Apertura di u Centru di Educazione è Cultura per a Ghjuventù in Karaburun

Apertura di u Centru di Educazione è Cultura per i Ghjuventù in Karaburun
Apertura di u Centru di Educazione è Cultura per a Ghjuventù in Karaburun

Centru di Educazione è Cultura di a Ghjuventù è u Parcu di a Ghjuventù İpar Buğra, a custruzzione di u quale hè stata finita da a Municipalità di Karaburun, in İzmir, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tunç SoyerHè stata aperta cù una cerimonia chì hà assistitu U presidente Soyer, chì hà esaminatu u centru induve i prufessori vuluntarii dà furmazione, hà piantatu marigolds cù i zitelli.

A municipalità di Karaburun hà trasfurmatu l'area, chì hè stata inattiva per un tempu, in Centru di Educazione è Cultura di a Ghjuventù è u Parcu di a Ghjuventù İpar Buğra. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà assistitu à a ceremonia di apertura di u centru è u parcu, chì hè diventatu un centru di attrazione in u distrittu. Tunç Soyer hà participatu ancu. U presidente Soyer hà esaminatu u centru è piantò u fiore di marigold cù i zitelli. Parlendu à a ceremonia, u presidente Soyer hà toccu à i terrimoti, l'epicentru di quale era Kahramanmaraş è chì affettanu 6 cità, u 11 di ferraghju scorsu. Soyer hà dettu: "In ogni locu chì andemu in questi ghjorni, qualunque cosa facemu, qualcosa hè sempre lasciatu senza finitu in noi. Ùn pudemu micca rallegrate, ùn pudemu micca ride. Tutti spartemu i stessi sentimenti. U grande disastru in e nostre 13,5 cità, induve campanu 11 milioni di persone, mostra chì a vita di nimu di noi ùn serà a stessa cum'è prima ".

"A ghjente hà bisognu di speranza"

Esprimendu chì e sofferenze ùn saranu micca scurdate, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer"Qualunque cosa facemu, una parte di noi manca da avà. Decine di millaie di i nostri sò morti. Decine di millaie di persone sò fora. Pensemu à a so soffrenza. Cuntinuemu à campà cun elli. Tutti avemu disgrazia assai seriu. Ma à u listessu tempu, a vita cuntinueghja è ci vole speranza. Stu locu hè statu u passu chì hà fattu cresce quella speranza in noi. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u nostru sindaco ", disse.

"Se ci hè a scienza, ùn avemu micca sperienze un disastru cusì grande"

Ricordendu chì parechje cità sò nantu à e linee di difettu, Tunç Soyer, hà dettu: "Cuntinuemu à campà cù i terrimoti. Ma mori in un terrimotu ùn hè micca u destinu. A morte hè ancu u destinu, e linee di fallu sò u destinu, ma hè pussibule micca di more in un terremotu. Se custruite cità è edifizii cù a ragione, a scienza è a cuscenza, ùn pudete micca more. Hè per quessa chì ogni investimentu chì facemu in i ghjovani, ogni passu chì facemu per equipà i nostri ghjovani cù cunniscenze è scuntrà cù a scienza hè assai preziosu. S'elli scontranu cù a scienza è sò furnuti di cunniscenze, ùn avemu micca sperienze cusì grande dolore in disastri simili. L'avvene di stu paese hè pussibile per tutti noi di campà a manu in a fratellanza, a salute è a pace. L'unicu modu per ottene questu hè di apre a porta à a ragione, a scienza è a cuscenza.

Serviziu gratuitu à i ghjovani

U sindaco di Karaburun, İlkay Girgin Erdoğan, hà dettu chì sò felici di furnisce un spaziu induve i ghjovani ponu passà tempu di qualità, socializà è accede direttamente à l'attività chì ponu migliurà. İlkay Girgin Erdoğan hà dettu: "Avemu decisu di piglià sta zona, chì hà iniziatu cum'è un prughjettu suciale di dui camere, basatu in vuluntarii in u 2005, chì si trasformò prestu in un parcheghju inattivu è una struttura chì necessitava di mantenimentu, cum'è municipalità è per portalu à Karaburun. Avemu furnitu un cumplessu custituitu di 4 aule, una aula d'educazione, un campu di ghjocu, un centru chjusu è anfiteatru, una zona agricula induve i zitelli ponu amparà da l'esperienza, è una zona di parcu. I ghjovani puderanu prufittà di Internet senza limiti gratuiti, cinema, scacchi, fiaba, attelli d'inglese è di balli populari.

Formazione di i prufessori vuluntarii

Dichjarà chì u Centru di l'Educazione è a Cultura di a Ghjuventù serà un centru di socializazione è attrazione cù a so biblioteca, Erdoğan hà dettu: "Perchè sapemu chì i nostri ghjovani portanu u pesu di prucessi difficili è stressanti, cum'è l'esami, avemu ancu pianificatu spazii induve i nostri figlioli. è i ghjovani ponu divertisce. U tennis di tavulinu, i ghjochi di mente è intelligenza anu pigliatu u so postu in u centru. 70 studienti venenu quì ogni ghjornu. I maestri dà a furmazione voluntariamente ", disse. U parcu situatu in a continuazione di u centru porta u nome di İpar Buğra, chì hè cunnisciutu com'è u nome simbolicu di u muvimentu di l'ecologia è mortu in 2017, l'anzianu presidente di u Cunsigliu municipale di Karaburun.