L'obiettivu di l'esportazioni alimentari di Turchia in Giappone hè di 500 milioni di dollari

L'obiettivu di l'esportazione alimentaria di Turchia in Giappone hè di milioni di dollari
L'obiettivu di l'esportazioni alimentari di Turchia in Giappone hè di 500 milioni di dollari

L'Associazioni di Esportatori di l'Egeu tenenu l'Organizazione Naziunale di Participazione Turca per a 65a volta u 7-10 di marzu di u 2023 di a Fiera Foodex in Giappone, chì risponde à a maiò parte di i so bisogni alimentari attraversu l'impurtazioni è realizà importazioni alimentari annuali di 25 miliardi di dollari.

BEI, Foodex Japan 2023 - 48th International Food and Beverage Fair per quattru ghjorni, manifestazioni di degustazione induve seranu servuti menu preparati secondu u gustu giapponesi da prelibatezze turche, avvenimentu di degustazione d'oliu d'oliva, avvenimentu di sushi di tonnu è salmone turcu, esportatori d'alimenti turchi è cumpratori giapponesi. b2b urganizerà interviste è avvenimenti influencer.

U presidente di u Coordinatore di l'Unioni di l'Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dettu chì u 48 per centu di l'esportazioni in Turchia in Giappone è u 72 per centu di l'esportazioni da a Regione Egea sò nantu à l'alimentariu.

"L'esportazioni generali di Turchia in Giappone anu aumentatu di 2018 per centu da u 30, righjunghjendu $ 619 milioni. Facemu 291 milioni di dollari di questa esportazione nantu à l'alimentariu. Cum'è BEI, 146 milioni di dollari di i nostri 106 milioni di dollari esportati in Giappone sò rapprisentati da l'alimentariu. Avemu urganizatu l'urganizazione di participazione naziunale di a più grande fiera alimentaria di u Giappone Foodex per 25 anni. Avemu fattu u nostru Prughjettu Turquality chì copre i paesi Far East Corea di u Sud, Giappone è Cina per 7 anni. Frutti di mare, frutti secchi, cereali, legumi è oleosi, prudutti di frutta è verdura, alivi, oliu d'aliva sò i settori in quale simu forti in u mercatu Asia-Pacificu. Turchia hà una esportazione alimentaria annuale di 25 miliardi di dollari. Avemu u putenziale di aumentà e nostre esportazioni alimentari in Giappone à 500 milioni di dollari à cortu termini è à 1 miliardi di dollari à longu andà ".

U presidente di l'Associazione di Esportatori di Frutti Secchi è Prudutti di l'Egeu, Mehmet Ali Işık, hà dettu chì u settore biologicu turcu hè un settore adattatu à l'obiettivi di l'Accordu Verde Europeu.

"A Turchia hà una pruduzzione annuale di 1,6 milioni di tunnellate di alimenti biologichi. U settore biologicu in u mondu hà righjuntu un voluminu di 121 miliardi d'euros. U fattu chì u Giappone importa 65 billion dollars d'alimentu annu è a dumanda di alimentazione di qualità è sana hè assai impurtante per u nostru settore biologicu turcu. Hè u capu di a Regione Egea in a pruduzzione è l'esportazione di prudutti biologichi in Turchia. Dapoi u 2018, avemu aumentatu e nostre esportazioni alimentari in Giappone in Turchia di 58 per centu, è cum'è BEI, avemu aumentatu e nostre esportazioni alimentari in Giappone di 20 per centu. Per quattru ghjorni, averemu manifestazioni di degustazione induve seranu servuti menu preparati da prelibatezze turche secondu u gustu giapponese, incontri b2b trà esportatori d'alimenti turchi è cumpratori giapponesi, è avvenimenti influenzatori. Cù i nostri 35 anni di sperienza biologica, simu assai implicati in a Fiera Foodex cù e nostre 39 cumpagnie ".