Disposizione di 349 Containers in Konya Container City in Hatay Cumpleta

Layout of Container in Konya Container City in Hatay Completata
Disposizione di 349 Containers in Konya Container City in Hatay Cumpleta

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì 349 containeri sò stati posti in a prima fase di a cità di Konya Kenteyner, chì hè in costruzione in Hatay. U sindaco Altay hà dichjaratu chì, inseme cù e camere è e municipalità di u distrittu in Konya, anu da creà duie cità di 1000 containers, è hà dettu chì a prima fase, chì serà custituita da 487 containers, hè sottumessu à un travagliu intensu in pocu tempu.

I travaglii di a cità di u containeru chì saranu stabiliti da a Municipalità Metropolitana di Konya in duie regioni diverse in Hatay, inseme cù e camere è e municipalità di distrittu in Konya, cuntinueghjanu à piena velocità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì da u primu ghjornu di i terrimoti devastanti chì s'eranu chjappu in tuttu u paese u 6 di ferraghju, anu mobilizatu tutti i mezi in Hatay per guarì e ferite di e vittime di u terrimotu, è chì u travagliu nantu à a prima fase. di e cità di cuntainer, chì seranu custituiti da un totale di 1.000 containers, hè ghjuntu à a fine.

L'infrastruttura d'acqua è di fognaria in a prima cità di u containeru di u stadiu hè stata cumpletata; Dichjarà chì i travaglii di paisaghjistu è di pavimentazione cuntinueghjanu, u sindaco Altay hà dettu: "Avemu ghjuntu à una tappa impurtante in i travaglii chì realicemu per risponde à ogni tipu di bisogni umanitarii cum'è infrastruttura, logistica, opere d'acqua, cucine mobili, cumunicazione è fornitura di energia in a regione di u terrimotu. Puderemu un totale di cuntenituri 487 in a prima fase di e cità di cuntainer chì cuntinuemu à stallà inseme cù a nostra Càmera di Cummerciu di Konya, a Càmera di l'Industria, a Borsa di Commodity è i Municipalità di Karatay, Meram è Selçuklu. Avemu digià postu 349 di sti cuntenituri. I 138 cuntenituri rimanenti seranu cumpletati u più prestu pussibule è i nostri sopravviventi di u terrimotu seranu posti quì ", disse.

Enfatizendu chì i travaglii per a seconda tappa di a cità di containeru in a cità sorella di Hatay continuanu, u sindaco Altay hà dichjaratu chì e squadre KOSKİ anu finitu i travaglii di l'infrastruttura in larga misura quì.