A Fiera di u Libru TÜYAP hà apertu e so porte à a Fiera İzmir

A Fiera di u Libru TUYAP agisce e so porte in Fiera Izmir
A Fiera di u Libru TÜYAP hà apertu e so porte à a Fiera İzmir

A Fiera di u Libru TÜYAP, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà apertu e so porte per a 25a volta. A fiera, chì include i libri di quasi 300 editori, serà aperta finu à u 19 di marzu di u 2023. In u scopu di a fiera, una campagna "Hanging Book" hè ancu urganizata per esse mandata à a zona di u terrimotu.

A Fiera di u Libru di İzmir, chì hè stata organizata per a 25a volta quist'annu da Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş (TÜYAP) è l'Associazione di Editori Turchi, hè stata aperta in Fiera İzmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, l'ex Ministru di a Cultura Ercan Karakaş, u presidente di l'Associazione Turca di Editori Kenan Kocatürk, u scrittore onorariu Veysel Çolak, TÜYAP Fairs Yapım A.Ş. Direttore generale İlhan Ersözlü, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay, u direttore provinciale di Cultura è Turismu di İzmir Murat Karacanta, u presidente di u Cunsigliu di a cità di İzmir Nilay Kökkılınç, u presidente provinciale di u Partitu IYI İzmir Sinan Bezircilioğlu, invitati è amatori di libri anu assistitu.

"U numeru di e nostre biblioteche hà più di 50"

Parlendu à l'apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di urganizà a fiera per a 25a volta è hà dettu: "Ci hè una miseria profonda in certe regioni di İzmir. Avemu apertu mini-biblioteca quì per chì i zitelli ponu ghjunghje à u libru. U numeru di e nostre biblioteche hà più di 50. In queste biblioteche, offremu à i zitelli l'uppurtunità di amassi i libri è di sviluppà. Avemu apertu i caffè di libri. Apertemu caffè di libri nantu à i nostri battelli, in i nostri spazii è in i nostri centri culturali. Mentre a ghjente sta à pusà è beie u so caffè, anu l'uppurtunità di prufittà di i libri, di tuccà u libru, d'amparà è di cambià cù ciò chì anu amparatu.

"Continueremu à sustene u trasportu più faciule"

In riferimentu à a Fiera İzmir, induve a fiera hè stata tenuta, u Vicepresidente Özuslu hà dettu: "Questa zona hè a fiera più grande è moderna di Turchia. Hè stata fatta cù e risorse proprie di a Municipalità Metropolitana di Izmir. İZFAŞ hà urganizatu 30 fiere quì l'annu passatu. Avemu urganizatu parechje fieri chì anu una parolla in u mondu, cum'è a Fiera di Marmura in questu campu. L'annu passatu, avemu tenutu a Fiera di u Libru İZKİTAP in questa zona, è centinaie di millaie di amatori di libri anu visitatu. In l'anni precedenti, avemu avutu a TÜYAP Izmir Book Fair in Kulturpark. Hè stata interrotta per via di a pandemia. Siccomu avemu spustatu u nostru bastimentu municipale à i saloni in Kültürpark per via di u terrimotu di Izmir, avemu pigliatu a fiera di u libru in Fair Izmir. Cum'è in tutte e nostre fiere, aumentemu a freccia di viaghji per u trasportu à Fair İzmir in questa fiera, è urganizemu viaghji speciali da diversi punti di a cità.

"Libre appesu per a zona di u terremotu"

Esprimendu ch'ellu crede chì l'amatori di i libri da Izmir darà un grande sustegnu à a campagna "Libru sospesu" urganizata in u scopu di a fiera, Mustafa Özuslu hà dettu: "Speremu chì i nostri figlioli ponu sguassà un pocu di l'effetti psicologichi di u terrimotu. un pocu, grazia à i libri. Avemu, cum'è a municipalità, furnisce servizii à i nostri figlioli cù i nostri specialisti in u sviluppu di u zitellu è i psiculoghi, è purtemu libri. Felicitate l'urganizatori di sta campagna, vi vede chì u populu di Izmir darà un grande sustegnu à sta campagna ", disse.

Più di 25 milioni di visitatori in 6 anni

TÜYAP Fairs Production Inc. U General Manager İlhan Ersözlü hà ancu nutatu chì anu accoltu più di 25 milioni di visitatori in 6 anni cù a fiera. Veysel Çolak, u scrittore onorariu di a fiera, hà ringraziatu l'amatori di u libru chì seguitanu a chjama di u libru è hà dettu: "Aghju scrittu libri di poesia 25, aghju ancu opere nantu à a teoria di puisia. A sucetà senza puesia hè incompleta. Una persona senza puesia hè sola ", disse.

A fiera durà finu à u 19 di marzu

A fiera, chì durà finu à u 19 di marzu di u 2023, pò esse visitata trà 10.00 è 19.00. Ci sò stands di quasi 300 case di edituri, istituzioni pubbliche è urganisazioni non governamentali in a fiera. In u scopu di a fiera, ci sò quasi 150 manifestazioni culturali è parechje sessioni d'autografi, riunioni di lettore-scritturi. I lettori chì volenu participà à a campagna "Hanging Book" urganizata in cuuperazione cù u Gruppu di Fiera TÜYAP è l'Associazione di Editori Turchi puderanu sustene a campagna lascendu un libru chì anu acquistatu in i scatuli in u campu di fiera è in a sala.

U ventu literariu soffiarà

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizeghja "Versu Izmir Unesco Literature City: Letteratura-Cinema Meeting" in u scopu di a fiera. In l'eventu urganizatu in cuuperazione cù TÜYAP, İZFAŞ è l'Associazione d'Arte Interculturale, i filmi adattati da opere di letteratura in u cinema turcu seranu proiettati, è si feranu interviste cù a participazione di scrittori, registi è critichi. In u scopu di a "Litteratura-Cinema Meeting", quest'annu, in più di Orhan Kemal, Rıfat Ilgaz è Haldun Taner, dui scrittori di İzmir, Attila İlhan è Necati Cumalı, è i direttori maestri di u nostru cinema Atıf Yılmaz, Yılmaz Güney , Erden Kıral, Tunç Başaran è Yusuf Kurçenli seranu cummemorati. Ci sarà una conversazione à 15.00 dopu à un filmu chì serà proiettatu in u Seminar Hall-A à 17.00 ogni ghjornu durante a fiera.

Supportu di trasportu da ESHOT

Per d 'altra banda, a Direzzione Generale ESHOT hè di Fuar İzmir per un accessu più faciule di i visitatori à a fiera; Üçyol Metro (92), Garage District Gaziemir (610) è Balçova (650) anu aumentatu u numeru di linee di cunnessione. Inoltre, a linea Lausanne Square-Fair İzmir 540 hè stata messa in serviziu per a prima volta.