Mersin Davultepe Dormitorio Studente Maschile Trasfurmatu in una Zona di Alloghju Temporane

Dormitorio di i Ragazzi Mersin Davultepe Trasfurmatu in Zona di Alloghju Temporane
Mersin Davultepe Dormitorio Studente Maschile Trasfurmatu in una Zona di Alloghju Temporane

A Municipalità Metropolitana di Mersin hà urganizatu u Dormitorio Studente Maschile di Davultepe per accoglie e vittime di u terrimotu in e migliori cundizioni in e zone di refuggiu tempurane create in a cità dopu à u terrimotu chì hà affettatu 10 pruvince.

"518 sopravviventi di u terrimotu stanu in u Rifugiu Temporariu in Davultepe"

Mersin Metropolitan hà trasfurmatu u Davultepe Male Student Dormitory, chì era usatu cum'è dormitoriu prima, in una Zona Temporanea di l'Abitazione dopu à u terrimotu. Ci sò bagni individuali è doccia in ogni stanza in u dormitoriu, chì hà 142 camere in totale. U dormitoriu, chì hà una capacità di circa 750 persone, offre attualmente un alloghju per 518 vittime di u terrimotu.

Ci hè una caffetteria, lavanderia, infermeria, sala di terapia, parcorsu per i zitelli, attellu di dramma, una zona induve si facenu i narrazioni di yoga è di fiaba, un campu di ghjocu, un campu di sport induve si ponu ghjucà à volleyball è basketball. Ci sò 3 grandi saloni nantu à u tettu di l'edificiu di u dormitoriu. Queste sale sò; Hè statu cuncepitu cum'è una sala di studiu, una sala di visione di a televisione è una sala di furmazione in linea. Mersin Metropolitan cerca di offre quasi tutte e necessità chì una persona hà bisognu in a so vita di ogni ghjornu quì.

"Avemu 142 stanze indipendenti in totale"

U Capu di u Dipartimentu di Cambiamentu Climaticu è Zero Waste di a Municipalità Metropolitana di Mersin è u Coordinatore di u Rifugiu Temporaneo in Davultepe, Kemal Zorlu, hà datu infurmazioni nantu à a struttura generale di l'Area di Rifugiu Temporaneo è hà dettu: "Questu hè un edifiziu chì era usatu cum'è dormitoriu prima. . Avemu 142 stanze indipindenti in totale, è avemu un bagnu individuale è una doccia è l'acqua calda in ogni stanza. A so capacità tutale hè di circa 750. Ospitemu attualmente circa 518 invitati quì. Frà questi invitati, avemu sopratuttu l'ospiti individui chì sò malati, incinte, in u periodu postpartum o chì anu bisognu di bisogni speciali. Avemu una caffetteria induve serve l'alimentariu è u tè, una lavanderia di grande capacità per lavà a robba, una sala d'infermeria induve furnimu servizii di salute, una sala di terapia induve furnisce un supportu psicologicu, un campu di ghjocu per i nostri figlioli, un attellu di dramma, un "Avemu un campu di ghjocu all'apertu per i zitelli, un campu di sport induve ponu ghjucà à volleyball è basketball".

Dichjarà chì ci sò ancu 3 grandi saloni nantu à u tettu di l'edificiu di u dormitoriu, Zorlu hà dettu: "Unu d'elli hè una sala di studiu, induve quasi 200 zitelli chì stanu quì sò furniti cù opportunità educative è un ambiente di travagliu, è avemu ancu un grande spaziu di travagliu. Sala di visione di a televisione per i nostri invitati chì stanu quì per fighjà a televisione, è avemu una sala di furmazione in linea, chì serà incaricata in un ghjornu o dui, induve i nostri studienti universitari ponu studià per cuntinuà a so educazione universitaria ".

"Cum'è Mersin Metropolitan, avemu creatu spazii induve pudemu accoglie i nostri invitati chì venenu prestu"

Parlendu di a densità di pupulazione in Mersin dopu à u terrimotu, Zorlu hà dettu: "I nostri citadini chì sò stati feriti in e pruvince affettate da u terrimotu sò ghjunti principalmente à Mersin è quandu sò ghjunti à Mersin, avianu bisognu di lochi induve puderanu stà. Cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, avemu creatu spazii induve pudemu accoglie i nostri invitati chì venenu rapidamente. Per furnisce un alloghju à i nostri citadini entranti, avemu cumandatu rapidamente stu dormitoriu è creatu una zona di alloghju cullettivu chì appartene à a Municipalità Metropolitana di Mersin. Avemu cuminciatu à riceve invitati quì una settimana dopu à u terrimotu è avemu ospitu i nostri invitati quì per circa 2 settimane. In media, circa 500 invitati ogni ghjornu ricevenu un alloghju attivu quì. Ci sò quelli chì entranu, ci sò quelli chì partenu. Ci hè una certa circulazione, ma ospitemu circa 500 invitati quì ".

Dichjarà chì offrenu un spaziu indipendente à e persone in questa Zona di Alloghju Temporaneo, Zorlu hà dettu: "Cercemu d'offre quasi tutte e necessità di a vita di ogni ghjornu di una persona à i nostri invitati chì stanu quì. I gruppi di persone d'affari chì si sò riuniti indipindentamente in a creazione di sta struttura avianu un grande sustegnu. Ci anu datu stu edifiziu per 6 mesi gratuitamente. In più di questu, ci anu furnitu a maiò parte di i materiali in l'internu. Vogliu ringraziallu ancu ", disse.