Alisan Logistics hè stata qualificata per uttene "Certificatu di logistica verde"

Alisan Logistics hè stata qualificata per uttene un certificatu di logistica verde
Alisan Logistics hè stata qualificata per uttene "Certificatu di logistica verde"

Unu di i principali fornitori di servizii di logistica in Turchia, chì dà u putere à i so clienti cù e so soluzioni tecnologiche innovative, flessibili è integrate in i mercati lucali è glubale, è si face un nome per sè stessu cù e so pratiche ecologiche è attività di sustenibilità, Alishan Logistics hà u dirittu di riceve u "Green Logistics Certificate" è hè diventatu unu di i principali fornitori di servizii di logistica in Turchia, hè diventatu una di e duie cumpagnie cù stu certificatu.

Da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, Direzzione Generale di Regulamentu di i servizii di trasportu; Cù u scopu di sustene u trasportu di merci equilibratu, integratu, ecologicu è sustenibile, u Regolamentu di u Trasportu Cumminatu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale è hè entratu in vigore, è hè statu annunziatu chì l'applicazioni per u "Certificatu di Logistica Verde" sò state avviate. Dapoi u so stabilimentu in u 1985, hà realizatu parechje operazioni cum'è u trasportu internaziunale, i servizii di magazzinu è di magazzinu, u trasportu di energia liquida, u fornitore di servizii logistichi integrati; Cù i so servizii logistichi integrati, chjamati ancu "logistica di cuntratti" in u settore, organizendu e richieste di i clienti da A à Z, sviluppando suluzioni logistiche su misura è travagliendu principarmenti nantu à una basa di prughjettu, Alisan Logistics hà u dirittu di riceve u "Green Logistics". Certificatu" per quale hà dumandatu in ghjennaghju. . In u risultatu di l'esame di l'infurmazioni è i ducumenti in relazione à u trasportu di merchenzie cumminatu è l'attività di logistica verde, hè stata determinata chì a so applicazione era approprita è diventò u pruprietariu di u documentu.

Damla Alisan, Vicepresidente di u Cunsigliu di Alishan Logistics, chì hà fattu un novu terrenu in u settore cun cuscenza ambientale, hà dettu: "U travagliu è a produzzione hè ciò chì ci mantene vivi in ​​questi ghjorni difficili chì traversemu. Dapoi u primu ghjornu, avemu urganizatu spidizioni d'aiutu à a regione di u terrimotu cum'è Alishan è ancu scontru e richieste di camioni d'aiutu da i nostri clienti. Da una banda, furnisce un sustegnu à a zona di u terrimotu quantu pudemu, è da l'altra banda, credemu chì duvemu cuntinuà à creà valore per u nostru paese travagliendu è pruducia. Ci rende assai felici di tantu in tantu per vede chì i nostri sforzi continui sò ricumpinsati. Infine, avemu amparatu chì avemu avutu u dirittu di riceve u "Certificatu di Logistica Verde", chì avemu dumandatu u ghjennaghju scorsu, eseguendu l'attività di logistica verde specificata in l'Articulu 7 di u Regolamentu di u Trasportu Cumminatu. Semu fieri perchè simu diventati una di e duie marche in u nostru paese chì anu stu certificatu ". disse. U cumpratore ancu; "Comu sapete, a sustenibilità hè un prublema assai sensibile per noi per via di a nostra sapè fà in l'industria chimica. In più di parechje pratiche amichevuli di l'ambiente, avemu una cunniscenza è una sperienza significativa in a riduzione di i rifiuti è l'eliminazione senza dannu l'ambiente. In listessu modu, avemu fattu è cuntinuemu à fà cuntributi impurtanti à a promulgazione di a legislazione pertinente. In più di i prughjetti chì realicemu per riduce a nostra impronta di carbonu, i nostri investimenti per rinnuvà a nostra flotta cù veiculi cù emissioni bassu cuntinueghjanu à aumentà ogni annu. Questa hè una missione impurtante per noi. Perchè credemu chì hè u nostru duvere di lascià u nostru mondu à e generazioni prossime in una manera più vivibile ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

In u scopu di "attività di logistica verde", l'imprese duveranu realizà almenu 200 viaghji cumminati di trasportu di merci à l'annu, avè documenti è certificati chì mostranu chì almenu 5 per centu di u cunsumu d'energia hè cumpletu da l'electricità prodotta da fonti d'energia rinnuvevuli, l'aria condizionata. sistemi chì cuntenenu gasi cù 'Low Global Warming Potential' ci vole à aduprà. Inoltre, l'impresa hà ISO 14001, un inseme di normi destinati à riduce l'usu di risorse naturali è minimizzà i danni à a terra, l'acqua è l'aria, è ISO 14064, u standard per a determinazione è u rapportu di a quantità di emissioni di gas di serra è A rimozione, hè adattatu per a Direzzione Generale di Silvicultura in tutta a Turchia.Hè ancu trà i requisiti per donà almenu 500 saplings per annu, per avè un sistema di gestione di rifiuti zero è documenti cunnessi per i zoni di foresta.