U dipartimentu di u focu di Ordu sustene u travagliu di evacuazione di l'acqua in Şanlıurfa

A Brigata di Pompieri di l'Armata sustene u travagliu di evacuazione di l'acqua in Sanliurfa
U dipartimentu di u focu di Ordu sustene u travagliu di evacuazione di l'acqua in Şanlıurfa

Dopu à u disastru di inundazioni in Şanlıurfa, u presidente Dr. E squadre di Fire Brigade, chì si movenu in a regione cù l'istruzzioni di Mehmet Hilmi Güler, sustenenu i travaglii di evacuazione di l'acqua realizati in diverse parti di a cità.

A squadra di ricerca è salvata di 24 persone, chì travaglia 10 ore à ghjornu per eliminà l'effetti di l'inundazione, si mobilizeghja in a regione cù veiculi 2, 8 pompe d'evacuazione d'acqua, è equipaghji subacquei è di superficia.

U Dipartimentu di i Pompieri di l'ORDU IN ŞANLIURFA

Ci sò stati vittime in Şanlıurfa è Adıyaman, chì sò stati culpiti da inundazioni dopu a forte pioggia u 15 di marzu. Parechji case è i posti di travagliu sò stati inundati. Mentre chì ci sò stati disrupzioni in u flussu di u trafficu in i carrughji è i viali chì si trasformanu in u lavu, i terreni agriculi cultivati ​​sò ancu inundati.

A Municipalità Metropolitana di Ordu hà ancu pigliatu l'azzione per Şanlıurfa, chì hè stata inundata dopu à u disastru di u terrimotu. E squadre travaglianu 24 ore à ghjornu per guarì e ferite è torna a vita normale in a cità.