U Prughjettu di l'Hydrogen Valley riceve u più altu sustegnu di l'UE di sempre

U Prughjettu di l'Hydrogen Valley hà ricevutu a più alta cuntribuzione di l'UE mai
U Prughjettu di l'Hydrogen Valley riceve u più altu sustegnu di l'UE di sempre

I prughjetti cù i partenarii 13, cumprese l'Università Sabancı è TÜBİTAK, anu u dirittu di esse sustinuti cù a più alta borsa di cuntribuzione UE mai ricevuta in i Programmi Quadri di Turchia. Sicondu i risultati di Clean Hydrogen Partnership (Clean Hydrogen Partnership), chì hà u scopu di sustene u sviluppu di una ecunumia regiunale di l'idrogenu, in 2022, u prughjettu di l'acronimu "HYSouthMarmara", chì include 13 partenarii cù l'Università Sabancı da Turchia, hè statu intitulatu. per esse sustinutu. Cù u prugettu cù un budgetu tutale di 36 milioni d'euros, un primu in a storia di i Programmi Quadri di Turchia, a più alta cuncessione di l'Unione Europea (UE) di 7.455.625 d'euros hè stata ottenuta à una volta.

U prugettu, chì hè previstu di durà per 5 anni, hè previstu di cuntribuisce significativamente à a produzzione è l'usu di l'idrogenu pulitu, u sviluppu di infrastrutture orientate à a tecnulugia, è u rinfurzamentu di u putenziale di Turchia in questa zona. U rolu di l'Università di Sabancı in stu prughjettu hè di cuntribuisce à a determinazione di u pianu di strada in u pianu di l'affari di l'Hydrogen Valley, per analizà è raporta i cuntributi multidimensionali di a valle per esse stabiliti in i campi di l'energia è u clima, per stabilisce prucessi logistichi è per cuntribuisce à a strategia di espansione di a valle à mediu è longu termine, per a pruduzzione di l'idrogenu verde, furnisce un supportu scientificu è tecnicu in a stallazione è a messa in opera di l'elettrolizzatore, a realizazione di studii per aumentà l'impattu generalizatu di u prugettu, stabilisce una cumunicazione. strategia, è urganizà attelli è avvenimenti.

Stu prughjettu, in quale l'Università Sabancı è l'Università Sabancı Istanbul International Energy and Climate Center (IICEC) piglianu un rolu attivu, hè sottu à a coordinazione di l'Agenzia di Sviluppu EnerjiSa Production è South Marmara, Kale Seramik Sanayi A.Ş, Şişecam A.Ş, TÜBİTAK MAM, Direzzione Generale Eti Maden. , Università Mohammed VI Polytechnique, è Università Di Bologna seranu realizati inseme cù 16 istituzioni da Turchia è stranieri. Studii in u scopu di l'Università Sabancı Facultà di Ingegneria è Scienze Naturali Deputy Dean Prof. Dr. Si ferà sottu a direzzione di Selmiye Alkan Gürsel è Alp Yurum, Bülent Çatay è Bora Şekip Güray participaranu cum'è circadori in stu prughjettu.

500 tunnellate d'idrogenu verde seranu prudutte è aduprate in l'industria

In u scopu di u prugettu, hè u scopu chì un minimu di 500 tunnellate d'idrogenu verde da esse pruduciutu in u situ di Enerjisa Üretim in Balıkesir serà trasportatu da Linde Gaz è utilizatu in e strutture di Perossu di Idrogenu, Kale Seramik, Şişecam è Eti Maden. . U prughjettu ùn sarà micca solu nantu à a pruduzzione di l'idrogenu verde, ma ancu in a produzzione di i so derivati.

In questu cuntestu, hè destinatu à pruduce derivati ​​​​di l'idrogenu cum'è metanol è ammonia, chì Turchia hè dipendente, per metudi verdi è cù e so risorse. À u listessu tempu, in u scopu di u prugettu, hè previstu chì i vantaghji di u minerale di boru, chì avemu 73 per centu di e riserve di u mondu è chì hà un postu impurtante in l'ecunumia di l'idrogenu, in u almacenamentu di l'idrogenu seranu esaminati cù l'investimentu di a Facilità di Sodium Boron Hydrure da esse stabilita in Balıkesir.

Cummentendu u sughjettu, u Rettore di l'Università Sabancı Prof. Dr. Yusuf Leblebici hà dettu:

"Avemu u scopu di esse una di e università di ricerca più ricunnisciute è apprezzate micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu. Facemu una ricerca pioniera è prominente in e nostre facultà è centri, è ricevemu un altu sustegnu di prughjettu da fonti domestiche è straniere per questi studii. Cù stu prughjettu di i tecnulugii di pruduzzione, almacenamentu è distribuzione di l'idrogenu verde, chì hè una di e prime priorità in u campu di l'energia pulita in u mondu sanu, avemu u scopu di sviluppà più a capacità di ricerca scientifica di a nostra università è di dirigellu à i campi applicati. Semu assai felici di cuntribuisce à stu campu assai impurtante inseme cù i nostri partenarii di l'industria in u scopu di u prugettu ".