L'Ore Intensive Cuntinueghja per a Città di Container à esse stabilita in Kahramanmaraş

U travagliu intensivu cuntinueghja per a cità di u containeru da esse stabilita in Kahramanmaras
L'Ore Intensive Cuntinueghja per a Città di Container à esse stabilita in Kahramanmaraş

U travagliu cuntinueghja senza interruzzione per a cità di u container chì serà stabilita da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Kahramanmaraş Narlı. Dicendu chì ci saranu 255 cuntenituri in l'area inseme cù e spazii suciali, u Capu di u Dipartimentu di l'Edifizii di l'Estruzzioni di a Direzzione Generale di ESHOT, Semih Kök, hà dettu: "Ughjemu à compie a cità di cuntainer u più prestu pussibule è risolve i nostri citadini chì sò stati dannighjati da u terrimotu. prestu pussibule ".

A Municipalità Metropolitana di Izmir travaglia continuamente per risponde à i bisogni di rifuggiu di e vittime di u terremotu in a zona di disastru. Mentre l'attività di raccolta di basura è di disinfezione continuanu in Kahramanmaraş Narlı, una di e zone residenziali più affettate da u terrimotu, 50 persone in u Centru di Coordinazione di Disastri travaglianu duramente per a preparazione di a cità di u containeru.

"Consegneremu in dui mesi"

Semih Kök, Capu di u Dipartimentu di l'Edifizii di a Direzzione Generale di l'ESHOT, hà dichjaratu chì 60 di i 12 contenitori chì sò stati pruduciuti pronti per a stallazione in l'attellu di l'istituzione è sò stati trasportati à l'area pezzo per pezzu sò stati posti, "Attualmente, i travaglii di assemblea cuntinueghjanu. I cuntenituri cù 232 spazi viventi seranu custruiti in questa zona. In più di questu, averemu custruitu 255 cuntainer cù i nostri spazii cum'è i lochi di cultu, lavanderia, casa di fiaba, centru di riabilitazione è infermeria. Avemu pensatu à compie è furnisce questu in dui mesi. I nostri travaglii di infrastruttura cuntinueghjanu rapidamente. Avemu finitu u travagliu di l'infrastruttura per 172 containeri ", disse.

Dichjarà chì u persunale hè cambiatu à certi intervalli, Semih Kök hà dichjaratu chì un gruppu di travagliu di 50 persone serve à u mumentu è hà dettu: "U scopu di cumplettà a cità di u containeru cù tutti i nostri amichi u più prestu pussibule è di risolve i nostri citadini chì sò stati dannighjati da u terrimotu u più prestu pussibule è truvà una casa calda ".