I sforzi per fà di Kayseri una "Cità di i Musei" Cuntinueghjanu

U travagliu cuntinueghja per fà di Kayseri una cità di musei
I sforzi per fà di Kayseri una "Cità di i Musei" Cuntinueghjanu

U presidente Büyükkılıç, chì hà esaminatu u prughjettu di u museu scolpitu in roccia in situ, hà dettu: "Tutti dui prutegemu a nostra storia è scopremu novi terreni. In verità, pudemu discrive cum'è u primu museu scolpitu in u so campu ", disse. President Memduh Büyükkılıç hà esaminatu i travaglii di custruzzione di u museu di Kültepe, chì serà u primu in u so campu.

Prutezzione di u patrimoniu storicu è culturale in Kayseri, a cità di e civiltà, a Municipalità Metropolitana, u presidente Dr. Sottu a direzzione di Memduh Büyükkılıç, "150. Cuntinueghja i so sforzi per fà di Kayseri una "Cità di i Musei" in u scopu di "150 Prughjetti per annu".

A Municipalità Metropolitana di Kayseri lancia u Museu di Kültepe, induve l'opere di Kültepe Kaniş-Karum, chì hà una storia arradicata di 6 XNUMX anni, saranu esposti.

In questu cuntestu, u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà esaminatu in situ u prughjettu di u museu di roccia tagliata, chì hè in custruzzione in u Quartiere Bağpınar, è hà ricevutu infurmazioni da u Subsegretariu Generale Hamdi Elcuman nantu à l'ultima situazione.

U sindaco Büyükkılıç, in a so dichjarazione quì, augurendu a misericordia di Diu à e vittime di u terrimotu chì sò morti è guarì i feriti, esprimendu chì in 2023, i studii di prughjetti è d'investimentu cuntinueghjanu in quantu à l'investimenti è i servizii in a cità.

Enfatizendu chì i travaglii cuntinueghjanu in l'estiu è l'invernu, Büyükkılıç hà dettu: "Attualmente, simu in a regione Kültepe Kaniş-Karum. Cum'è serà ricurdatu in questa regione, facemu è uttene u nostru travagliu nantu à u Museu di Kültepe, chì includerà è includenu circa 24 mila tablette, in forma di sculture in questa regione. U travagliu cuntinueghja indipendentemente da l'estiu o l'invernu. U nostru travagliu hà cuntinuatu quì senza prublemi in quantu à u terrimotu ", disse.

Esprimendu chì l'opere di u museu superanu u 65 per centu, u sindaco Büyükkılıç hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Tratteremu di sicuru stu locu cum'è un museu. U nostru travagliu supera u 65 per centu. Spergu chì l'implementaremu in 3-4 mesi, in cunfurmità cù l'infurmazioni furnite da a nostra cumpagnia di cuntrattu è l'infurmazioni furnite da u nostru secretariu generale. In riunioni cù u nostru Ministeru di a Cultura, musearemu e tavolette truvate in Kültepe Kaniş-Karum, sia in u Museu di e Civilizzazioni Anatoliani sia in ogni locu in u paese, cum'è un travagliu impurtante è li presentanu à u serviziu di l'umanità. Dicemu bona furtuna à a nostra cità. U spartemu quì cum'è un museu degnu è degnu di u nostru Kayseri, u centru di u cummerciu, a cità di e persone caritative. Tramindui prutegemu a nostra storia è scopre un novu terrenu. Infatti, pudemu discrive cum'è u primu museu scolpitu in u so campu. Ci sò simili, forse più chjuchi, ma vedemu quì cum'è un travagliu impurtante chì serà cunsideratu un primu da tutti. Bona furtuna, bona furtuna ".

U sindaco Büyükkılıç era accumpagnatu da u sindaco di Bünyan Özkan Altun, u subsegretariu generale Hamdi Elcuman è Bayar Özsoy.

Mentre i scavi in ​​e regioni di Kültepe Kaniş-Karum cuntinueghjanu, u Prughjettu di u Museu di Kültepe serà implementatu per i cuntrolli in forma di tavuletta, i cambiò è l'artefatti ligati à diversi accordi commerciali, è u patrimoniu culturale sotterraneo serà exhibitu in stu museu.