Kor Holder ghjunghje à u situ di custruzzione di a prima unità di u NPP El-Dabaa in Egittu

Ember Holder di a Prima Unità di El Dabaa NPP in Egittu Arrivatu à u Site di Custruzzione
Kor Holder ghjunghje à u situ di custruzzione di a prima unità di u NPP El-Dabaa in Egittu

A prima centrale nucleare di l'Egittu, cuncepita è custruita da l'Unità di Ingegneria di a Corporazione Nucleare di l'Energia Nucleare di u Statu di Rosatom ASE A.Ş., hè ghjunta à u situ di custruzzione di u core per esse aduprata in a 1a unità di putenza di a Centrale Nucleare El-Dabaa (NGS). ). U supportu core hè u primu equipamentu pesante è di grande dimensione di NGS.

Elementu core di i sistemi di sicurezza passivi di un NPP, a trappula di braci ferma in modu sicuru parti di u core fusu, impediscendu di abbandunà u recintu di l'edificiu di u reattore in una emergenza. L'equipaggiu, chì a so stallazione hè stata cumpletata in e prime trè unità di Akkuyu NPP custruite in Mersin, si distingue cum'è una parte di l'ultime unità di energia nucleare di tecnulugia cù 3+ generazione VVER-1200 disinni.

A produzzione di u core holder appartenente à El-Dabaa NGS hè stata ancu cumpletata in ASE A.Ş., una filiale di Rosatom. A braccia hè stata caricata nantu à una nave prigioniera à St. Hè statu mandatu da u Portu di San Petruburgu in Egittu.

Una cerimonia hè stata ancu tenuta per via di l'arrivu di u core holder in u campu. A cerimonia hè stata assistita da squadre di prughjettu di u Dipartimentu di Ingegneria Rosatom è NPPA in nome di l'Autorità Egiziana di Centrali Nucleari (NPPA), è ancu u Vicepresidente NPPA di u Cunsigliu di Operazioni è Mantenimentu, Ingegnere Mohamed Ramadan Badawy, Progettu NPP Al-Dabaa. Project Manager Dr. Mohammed Dwiddar è l'Unità di Ingegneria di Rosatom ASE A.Ş. Vicepresidente è Direttore di Prughjettu di Custruzzione di NPP Al-Dabaa Grigory Sosnin anu assistitu.

L'ingegnere Mohamed Ramadan Badawy hà dettu: "Inseme, assistemu à l'arrivu di u primu equipaggiu pesante è di grande dimensione in u situ di custruzzione, chì hè una tappa impurtante per u Prughjettu NPP Al-Dabaa. U NPPA, in cullaburazione cù l'urganisazioni egiziane, hà fattu sforzi significativi per risponde à i requisiti di l'infrastruttura per l'implementazione di u prugettu, in particulare per custruisce una costa per portà l'equipaggiu pesante è di grande dimensione à u situ, è per assicurà chì sta facilità era pronta per u prugettu. primu equipaggiu purtatu à u situ NPP da a longa distanza. U detentore di core di l'Unità 1 hè a prima spedizione chì ghjunghje à a stallazione costiera custruita in situ è ​​marca un puntu di svolta in a storia di u Prughjettu NPP Al-Dabaa ".

Grigory Sosnin, Vicepresidente di l'Unità di Ingegneria di Rosatom ASE A.Ş è Direttore di u Prughjettu di Custruzzione di u NPP Al-Dabaa, hà dettu: "Oghje, u primu equipaggiu pesante è di grande dimensione di l'Unità 1, u detentore di core, hè statu purtatu à u situ. . Questu hè un passu assai impurtante. Dui anni fà, avemu visitatu un attellu in Sızran, induve a produzzione di stu equipamentu hà iniziatu. Avà u titularu core hè finalmente ghjuntu in u campu. L'arrestatore di core hè unu di l'elementi di sicurezza più impurtanti di e NPP cù u disignu VVER di 3+ ​​generazione è ci permette di custruisce a NPP più sicura in u mondu.