"Trenu di a Fraternità" chì Porta Container da Sakarya à Iskenderun Parte

Sisterhood Train Carry Container da Sakarya à Iskenderuna Partendu
"Trenu di a Fraternità" chì Porta Container da Sakarya à Iskenderun Parte

A seconda parte di i cuntenituri hè stata mandata per a "Sakarya Brotherhood City" da esse stabilita da a Municipalità Metropolitana in Hatay Iskenderun. Sakarya aumenta u "trenu di fraternità" chì manda à e cità sorelle ghjornu per ghjornu. U presidente Yüce hà dettu: "A settimana passata, avemu mandatu 40 cuntenituri in a regione. Oghje dicemu addiu à 40 containeri più. Spergu chì ùn lasceremu nimu fora in e nostre cità di fratellanza ", disse.
Dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras, chì sò stati qualificati cum'è u disastru di u seculu da a Municipalità Metropolitana di Sakarya, i novi cuntenituri preparati per a cità di u containeru da esse stabilitu in Hatay Iskenderun sò in strada. 250 cuntenituri, a prima parte di i cuntenituri induve e vittime di u terrimotu seranu allughjate in a "Città di a Fraternità di Sakarya", chì serà custituita da 40 cuntenituri, partenu a settimana passata. Oghje, 40 containeri più sò stati mandati da a Stazione di Arifiye.

In u prugramma accoltu da u sindaco metropolitanu Ekrem Yüce, u presidente di a succursale di e donne di u Partitu AK Yasemin Turan, sindaci di distrittu, direttori provinciali, capi di camere è ONG, capi di distrettu, uomini d'affari, capi, direttore di stazione Arifiye Ömer Faruk Korkmaz, funzionari TCDD, municipalità metropolitana. burocrati e citadini. Yüce esaminò i cuntenituri unu per unu è li vulia bona furtuna.

40 containeri più partenu per a cità di u containeru Iskenderun

Esprimendu chì anu mandatu 40 containeri più da Sakarya à Iskenderun, u presidente Yüce hà dettu: "Continuemu u nostru travagliu per a cità di fratellanza cù 250 containeri. Cumpitemu rapidamente a nostra cità di cuntainer, chì include un campu di ghjocu per i zitelli, una sala di preghiera, una aula, una biblioteca, un stabilimentu di salute, una caffetteria, una lavanderia, un campu di basket è un centru di riabilitazione. I nostri affari è l'ONG sustenenu ancu a nostra cità di cuntainer Iskenderun, induve cuntinuemu à travaglià cù i nostri mezzi.

A settimana passata, avemu dettu addiu à i nostri primi 250 contenitori per a nostra cità di fratellanza di 40 contenitori chì stabiliremu in İskenderun. Oghje, simu riuniti quì per mandà i nostri 40 cuntainer. In più di questi 40 cuntenituri, mandemu 150 stufe è 1 camion (legnu-carbone-acqua). Spergu chì ùn lasciemu nimu fora cù l'aiutu chì mandemu, i cuntenituri è e cità di fratellanza ".

300 veiculi 600 persunale

In riferimentu à i travaglii realizati dapoi u 6 di ferraghju, quandu u terrimotu hè accadutu, u sindaco Yüce hà dettu: "Cumu a municipalità metropolitana; Cù u sustegnu di i nostri citadini è di l'affari, avemu mandatu più di 200 camioni di supportu à a zona di disastru. Inoltre; Più di veiculi 4, cumpresi camioni di u focu, equipaghji di custruzzione, veiculi di serviziu mobile, veiculi di passageri, veiculi di trasportu funebre, veiculi mobili di lavaggio funebri, veiculi d'aiutu, veiculi 4 × 300, cisterna d'acqua, è quasi 600 persone immediatamente dopu à u terrimotu. per andà in a regione è ghjunghje gradualmente à e zone affettate da u terrimotu ".

50 centru cummerciale di container in Maraş

U presidente Yüce hà continuatu u so discorsu cusì: "Avemu riparatu 120 linee di abbonati di rete, sguassendu a linea di abbonati di detriti è 20 cunnessioni d'acqua potabile in u centru di Kahramanmaraş. In più, stabilimu un centru cummerciale custituitu da 50 containeri per i nostri cummercianti affettati da u terrimotu in Kahramanmaraş. In novu, u nostru serviziu di lavanderia, chì serve 5000 persone, hè intervenutu ".

Una cità di 400 containeri in Adıyaman Altınşehir

"Continuemu à travaglià nantu à e valutazioni di danni realizati in l'area di u disastru, sottu a coordinazione di l'AFAD, cù a nostra squadra di esperti di 10 persone custituita da ingegneri civili è tecnichi. Cù i studii realizati da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, avemu fattu una valutazione di danni di 500 edifici. Prima di tuttu, in a nostra cità di fraternità di 400 contenitori in Adıyaman, dicendu "U vi capiscenu megliu"; Avemu finitu cù successu l'infrastruttura, l'acqua potabile è l'acqua residuale di a regione cù l'aiutu di SASKİ. Avemu cuminciatu à travaglià in a nostra cità di cuntainer cù u sustegnu di i nostri affari è ONG. Avemu finitu rapidamente a nostra cità di cuntainer, chì include un campu di ghjocu per i zitelli, una sala di preghiera, una aula, una biblioteca, una struttura sanitaria, una caffetteria, una lavanderia, una pista di basket è un centru di riabilitazione.

Piatti caldi per 5 XNUMX vittime di u terrimotu ogni ghjornu cù una cucina di zuppa

"Avemu mandatu i nostri squadre veterinarii à Hatay Antakya. U nostru squadra prufessiunali, chì mandimu cù l'equipaggiu cum'è l'alimentariu, a medicina, a gabbia, l'equipaggiu medicale; Soddisfà i bisogni di l'animali salvati da e rùbbriche eseguendu intervenzioni chirurgiche è cura. Mentre esaminendu una media di 300 animali à ghjornu, furnisce 20 gatti domestici à i so patroni per mezu di u sistema di animali chip. Grazie à a Soup Kitchen è u Veiculu di Serviziu Mobile chì avemu stabilitu in Sakarya Neighborhood, servemu migliaia di vittime di u terrimotu in tuttu u ghjornu. Consegnamo pasti caldi à quasi 3 mila vittime di u terrimotu in 5 pasti. Mentre cuntinuemu u nostru travagliu per sguassà e tracce di u terrimotu, ùn ci scurdemu di i nostri figlioli è li mettemu parchi di ghjocu.