Produttore di albicocca da Malatya, Hand of Hope da Eskişehir à e vittime di u terremotu

Hand of Hope da Eskisehir à l'agricultori vittime di u terremotu da Malatya
Una Mano di Speranza da Eskişehir à Terremoti Survived Farmers da Malatya

Mentre a municipalità metropolitana di Eskişehir facia compra di prudutti cù u scopu di sustene i pruduttori di albicocca chì i so prudutti sò stati lasciati sottu à e macerie in Malatya, hà cuntattatu 16 municipalità è assicurendu a compra di albicocche. I sopravviventi di u terrimotu anu ringraziatu à l'agricultori dicendu ch'elli eranu felici chì i so culturi ùn anu micca cascatu in manu di l'opportunisti.

Mentre i danni maiò sò accaduti in 11 pruvince dopu à i terremoti devastanti in Kahramanmaraş, a municipalità metropolitana di Eskişehir cuntinueghja à travaglià ininterrottamente è cuntinueghja à sustene l'agricultori è i pruduttori chì si trovanu in una situazione difficile in a zona di disastru.

A municipalità metropolitana di Eskişehir, chì furnisce un supportu alimentari à i pruduttori d'animali in Kahramanmaraş, Malatya, Adıyaman è Hatay, hà ancu iniziatu un travagliu impurtante per i pruduttori di albicocca in Malatya.

A municipalità metropolitana di Eskişehir, chì hà pigliatu l'azzione per i agricultori dopu l'albicocca in i piani inferiori di e case o in i magazzini in i quartieri di Doğanşehir è Akçadağ di Malatya, chì sò stati assai dannighjati da u terrimotu, compranu i prudutti di i citadini in un locu. situazione difficiule. In u scopu di u travagliu in corso, a municipalità metropolitana di Eskişehir, chì travaglia ancu cum'è coordinatore cuntattendu 16 municipalità, hà acquistatu circa 6 tunnellate di albicocca inseme cù Halk Ekmek A.Ş.

Municipiu di Han, Municipiu di Mahmudiye, Municipiu di Seyitgazi è Municipiu di Tepebaşı è Municipiu metropolitanu di Muğla, Municipiu di Kırklareli, Municipiu di Lüleburgaz, Municipiu di Uzunköprü, Municipiu di Bodrum, Municipiu di Datça, Municipiu di Fethiye, Municipiu di Marmaris, Municipiu di Mentehirşe, Municipiu di Milas, da Eskise. Karşıyaka A municipalità, a municipalità di Çeşme è a municipalità metropolitana di Eskişehir anu fattu compra di albicocca cù a chjama è a coordinazione.

I picculi agricultori sò stati supportati da l'acquistu di i prudutti chì sò stati sguassati da i rubbles è pisanu trà 1 è 1,5 tunnillati, mentre chì i prudutti sò stati carricati nantu à i camioni dopu i cuntrolli necessarii è a pulizia. In totale, 26 tunnellate di prudutti sò stati acquistati inseme cù e municipalità coordinate. In cambiu di l'acquistu, una quantità di 3 milioni 500 mila lire ghjunghjenu à e vittime di u terrimotu, è hè statu dichjaratu chì e compra cuntinueghjanu in u futuru.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Yılmaz Büyükerşen, hà dichjaratu chì l'aiutu furnitu à a regione hè assai impurtante, ma chì l'agricultori è i pruduttori dannati duveranu esse supportati per pudè turnà à a produzzione, è hà dettu: "Avemu dettu chì guariscemu e nostre ferite inseme è avemu travagliatu duru per questu. In Malatya, avemu fattu l'azzione per cumprà l'albicocca lasciata in manu di i nostri pruduttori in e regioni induve a distruzzione era intensa. Avemu sustinutu i nostri pruduttori di albicocca acquistendu quasi 6 tunnellate di prudutti. Invitu tutti i nostri guverni lucali à sustene i pruduttori di a regione. Cù u sustegnu chì daremu à i nostri sopravvissuti à u terrimotu, guarisceremu tramindui e ferite è li permetterà di ripruduce. U nostru sustegnu à e nostre pruvince in l'area di disastru continuerà senza interruzzione ". disse.

I pruduttori di l'albicocca, chì anu dettu chì respiraranu cù u travagliu fattu, anu dettu: "I nostri prudutti sò stati lasciati sottu à i detriti. E nostre case sò state distrutte. Averemu da vende i prudutti chì avemu pruduciutu à l'opportunisti à tutti i costi. Cù u travagliu di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, avemu avutu l'uppurtunità di vende i nostri prudutti. Grazie mille à tutti i sustenidori. Circhemu di mantene a vita di novu. Serà a nostra sola cunsulazione chì i nostri sforzi ùn sò micca in vanu ". dissenu.