I terremoti costanu circa 2 trilioni di TL à Turchia

U costu di i terremoti in Turchia era di circa trilioni di TL
tirrimotu

U Ministeru di u Tesoru è di e Finanze hà dettu chì i terremoti centrati in Kahramanmaraş è Hatay costanu à u paese circa 2 trilioni di TL è currispondenu à circa 2023 per centu di l'aspettazione di u redditu naziunale per 9.

A dichjarazione fatta nantu à u contu di e social media di u Ministeru hè a seguente: "I terrimoti è i scossa centrati in Kahramanmaraş è Hatay, chì sò trà i più grandi terremoti cunnisciuti à scala globale in quantu à a so dimensione è a vicinanza à a superficia, anu hà causatu qualchi perdite ecunomiche è ancu a perdita di vita chì brusgia i nostri cori cum'è nazione. In stu prucessu difficiule, avemu fattu innumerevoli passi è mobilizatu tutte e risorse necessarie, travagliendu ghjornu è notte per truvà suluzioni à i bisogni urgenti di i nostri citadini chì sò vittime di u terrimotu cum'è un core, cù tutte l'istituzioni di u nostru statu è di a nostra nazione. Inoltre, avemu preparatu u Rapportu di Evaluazione di u Terremotu, travagliendu cù u nostru Dipartimentu di Strategia è Budget, altri Ministeri è istituzioni pubbliche per identificà tutti i danni, perdite è bisogni.

Rapportu di Valutazione di Recuperazione è Recustruzzione di u Terremotu di Turchia preparatu in cunfurmità cù i normi internaziunali; Hè custituitu di Misure Pigliate in u Prucessu di Risposta di Emergenza, Danni, Impattu Macroeconomicu è Soziale, Costu Totale di u Terramotu è Suggerimenti di Riduzzione di Rischi. Ancu s'è a magnitude di u disastru hà fattu difficiule di cullà e dati, l'infurmazioni di l'edificazioni, residenze, posti di travagliu, fabbriche, machini è equipaghji s'avvicinavanu à a qualità di un censu cumpletu. Sicondu i dati attuali da u campu, un totale di 1,6 trilioni di TL danni materiali sò stati determinati. Per d 'altra banda, una perdita tutale di 351,4 miliardi di TL hè accaduta per a diminuzione di l'ingudu naziunale, in più di u sustegnu d'urgenza è e spese fatte à l'area di u terrimotu, attività di rimozione di detriti, pagamenti d'assicuranza, perdita di pagamenti di ingressu, tutti l'altri supporti. e spese.

U costu di u disastru di u seculu à u nostru paese hè di circa 2 trilioni di TL (103,6 miliardi di dollari), chì currisponde à circa 2023 per centu di a nostra aspettazione di ingressu naziunale per u 9 è mostra chì avemu danni materiali è perdite circa 1999 volte più di u 6. 2022 terrimotu di Marmara. Turchia hè un paese grande, putente è dinamicu. Cù una crescita di 5,6 per centu ancu in XNUMX, quandu e petre sò state spustate in l'ecunumia glubale, hà riesciutu à esse unu di i paesi cù u megliu rendimentu di crescita distinguendu positivamente da altri paesi. Avemu a vulintà, a determinazione è a determinazione di guarì tutte e ferite inflitte da stu grande disastru u più prestu pussibule, in unità è sulidarità cù a nostra nazione, cù a forza furnita da l'area finanziaria chì avemu ottenuta grazia à a nostra alta prestazione di crescita è à u a disciplina fiscale chì avemu implementatu ".