Travagliu Intensiu per una Cità Container per Accoglie 200 Famiglie in Hatay

Travagliu Intensu per una Cità Container per Alloghja a Famiglia in Hatay
Travagliu Intensiu per una Cità Container per Accoglie 200 Famiglie in Hatay

Mentre furnisce un rifugiu per e vittime di u terrimotu in a cità di tenda stabilita da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Hatay, un travagliu intensivu hè realizatu per a cità di u containeru chì accoglie 200 famiglie. U Dipartimentu di l'Affari di Scienze principia ancu i travaglii infrastrutturali per a cità di u containeru.

U travagliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir per stabilisce una cità di container in Hatay cuntinueghja à piena velocità. Mentre chì tutti i bisogni di e vittime di u terrimotu sò scontri in a cità di a tenda sottu a rispunsabilità di u Centru di Coordinazione di Disastru di Hatay, un travagliu intensivu hè realizatu per stabilisce una cità di cuntainer chì furnisce un refuggiu per 200 famiglie. U Dipartimentu di l'Affari di Scienze principia ancu i travaglii infrastrutturali per a cità di u containeru.

"Producemu ancu cuntenituri cù e nostre squadre"

Metin Aydın, chì travaglia cum'è un capu di strada in Hatay è in u scopu di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici, hà dettu: "Sustemu i travaglii di rimozione di detriti cù 8 macchine di custruzzione, 10 camioni è 64 culleghi, da una banda, travagliammu a custruzzione di a cità di cuntainer, chì pò accoglie 23 famiglie in a nostra zona di decare 200. cuntinuemu. Cuminceremu i travaglii infrastrutturali u più prestu pussibule. Producemu ancu i cuntenituri cù e nostre squadre ".