Strict Monitoring of Dams, Ponds and Rainfall Basins in the Disaster Area with UAVs

Strict Monitoring of Dam Ponds and Rainfall Basins in the Disaster Area with UAVs
Strict Monitoring of Dams, Ponds and Rainfall Basins in the Disaster Area with UAVs

I bacini di precipitazione, dighe, stagni è linee di trasmissione in e pruvince affettate da i terrimoti centrati in Kahramanmaras sò strettamente monitorati da i veiculi aerei senza pilotu di a Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu, chì hè affilata à u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta.

Per esaminà i risorsi d'acqua è e facilità in e pruvince affettate da u disastru, i ingegneri ingegneri chì travaglianu in u Dipartimentu di Pianificazione di Survey è Allocazioni di a Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu sò stati mandati à a regione.

I fotografici aerei superposti in avanti è laterali sò stati pigliati cù veiculi aerei senza pilotu à ala fissa è rotativa in l'inventariu di l'istituzione per esaminà i bacini di precipitazione, dighe è stagni è linee di trasmissione in a zona di u terrimotu.

Dopu à sti prucessi, orthophotos d'alta risoluzione, mudelli 3D di dighe è stagni è mudelli d'elevazione digitale sò stati pruduciuti da u metudu fotogrammetricu. In questu modu, ancu i bacini di precipitazione, chì ùn si ponu accede per via di a nevicata, sò stati accessu è a dominanza sana hè stata ottenuta nantu à a topografia. Cù tutti i dati ottenuti dopu à sti studii, hè stata immediatamente determinata s'ellu ci era qualchì problema causatu da i terrimoti in e nostre strutture.

Attualmente, u serviziu per a produzzione di carte hè realizatu cù 6 veiculi aerei senza pilotu à ala fissa, 4 veiculi aerei senza pilotu à ala rotativa è 3 sensori lidar sottu a Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu. In questu cuntestu, e seguenti attività sò state realizate in e regioni affettate da disastru:

Ortofoto culurite è mudelli 3D sò stati fatti per Reyhanlı, Yarseli, Kartalkaya Dams è Osmaniye Arıklıtaş Pond.

I mudelli 3D è a mappa Ortphoto sò stati pruduciuti per determinà l'effettu di u terrimotu di u bacinu di precipitazione è a linea di trasmissione di u regulatore Düzbağ, chì furnisce l'acqua potabile à Gaziantep.

Un mudellu di terrenu tridimensionale hè statu creatu per impedisce a massa di sliding in u lettu di u flussu in Islahiye, u voluminu è l'area di a quantità d'acqua chì pò accumulà daretu à a massa, è pussibuli inundazioni incontrollate.

E misurazioni statiche di i punti di cuntrollu di terra stabiliti per i prughjetti di irrigazione DSI in è intornu à l'Aeroportu di Antakya è l'analisi di i movimenti orizzontali è verticali sò stati fatti.

In casu chì e digue nantu à u fiumu Orontes in u latu sirianu puderanu esse danatu per via di u terrimotu o a pussibilità di una liberazione cuntrullata / incontrollata di l'acqua, a situazione di inundazioni pussibuli in u nostru paese hè stata monitorata cù diverse imagine satellitari.

Dopu à l'esaminazioni di e squadre di sperti chì travaglianu in a Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu, nisuna situazione d'urgenza chì necessitava intervenzione hè stata trovata in e dighe è stagni in a zona di disastru. L'osservazioni è l'investigazioni di e squadre cuntinueghjanu in u futuru.

MINISTRU KIRİŞCI: "I NOSTRI UAVS SÀ IN SERVIZIO"

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci, in u so postu nant'à u so contu Twitter, hà dichjaratu chì i UAV sò in funzione per a sicurità di dighe, stagni è bacini di precipitazione, è hà dettu: "Monitoremu istantaneamente e dighe, stagni, bacini di precipitazione è linee di trasmissione in a zona di disastru. cù i metudi sviluppati da i nostri ingegneri chì travaglianu in DSI ". usatu e frasi.