Magazzinu d'Albicocca Secca Licenziatu Malatya Trasfurmatu in Centru Logisticu

Magazzinu d'Albicocca Secca Licenziatu Malatya Trasfurmatu in Centru Logisticu
Magazzinu d'Albicocca Secca Licenziatu Malatya Trasfurmatu in Centru Logisticu

U più grande magazzinu licenziatu di l'albicocca secca di Turchia hè statu trasfurmatu in un centru logisticu per risponde à i bisogni di e vittime di u terrimotu in Malatya più rapidamente è facilmente prima di cumincià à operare. A facilità, chì ghjoca un rolu impurtante in a distribuzione di materiale d'aiutu chì vene in a regione; Assicura chì i materiali cum'è l'igiene, l'alimentariu, i vestiti è u riscaldamentu sò classificati è consegnati à e vittime di disastru.

Cù u prugettu cumunu di l'Unione Europea è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, u Magazzinu di l'Albicocca Secca Licenza Malatya, chì a custruzzione hè da esse cumpletata, hè stata trasfurmata in una basa d'aiutu immediatamente dopu à i terrimoti di u 6 di ferraghju. L'aiuti naziunali è internaziunali mandati à i zoni di disastru sò distribuiti da stu centru, chì hè fattu da u magazzinu d'albicocca.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà visitatu u centru, chì a fundazione hè stata stabilita in 2019. Enfatizendu chì anu trasfurmatu u Magazzinu di l'Albicocca Secca Licenza Malatya in un centru logisticu di l'aiutu, u Ministru Varank hà dettu: "Prima di cumissioni, era strumentale in un serviziu cusì beneficu. Dopu avè guaritu e ferite, turnerà à u so duvere originale. disse.

U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia hà stabilitu centri logistichi in tutta a Turchia per furnisce i suministi mandati à e vittime di u terrimotu in i lochi prioritari in modu classificatu. I centri logistichi giganti sò stati stabiliti in Kayseri, Adana è Gaziantep da l'OIZ è u settore privatu sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. Migliaia di prudutti chì arrivanu à queste basi d'aiutu sò categurizzati è carricati in camioni.

I materiali d'aiutu sò consegnati à e vittime di u disastru per mezu di e Squadre d'Assistenza Soziale d'Urgenza (ASIA) stabilite da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali. Unu di i centri creati per una logistica di disastru più veloce è efficiente hè statu stabilitu in Malatya. U Ministru Varank hà visitatu u centru logisticu, chì hè statu cunvertitu da un magazzinu di albicocca in u scopu di u prugramma Malatya, di notte. U guvernatore di Malatya Hulusi Şahin, u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Selahattin Gürkan, u deputatu di Malatya Öznur Çalık è u secretariu generale di l'Agenzia di Sviluppu Fırat, Abdulvahap Yogunlu, anu accumpagnatu a visita, chì hà fattu a mezzanotte.

BISOGNA DI MAGAZINE LOGISTICA

U Ministru Varank, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à i travaglii realizati, hà dichjaratu chì u Ministeru di Famiglia è Politiche Suciali hè rispunsevule per l'aiuti in natura in a lotta contru i disastri naturali è chì anu ancu un rolu ausiliariu in a gestione più efficaci. di sti aiuti, è a necessità di magazzini logistichi in Malatya, una di e pruvince affettate da u terrimotu, hà dettu chì u Licensed Dried Abricot Warehouse, chì avianu stabilitu i fundamenti di prima, hè ghjuntu à u primu.

SIAMO APERTI À NOI

Nutendu chì questu locu hè assai impurtante per u almacenamentu licenziatu di l'albicocca, chì hè unu di i prudutti più impurtanti di Malatya, è per i pruduttori per almacenà i so prudutti per un certu periodu di tempu senza soffrenu danni, Varank hà dettu: "Prima di questu. U magazzinu hè cumplettamente utilizatu, quandu questu bisognu, hè direttamente utilizatu da u Ministeru di a Famiglia, AFAD. Avemu fami ". disse.

AIAMU AIUTATI IN A GESTIONE LOGISTICA

Varank hà dichjaratu chì, sottu a coordinazione di l'AFAD, cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, anu stabilitu magazzini logistichi in Kayseri, Adana è Gaziantep è ancu Malatya, "Avemu aiutatu ancu tutti i nostri ministeri in a gestione logistica. Quì, i nostri amichi travaglianu duramente. Spergu chì avemu da passà stu disastru inseme. Tutti i nostri amichi è tutti i nostri ministeri facenu un grande sforzu in u campu per risponde à qualsiasi bisogni di i nostri citadini ". disse.

RITURNARÀ À U DOVERU FUNDAMENTAL

Enfatizendu chì anu trasfurmatu u Magazzinu di l'Albicocca Secca Licenza Malatya in un centru logisticu d'aiutu, Varank hà dettu: "Questu hè u più grande di Turchia. Hè una facilità chì avemu custruitu cù fondi di l'Unione Europea. Ùn era micca solu un spaziu di almacenamentu, ma ancu un spaziu integratu cù laboratori. Hè stata strumentale in un serviziu cusì benevolente prima ch'ellu sia cumissionatu. Spergu chì, in u periodu à vene, puderà vultà à u so duvere originale dopu avè guaritu queste ferite ". disse.

Vicinu à 2 STAFF

U persunale di a Fundazione di Assistenza Soziale è Solidarietà Çınar Aydoğmuş, chì hè incaricatu di u magazzinu licenziatu cunvertitu in un centru logisticu, hà dettu chì anu preparatu tutti i prudutti da tutta a Turchia è li consegnanu à e famiglie in bisognu. Sottulineendu chì ponu facilmente distribuisce i prudutti grazia à u magazzinu licenziatu, Aydoğmuş hà dettu: "Qui, fundazioni d'assistenza suciale, membri vuluntarii di u prugramma ASYA, persunale İŞKUR, cumandamenti, polizia è amichi di quasi ogni istituzione di Malatya copre sta zona cù circa 800 persone. Cerchemu di serve ". disse.

13 MILIONI EUR INVESTIMENTI

U più grande Magazzinu Licenziatu di Albicocca Secca di Turchia, chì hè statu cunvertitu in un centru logisticu per e vittime di u terrimotu in Malatya, hè statu supportatu in u scopu di u Programma di Settori Competitivi di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. Un investimentu di 13 milioni d'euros hè statu fattu in u magazzinu licenziatu, chì hè statu implementatu in u quadru di u Programma di Settori Competitivi implementatu in u scopu di a cooperazione finanziaria trà Turchia è l'Unione Europea. A facilità, chì hè stata stabilita cù l'iniziativi di a Municipalità Metropolitana di Malatya è a Scambio di Commodity Malatya, hà una stallazione di almacenamento di 5 mila tunnellate di albicocca secca. U prughjettu hà cuminciatu à esse usatu cum'è una basa logistica in a regione sottu a coordinazione di l'AFAD dopu à u disastru di u terrimotu sperimentatu per via di a so situazione è a capacità.