U Forum di Sviluppu Chine 2023 si terrà à piena capacità

U Forum di Sviluppu di a Cina si terrà à piena capacità
U Forum di Sviluppu Chine 2023 si terrà à piena capacità

U Forum di Sviluppu Chine 2023 hè tenutu à Diaoyutai State Guesthouse in Pechino trà u 25 è u 27 di marzu di questu annu cù una participazione di 100 per centu.

Zhang Laiming, Direttore Diputatu di u Centru di Studii di Sviluppu, hà dettu in una cunferenza di stampa chì u foru di sviluppu di questu annu, chì hè furmatu intornu à u slogan di "Rivitalmentu ecunomicu è Cuuperazione", fucalizza nantu à l'opportunità in u mercatu cinese, stabilizazione di l'industria glubale. catene è trasfurmazioni verdi.

Sicondu a dichjarazione di Zhang, più di 100 delegati stranieri assisteranu à u foru. À mezu à elli, ci sarà u staffu esecutivu di i principali cumpagnii multinaziunali, scentifichi stranieri è rapprisintanti di urganisazioni internaziunale. Per d 'altra banda, i funzionari di i dipartimenti di u guvernu cintrali cinese daranu infurmazioni nantu à a direzzione pulitica di u so paese durante u foru. In questu cuntestu, Zhang hà spiegatu chì a furmazione di cunsensu cuntribuisce à a ricuperazione ecunomica glubale.

Urganizatu da u Centru di Studii di Sviluppu, u Forum di Sviluppu di a Cina si focalizeghja nantu à u tema di "Collaboration with the World for Common Prosperity" una volta à l'annu cù una participazione internaziunale di altu livellu.