu, İbrahimcioğlu hà dettu: "I diseggiani di u futuru anu ancu spiegatu quì ciò chì aspettanu da u disignu. di l'avvene è ciò ch'elli facenu ".

U presidente di TÜRKPATENT Başpınar hà dichjaratu chì anu tenutu un attellu impurtante per preparà u Documentu di Visione di Design 100 di Turchia in u 2030u annu di a Republica di Turchia è hà dettu: "Oghje, organizzazioni prufessiunali ligati à u disignu, accademichi di design, designer individuali, uffici di design, rapprisentanti si sò riuniti. è hà dettu: Travaglieremu dui ghjorni per preparà u documentu di strategia, chì copre 7 anni.

Dopu à i discorsi di apertura, u novu membru di WDO, Bilişim Vadisi, hè statu attribuitu un certificatu. U General Manager di l'Informatica Valley A. Serdar İbrahimcioğlu hà ricevutu u so certificatu da u presidente WDO David Kusuma. U presidente di WDO, Kusuma, hà purtatu badge in nome di 12 istituzioni accettate à l'adesione di WDO.

U premiu va à Sadık Karamustafa

U vincitore di u Cunsigliu Consultivu di Design Turcu 2023 hè statu ancu annunziatu in a ceremonia. In u risultatu di a valutazione fatta da u cumitatu di selezzione, i criterii cum'è l'uriginale di e so opere, l'innuvazione è i valori chì hà aghjustatu à a disciplina di u disignu sò stati presi in considerazione è hè statu decisu di dà u premiu à Sadık Karamustafa. Karamustafa, chì ùn pudia assistisce à a ceremonia per via di a so malatia, hà ricevutu u so premiu da Ayşe Karamustafa Türksoy, Vice Ministru di Industria è Tecnulugia Kacır.

Dopu à a foto di famiglia di u gruppu, l'attellu di dui ghjorni hà iniziatu. Tutte l'opinioni è i suggerimenti in quantu à a strategia di cuncepimentu seranu valutati in modu cumpletu in l'attellu, chì hà da scopu di sviluppà l'identità di design turca è prumove in l'arena internaziunale. I membri di u Cunsigliu Esecutivu è di Gestione di WDO è i stakeholder, i principali rappresentanti di l'industria di u mondu è Turchia, accademichi è disegnatori assisteranu à u workshop. E Sessioni seranu tenute sottu i tituli di "Strategia di Design Turchia in u Quadru di Tendenze Globali di Design" è "Design for Unpredictable Conditions".

Dopu à a fine di l'attellu, a riunione di u Cunsigliu di Amministrazione WDO, chì si svolge ogni annu in 4 diverse regioni di u mondu, si terrà ancu in Turchia. Con sede in Montreal, cù quasi 200 membri è rapprisentanti in più di 80 paesi, WDO, a più grande è l'urganizazione di cuncepimentu di u mondu, determina e so novi strategie in u campu di u disignu in queste riunioni.