Alstom celebra u 1000emu Tram custruitu in Vienna

Alstom celebra a Pearl Tram prodotta in Vienna
Alstom celebra u 1000emu Tram custruitu in Vienna

Alstom celebra u so 1000 tram custruitu in Vienna. Alstom, ex Bombardier, hà custruitu 1990 tram moderni in Vienna dapoi u 1000 per i clienti mundiali chì si stende da l'Austria à l'Australia. "Semu fieri di celebrà oghje u 1000u tram da u nostru stabilimentu di produzione di Vienna", hà dettu Jörg Nikutta, Managing Director di Alstom Austria. "I nostri tramvii formanu paisaghji urbani in u mondu è sò veramente viennesi".

"In quantu u cunsigliu municipale incaricatu di l'affari ecunomichi, sò particularmente felice chì i nostri tram di trasportu publicu ecologicu sò "Made in Vienna" in Alstom. I viaghjatori di Viena ponu aspittà à i veiculi più muderni chì ponu compie tuttu u so viaghju in modu sicuru è pulitu. Siccomu a produzzione si svolge quì in Donaustadt, questi ordini creanu naturalmente l'impiegu in Vienna cum'è un locu di travagliu è creanu un valore aghjuntu quì ", dice Peter Hanke, Cunsigliu di a cità per i Finanzi è l'Affari Ecunomicu.

U tram 1000 hè un Flexity Vienna per Wiener Linien è prestu prestu in serviziu di ogni ghjornu per i viennesi cun signalazione precisa. "Wiener Linien rinnuvà constantemente a so flotta di veiculi, cun un focus particulari in l'efficienza energetica è l'accessibilità. Flexity Vienna rimpiazzerà l'ultimi mudelli di tram alti in i prossimi anni, rendendu cusì u sistema di trasportu publicu senza barriere. "Duie linee più seranu aghjunte durante l'annu, cù e linee 46 è 49 nantu à cinque linee", dice Gudrun Senk, General Manager di Wiener Linien Technical Department, Construction and Facility Management (CTO).

Ernst Nevrivy, capu regiunale di u 22u distrettu di Viena, hà dettu: "Alstom hè una sucietà impurtante per u locu di travagliu di Donaustadt cù u putenziale di cuntinuà à esse una di e imprese di più successu in a regione in u futuru". A pianta di Vienna hè u centru di cumpetenza glubale di Alstom per i tram è i veiculi di ferrovia leggera è impiega circa 800 persone chì coprenu tutta a catena di valore, da u cuntattu iniziale cù i clienti à u sviluppu, l'assemblea, a produzzione di cumpunenti è u supportu post-commissioning. In u mondu sanu, ci sò solu dece di e 140 località Alstom chì ghjucanu un tali rolu.