I danni causati da l'industria in a zona di u terremotu sò di circa 170 miliardi di lire

I danni causati da l'industria in a zona di u terremotu Circa miliardi di lire
I danni causati da l'industria in a zona di u terremotu sò di circa 170 miliardi di lire

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà annunziatu u rapportu di danni nantu à e strutture industriali in e regioni danatu da u terrimotu. Dichjarà chì ci sò danni parziali infrastrutturali in 34 di i 7 Zone Industriali Organizzati (OIZ) in a zona di u terrimotu, u Ministru Varank hà nutatu chì ci sò 5 mila 600 strutture cù danni pisanti è mediu. Enfatizendu chì a produzzione hà iniziatu in 33 mila strutture in u cuntestu di tutta a regione, Varank hà dettu chì u costu di u terrimotu nantu à l'industria era di circa 170 miliardi di lire.

U Ministru Varank hà cuntinuatu e so investigazioni nantu à e strutture industriali dannighjate in a regione di u terrimotu in Adıyaman. Varank, chì si trasferì in u centru di a cità dopu à i distretti di Gölbaşı è Besni, hà presidutu a riunione di cunsultazione cù l'industriali in Adıyaman OIZ. À a riunione, induve u Pianu d'Azione Urgente Orientatu à u Sviluppu Regiunale hè statu ancu discututu, u guvernatore di Kayseri Gökmen Çiçek, chì hà servitu cum'è u guvernatore di coordinazione in Adıyaman, u vice guvernatore di Adıyaman Muhammed Tugay, u vice-ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Hasan Suver, è u diputatu. U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Hasan Büyükdede è u presidente di a municipalità di Adıyaman Süleyman Kılınç anu assistitu.

PLAN D'ACTION D'URGENCE

Ascoltendu i prublemi di l'industriali à a riunione in Adıyaman, Varank spiegò ciò chì hè statu fattu à u puntu di suluzione è l'arrangiamenti previsti cum'è seguente:

U DEBITU DI U NOSTRU COLLU

Di sicuru, ùn hè micca pussibule per noi di rinvià a vita chì avemu persu, ma state assicurati chì faremu u nostru megliu per alleviare u dulore è guarì e ferite di quelli chì sò lasciati. Per questu, simu sempre in a regione cù tutti i nostri amichi. Ùn vi lasciaremu mai solu. Hè u nostru duvere di ristabilisce insediamenti novi è sicuri cù i so edifici, i posti di travagliu, l'infrastruttura è a superstruttura, cum'è avemu fattu in i disastri precedenti chì avemu avutu in u nostru paese.

Circa 170 miliardi di lire

Per revelà a situazione attuale è i bisogni di l'industria in a zona di u terrimotu, i nostri squadre anu cumpletu u screening di danni in OIZs, Industrial Estates o fabbriche chì facenu produzzione individuale. Ci sò danni parziali in l'infrastruttura di 34 da 7 OIZ in a regione. Avemu iniziatu immediatamente riparazioni è rinnuvamenti quì. Ci sò quasi 5 facilità in OIZ è Siti Industriali cù danni pisanti è mediu, chì sò stati distrutti. In i nostri 600 mila strutture rimanenti, a produzzione hà iniziatu è cuntinueghja, soprattuttu cù capacità bassa è pruduzzione parziale. Stimu chì u costu per l'infrastruttura, i danni à l'edificiu, i danni à a machina è i danni di i stock seranu circa TL 33 miliardi.

7 MILIARDI DANNI IN ADIYAMAN

Sfortunatamente, ci sò ancu strutture in Adıyaman chì sò state distrutte è assai o moderate danni. Ci sò 4 edifici distrutti, moderatamente o parzialmente dannighjati è 54 strutture ligeramente danate in 98 OIZ attive. 171 fabbriche anu sopravvissutu à stu disastru senza danni. Inoltre, ci sò edifizii distrutti è dannighjati in 6 siti industriali attivi. Stimu chì i danni industriali in Adıyaman, inseme cù e strutture di produzzione fora di l'OIZ è u situ industriale, sò più di 7 miliardi di lire.

NE RESCURTIMU

Cumpareremu ancu e nostre carenze in l'industria è a produzzione per Adıyaman. Restauremu ogni fabbrica dannata, ogni impresa, ogni buttrega. Prima di tuttu, avemu postponutu i debiti di prestitu di l'OIZ è Industrial Estates à u nostru ministeru per un annu. Dichjaremu i zoni adattati in a zona di disastru cum'è "zoni industriali", tenendu in contu i criterii di u terrimotu. Custruiremu immediatamente novi posti di travagliu industriali in questi spazii. Puderemu ancu un sustegnu per a ricustruzzione di i posti di travagliu industriali chì sò stati distrutti o dannighjati tantu chì ùn ponu micca esse usatu, secondu l'adattabilità di a terra.

6ª REGIONE INCENTIVA

Per incuragisce i novi investimenti da fà in a regione, includemu i nostri distretti, chì sò stati assai dannighjati da i terremoti, in u Programma di Centri Attrazioni. Cusì, tutti l'investimenti da fà; prufittàremu di i nostri incentivi principali, vale à dì l'incentivi di a 6a regione. Inoltre, avemu lanciatu u Prugramma di Prestitu di Supportu di Emergenza KOSGEB per risponde à i bisogni urgenti di e nostre PMI. Daremu un supportu di prestitu senza interessi finu à TL 1,5 milioni à e nostre PMI, secondu a dimensione di l'impresa è u dannu chì hà ricevutu.

PROBLEMA DI HOUSING

In novu, aghju dichjaratu prima chì avemu principiatu u nostru travagliu per sguassà parzialmente o cumpletamente i crediti KOSGEB in a zona di disastru. Unu di i più grandi bisogni in a regione hè u prublema di l'alloghju di i nostri fratelli chì travaglianu. À questu puntu, avemu decisu di furnisce un supportu finu à 30 mila lire per cuntainer à e PME chì cumprà cuntenituri. Cusì, avemu u scopu di permette à e nostre PMI, chì furniscenu refuggiu à i so impiegati, di stà assai più veloce.

MESSAGGIU "SIAmu QUI"!

U primu di i visitori di u Ministru Varank in tuttu u ghjornu era e fabbriche in Gölbaşı OSB, chì sò stati assai dannati da i terrimoti. Hè vistu chì una fabbrica tessili hè stata distrutta da l'intensità di i terrimoti, è a machina è l'equipaggiu in questu hè diventatu inutilizabile. In una altra fabbrica tessili chì produce cappelli, berretti è guanti, a pruduzzione hà ripresu settimane dopu. À u primu turnu di i travagliadori sopravviventi à u terrimotu, "Semu quì. Hè nutate chì anu cuminciatu à pruduce cappelli cù a stampa di "Amemu Gölbaşı".

TUTTE L'UNITÀ SONT IN CAMPI

A visita di u Ministru Varank à Hatay, Gaziantep è Adıyaman, u presidente TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal, presidente di KOSGEB Hasan Basri Kurt, presidente di TSE Mahmut Sami Şahin, direttore generale di l'agenzii di sviluppu Barış Yeniceri, direttore generale di e zone industriali Fatih Turan, direttore generale di implementazione di incentivi è capitale stranieru Mehmet Yurdal Şahin, direttore generale di ricerca strategica è efficienza Prof. Dr. İlker Murat Ar, Capu di l'Amministrazione GAP Hasan Maral è u Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di Silkroad Burhan Akyılmaz sò stati ancu accumpagnati.