U latte maternu hè u più grande prutettore per i zitelli in l'area di disastru

U più grande latte maternale protettivu per i zitelli in una zona di disastru
U latte maternu hè u più grande prutettore per i zitelli in l'area di disastru

Liv Hospital, Specialista di Salute è Malattie di i zitelli Dr. Elif Erdem Özcan hà dettu chì l'allattamentu hè più impurtante chè mai per i zitelli in a zona di disastru è hà datu infurmazioni nantu à a prutezzione di a salute di i zitelli.

"A difficultà di e cundizioni di vita in a zona di disastru affetterà ancu i zitelli. Mentre hè sempre in u ventre, l'infizzioni di a mamma per e cundizioni ambientali avversi pò ancu influenzà u zitellu; Puderà pruvucà a nascita prematura o chì u zitellu sperimentà diversi prublemi di salute dopu a nascita ", disse u Specialista Dr. Elif Erdem Özcan hà ricurdatu intervenzioni vitali per i neonati:

"A consegna igienica è sicura in istituzioni sanitarie hè estremamente impurtante per a salute di i zitelli. Taglià l'ombiccu di u zitellu in cundizioni sterili, mantene a temperatura di u corpu postnatale, scuntrà a mamma appena hè nata è principia l'allattamentu, chì hè u "primu vaccinu", è l'amministrazione di a vitamina K è l'hepatitis B u vaccinu più prestu pussibule dopu a nascita sò vitali. intervenzioni per u zitellu.

"U latte maternu hè ancu più impurtante in cundizioni di disastru!"

Rimarchendu chì a fonte più affidabile di nutrimentu per i zitelli hè u latte maternale è chì l'allattamentu hè ancu più impurtante durante i disastri, u Specialista Dr. Elif Erdem Özcan hà dettu: "U latte maternu hè sempre prontu è cuntene ogni tipu di nutrienti chì u zitellu hà bisognu. In situazioni di disastru, hè u latti di a mamma chì prutege i zitelli da e malatie chì ponu esse trasmesse per l'acqua contaminata è infettata. Hè u più grande prutettore contr'à a diarrea è l'infizzioni di e vie respiratorie, chì ponu esse fatali è sviluppà cullettivamente ". disse.

"U stress ùn impedisce micca l'allattamentu"

Dichjarà chì e mamma pò esse sottumessi à u stress per via di e cundizioni difficili è stanchi in l'area di disastru, questu ùn impedisce micca l'allattamentu. Elif Erdem Özcan "A liberazione di latte pò esse affettata da u stress. Tuttavia, sta situazione migliora immediatamente cù l'allattamentu frequente. I studii anu dimustratu chì e mamme si cumportanu più resistenti à u stress se allattanu i so figlioli. Per quessa, u sustegnu è l'aiutu datu à a mamma in l'allattamentu aumenta a resistenza di a mamma à u stress. Inoltre, tenendu in mente chì l'allattamentu hè a cosa più impurtante chì aumenta u latte maternu, hè necessariu esse estremamente meticuloso in l'usu di prudutti di formula, latti per i zitelli è altri prudutti nutrizionali chì ponu rimpiazzà u latte maternu, chì sò distribuiti in una manera. chì impedisce à e mamma di allattamentu. A menu chì ùn hè necessariu, sti prudutti ùn deve esse datu à u zitellu, è quandu hè necessariu, assai più attente deve esse pagatu per assicurà l'usu igienicu è sicuru.

Specialista in Salute è Malattie di u zitellu Dr. Elif Erdem Özcan hà ricurdatu ciò chì ùn deve esse trascuratu per a salute di a mamma è u zitellu ancu in situazioni di disastru:

"Eseguisce e teste di screening di malatie metaboliche congenitale di i zitelli, chì hè esaminata cù uni pochi di gocce di mostra di sangue prelevate da u tallone, hè assai impurtante per prevene e malatie chì ponu accade in u futuru è affettanu u sviluppu mentale è fisicu di u zitellu. Ancu s'è i zitelli nati in l'area di disastru lascianu l'area, sti testi devenu esse fatti in l'istituzioni sanitarie più vicine.

U screening di l'audizione, chì hè cunsigliatu per esse fattu in 72 ore dopu a nascita, deve ancu esse applicatu à i zitelli in u più tardi 1 mesi in i casi induve e cundizioni ùn sò micca adattati.

Cundizioni di vita cullettiva è fallimentu di mantene un equilibriu di a temperatura aumentanu u risicu di infizzioni di e vie respiratorie cum'è u friddu cumuni, a gripe, a pneumonia è a bronchite per a mamma è u so zitellu.

L'accessu à l'acqua pulita è l'alimentu per a mamma è u so zitellu hè assai impurtante per prutegge da e malatie chì afectanu u sistema gastrointestinali cum'è a diarrea, u vomitu è ​​a dissenteria.

Sempre chì hè pussibule, e mamme è i zitelli anu da stà inseme; duveranu riceve l'alimentazione più adatta, l'alloghju, l'igiene è u sustegnu suciale chì anu bisognu ".