
L'armi è a munizione sò stati sequestrati in l'operazione in quale 4 terroristi PKK sò stati neutralizzati ieri in a campagna di u distrittu Yüksekova di Hakkari.
Sicondu a dichjarazione fatta da l'Uffiziu di u Guvernatore, i sforzi di e squadre di cummandu di a Gendarmeria Pruvinciale per decifrare è impediscenu l'attività di l'urganizazione terrorista separatista PKK / KCK.
In a ricerca fatta nantu à i terroristi 4 chì sò stati neutralizati in l'operazione realizata eri in i zoni rurali di u distrittu è in a regione;
- Doçka, a canna di riserva di sta pistola,
- 21 maglie è 960 cartucce,
- 4 fucili AK-47 Kalashnikov, 8 riviste è 51 cartucce di questa arma,
- radio,
- pannellu solare,
- diverse droghe,
- A cinta hè stata presa cù una siringa.
In a dichjarazione fatta da u nostru Ministeru, in u scopu di Eren Blockade Autumn Winter-5 Specialized Gendarmerie 3rd Level Sergeant Operation Durmuş Ali Uzun, cù u sustegnu di a Gendarmerie General Command Intelligence Directorate, Van Gendarmerie Public Security Corps Command è Hakkari Provincial Gendarmerie Command. Sottu a direzzione è l'amministrazione di a regione di Yüksekova Dağlıca Glacial Mountains Alandüz, hè statu registratu chì 3 terroristi, 4 morti è unu vivu, sò stati neutralizzati in l'operazione basata nantu à l'intelligenza.
Günceleme: 29/03/2023 15:28