Energizing the Pastures Project hè diventatu Hope for the Livestock of Kayseri

U Prughjettu chì Energizes I Pasture hè diventatu una speranza à l'allevamentu di Kayseri
Energizing the Pastures Project hè diventatu Hope for the Livestock of Kayseri

I 16 pecuri è capre distribuiti in 4 distretti da a Municipalità Metropolitana di Kayseri è l'allevatori chì animanu i pascoli, u presidente Dr. Hanu ringraziatu Memduh Büyükkılıç per un prughjettu cusì significativu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. U prughjettu di Memduh Büyükkılıç "Aumenta l'ovini, i pascoli si diverte" implementatu in u campu di l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, à quale ellu attribuisce una impurtanza speciale, in 2 stagioni cù un costu di 11 milioni 420 mila TL, hà datu speranza à i citadini impegnati in l'ingrassu.

U prughjettu "E pecure sò in crescita, i pascoli sò in gioia" realizatu da a municipalità metropolitana di Kayseri cuntinueghja à dà fruttu.

In u scopu di u prugettu, a Municipalità Metropolitana hà distribuitu un totale di 2021 picculi animali ruminanti à 1 famiglie, 920 ovini per ogni famiglia, in 11 distretti rurali cù un costu di 20 milione 55 mila TL in 100. hà distribuitu 2022 pecuri è capre. à 9 famiglie, cumpresi pecuri è 500 ram.

In questu mudellu di prughjettu, chì hè basatu annantu à u principiu di a sustenibilità, a participazione è l'auto-aiutu, u ritornu di e pecure è capre distribuite principia 2 anni dopu a so distribuzione, mentre chì dopu à 2 anni ogni famiglia darà 5 pecuri è 4 pecuri datu. in 20 anni sarà ripigliatu. E pecure seranu date à altre famiglie in u distrittu cù u stessu metudu ogni annu.

In u prughjettu, chì hà da scopu di creà è sviluppà un mudellu di bestiame per rinvià u settore di l'allevu di pecuri chì serve à elevà u standard di vita di a pupulazione rurale cù livelli di redditu bassu, un totale di 11 420 bovini chjuchi per un valore di 4 milioni 300 mila lire. consegnatu à i citadini di i distretti hè diventatu una fonte di sustenimentu per i citadini in e zone rurale.

"Aghju compru 21 Agnelli in u PRIMU ANNU"

Adnan Kuş, unu di l'allevatori di u Quartiere Güzelsu di u distrittu di Tomarza, chì hà benefiziu di u prughjettu di a Municipalità Metropolitana "E pecure sò in crescita, Meral hè felice", hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di u prugettu è disse: "Diu benedica. u statu, simu assai piacè. Aghju compru 19 pecuri è 1 ram, è 21 agnelli in u primu annu. Chì Diu sia cuntentu di a Municipalità Metropolitana chì ci hà datu sta opportunità ".

L'allevatore chjamatu Murat Beyazıt, chì hà benefiziu di u prugettu è hà iniziatu a produzzione cù 19 pecuri è 1 ram, hà dettu chì era assai cuntentu di u prugettu di a Municipalità Metropolitana di Kayseri è hà dettu:

"L'annu passatu, aghju benefiziu di u prughjettu di 19 pecuri è 1 ram chì ci hà datu da a Municipalità Metropolitana di Kayseri cù a campagna "I nostri pascoli sò diventati vivaci". L'aghju compru in 2021, in un annu è mezu, aghju avutu 19 pecuri è 1 ram, è avà aghju 51 pecuri è agnelli in totale. Sò assai cuntentu di a campagna chì a nostra cumuna hà fattu. Amu u paese in ogni modu, è aghju avutu assai piacè quandu ci era una tale campagna. Hè diventatu una fonte d'ingudu per mè è hà apertu un spaziu cummerciale. A facciu di vuluntà ".

In i zoni rurali induve u prughjettu hè implementatu, i agricultori sò sustinuti da studii di estensione, migliuramentu di i terreni di pastura è prughjetti di colti furaghji nantu à i sugetti di u prugettu.