U Ministru Akar annuncia u numeru di siriani chì tornanu in u so paese

U Ministru Akar annuncia u numeru di siriani chì tornanu in u so paese
U Ministru Akar annuncia u numeru di siriani chì tornanu in u so paese

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, accumpagnatu da u Capu di Staff Generale Generale Yaşar Güler, cuntinueghja a so attività in Hatay, chì hè trà e pruvince colpite da terremoti cù una magnitudine di 6 in Pazarcık, l'epicentre di Kahramanmaraş, è 7,7 in Elbistan, u 7,6 ferraghju.

U Ministru Akar, chì si n'andò à l'Area di Base Kumlu, induve e regioni operative di Spring Shield è Olive Branch in u nordu di Siria sò supportati, hà fattu esami è inspezioni è hà ricevutu un briefing à l'edificiu di cumandamentu in quantu à l'attività.

Dopu, u Ministru Akar, inseme cù i cumandanti cun ellu, hà sappiutu nantu à a sicura di una camionetta in l'area di basa è hà fattu investigazioni in l'unità cù quale viaghjava. U Ministru Akar, chì si n'andò à a cumpagnia di cummandu chì mantene l'arme, hà ricevutu infurmazioni nantu à l'attività di a cumpagnia. - Sò prontu à u duvere ? dumandò. I cumandamenti anu dettu à u ministru Akar à l'unison: "Semu sempre pronti!" hà datu a risposta.

Dopu i so esaminazioni, u Ministru Akar andò à u puntu zero di a fruntiera cù u Capu di Staff Generale, u Generale Yasar Güler. U Ministru Akar, chì si n'andò à Kavalcık Martyr Private Gökhan Çakır Border Police Station, hà cuntinuatu i so esami è ispezioni quì.

U Ministru Akar, chì si n'andò à a torre di vigilia è hà ricivutu infurmazioni cunfini, hà ricevutu infurmazioni nantu à a produzzione domestica è naziunale di Dragoneye (Dragon Eye) Electro-Optical Sensor System, chì monitoreghja i cunfini ghjornu è notte, è l'attività per a sicurità di e fruntiere.

U Ministru Akar, chì si n'andò à a cafeteria è hà ricevutu infurmazioni nantu à u menu rapidu, hà urdinatu à u Cumandante di a Cumpagnia per esse sensibile à l'alimentariu è per preparà i pranzi di u Mehmetçik cun cura.

CON CONSIDERAZIONI POLITICHE, ATTENZIONE PERSONALE...

U Ministru Akar hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda dopu e so ispezioni è ispezioni à l'unione di fruntiera. Quandu hà dumandatu nantu à l'allegazioni di passaghju illegale à a fruntiera è di i Siriani chì tornanu in u so paese, dicendu chì era inspeccionendu l'unità di cunfini in tuttu u ghjornu, u Ministru Akar hà dettu: "L'allegazioni di passaghju illegale nantu à a fruntiera ùn riflettenu micca a verità. I nostri cunfini sò prutetti, guardati è guardati ghjornu è notte, cù e misure più intense in a storia di a Republica, cù veiculi è equipaghji di tecnulugia avanzata, 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Pigliemu ogni precauzione. Di tantu in tantu, ancu dopu à u disastru di u terrimotu, hè vulsutu di trasfurmà a sicurezza di e fruntiere in un sugettu polemicu cù cunsiderazioni pulitiche, ambizioni persunali è discorsi irreali, esagerati è ingannevoli. Questu hè un cumpurtamentu estremamente sbagliatu ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Ricordendu chì a dichjarazione hè stata fatta chì ci era "un afflussu di rifuggiati da Siria à Turchia" dopu à i terremoti in Kahramanmaraş, u Ministru Akar hà dettu:

"Hè statu dimustratu chjaramente è inequivocamente chì questu innu ùn hè micca veru. Avemu realizatu inspezioni nantu à a linea di fruntiera, parlatu cù l'autorità civili è militari. Avemu spartutu cù u publicu chì si trattava di calunnie è u cuntrariu era u casu. Dopu à u terrimotu, circa 60 mila siriani chì anu persu i so parenti è e case vuluntariu vultà in u so paese. Ùn permetteremu mai alcun attraversu illegale da e fruntiere, una cosa cusì ùn si pò dì ".

Quandu hà dumandatu annantu à l'attaccu à u Quran è a bandiera turca in Danimarca, u Ministru Akar hà dettu: "L'attaccu à a nostra bandiera è u libru sacru hè un esempiu di barbarie, cumportamentu disprezzu è disgustu. Questu hè assolutamente un crimine contru l'umanità è l'odiu. Ùn pudemu mai accettà questu ". disse.

Indicà chì tali discorsi d'odiu sò diventati sempre più diffusi, u Ministru Akar hà dettu:

"Questu hè un attu estremamente vergognosu in nome di l'umanità. Cundannamu fermamente questu. Questu ùn pò micca esse spiegatu da a libertà di spressione in ogni modu. Quelli chì dicenu chì i cosiddetti "questi sò fatti in nome di a libertà di spressione" sò in un grande sbagliu è bugia. Dicenu ch'elli permettenu tali azzioni in a forma di "demucrazia". Ignurà è permette li significa esse un cumpagnu in i crimini contru l'umanità è l'odiu. Vogliu ricurdà una volta di più chì quelli chì sò o sò candidati per diventà u nostru alleatu di l'OTAN duveranu esse più sensibili annantu à questi prublemi, piglià azzione immediata contr'à e criature chì commettenu stu attu, è piglià misure simili à quelli chì sò pigliati da i paesi civilizzati ".

CANDIDATURA PARLAMENTARIA

Dumandatu nantu à a so valutazione di e nutizie in quantu à a so candidatura cum'è diputatu, u Ministru Akar hà dettu: "Semu in l'unità di fruntiera, vale à dì, in a caserna in u mumentu. Semu quì cun Mehmetçik. Questi ùn sò micca posti per e valutazioni pulitiche. I prublemi pulitichi sò discututi in altrò quandu vene u tempu è u locu ". hà datu a risposta.