A settima dramma di İzmir City Theatre "3 cavalli è 1 cavallu" incontra l'audienza

A Settima Opera di Izmir City Theatre Nalla Horse scontra l'audienza
A settima dramma di İzmir City Theatre "3 cavalli è 1 cavallu" incontra l'audienza

A settima dramma di i Teatri di a Città Metropolitana di Izmir (IzBBŞT) "3 Nalla 1 At" hà scontru cù l'audienza à u Stage İsmet İnönü in u scopu di u 27 di Marzu di a Ghjurnata Mondiale di u Teatru. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à a Gala Tunç Soyer ancu unitu.

I Teatri di a Città Metropolitana di Izmir (IzBBŞT) anu presentatu a so settima dramma, "27 Nalla 3 At", à u Stage İsmet İnönü in u scopu di u 1 di Marzu di a Ghjurnata Mondiale di u Teatru. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à a Gala Tunç Soyer hà participatu ancu. L'opera di cummedia negra di Stefan Tsanev "3 Cavalli 1 Cavallu", in scena parechje volte sottu u nome "Cavallu di Alessandru Magnu", hà ricevutu grandi applausi da u publicu.

Prima di u ghjocu, Prof. Dr. A dichjarazione naziunale di u 27 di marzu di u ghjornu mundiale di u teatru scritta da Ayşegül Yüksel è a dichjarazione internaziunale scritta da l'attrice di teatru è cinema egiziana Samiha Ayoub sò state lette.

Grazie à u presidente Soyer

Parlendu à a fine di u ghjocu, u Direttore Generale Artu Fundatore di İzBBŞT Yücel Erten, Presidente Tunç SoyerCuminciò u so discorsu ringraziendu. Ricordendu chì hè l'anniversariu di l'apertura di a cortina dopu à parechji anni di i Teatri di a cità, chì hè statu stabilitu in linea cù a visione di u sindaco Soyer di fà Izmir una cità di cultura, Erten hà dettu: "Pregu à u Signore presidente per accumpagnamu nantu à noi. questu anniversariu ". U sindaco Soyer, chì hè ghjuntu à u palcuscenicu cù a so squadra cumpresi l'attori, hà pigliatu una foto di souvenir.

I biglietti di ghjocu sò in vendita

A dramma narra in modu umoristicu a storia di un gruppu di persone oppresse da u sistema neoliberale chì utilizanu i stili di gestione chì anu amparatu da e putenzi imperialisti l'una contru à l'altru. A dramma, tradutta in turcu da Hüseyin Mevsim è diretta da Hatice Altan, serà messa in scena à İzBBŞT İsmet İnönü Stage u 6-7-8 d'aprile. I Teatri di a Città Metropolitana di Izmir seranu ancu nantu à u palcuscenicu cù i so drammi "Azizname" è "Bahar Noktası" in tuttu Aprile. I biglietti per i drammi ponu esse acquistati in kultursanat.izmir.bel.tr è in i box offices di Izmir City Theatre.