Mobilizazione di l'acqua in Hatay

Mobilizazione di l'acqua in Hatay
Mobilizazione di l'acqua in Hatay

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì intraprende a coordinazione di a distribuzione di l'aiuti chì venenu da tutta a Turchia in Hatay, travaglia ancu assai per risolve u prublema di l'acqua potabile in a cità. 10 camioni d'acqua chì arrivanu à u puntu di distribuzione sottu u cuntrollu di a Municipalità Metropolitana sò stati distribuiti à e vittime di u terrimotu.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì travaglia dura per creà cità di cuntainer è installà toilette è docce portatili in Hatay per guarì e ferite di u terrimotu, invece, face un sforzu superumanu in a distribuzione di l'aiuti chì venenu à a cità per terra è aria. Mentre una fabbrica in Antakya Furniture Specialized Industrial Site (MOBSAN) hè trasfurmata in una basa di distribuzione di aiuti, l'aiutu chì vene quì cù camioni hè furnitu à e regioni in bisognu cù veiculi furniti da filantropi, in particulare camioni appartenenti à a Municipalità Metropolitana di Bursa è e so filiali. .

In particulare in l'ultimi ghjorni, cù a crescente dumanda di acqua potable, a distribuzione di l'acqua hè stata enfatizzata. Travagliendu ghjornu è notte per assicurà chì mancu un sopravvivente di u terrimotu ùn sia lasciatu senza acqua, i squadre anu purtatu 10 camioni d'acqua chì sò ghjunti à u centru di distribuzione eri à e zone in bisognu in un ghjornu. In i distribuzioni d'acqua fatti sottu a coordinazione di Hatay Governorship, 7 camioni d'acqua sò stati distribuiti à e cità di tenda è e cità di cuntainer. I restanti 3 camion d'acqua sò stati consegnati à e vittime di u terremotu in i quartieri Harbiye, Açıkdere, Narlıca, Serinyol, Yukarı Ekinci, Demirköprü, Ekinci, Çekmece, Akçurun Bitiren, Alattin, Paşaköy è Maden Boyu da i quartieri di a Municipalità Metropolitana. A quantità d'acqua furnita à e vittime di u terrimotu in Hatay in un ghjornu hà righjuntu 95 XNUMX litri.