Alstom assiste à a 16th Rail + Metro China Exhibition in Nanjing

Alstom hà participatu à a fiera di Rail Metro China in Nanjing
Alstom assiste à a 16th Rail + Metro China Exhibition in Nanjing

Alstom, u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, participa à a 15a fiera Rail + Metro China, tenuta in Nanjing, Cina, trà u 17 è u 16 di marzu, inseme cù e so joint ventures chinesi. Alstom dimostra u so approcciu attivu à u sviluppu durevule è u so impegnu à longu andà per l'avanzamentu di alta qualità di l'industria di u transitu ferroviariu di a Cina, presentendu u so portfolio di prudutti maturi è d'avanguardia è tecnulugia innovativa, sottu à u tema di l'Intelligente Ecologica Integrata.

Rooting: Un novu pianu per l'espansione di Alstom in Cina

"A regione Yangtze River Delta hè piena di vitalità è prospettive brillanti. Un terrenu fertili per u sviluppu di Alstom in Cina. Questa mostra hè una piattaforma impurtante è una grande opportunità per Alstom per sviluppà è espansione a so cooperazione in questa regione è u mercatu cinese. "Cum'è u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, Alstom hà da cuntinuà à solidificà e so radiche in Cina è cunnetta cù u restu di u mondu per accelerà a localizazione, mentre chì guidà ancu u futuru di a mobilità versu l'innuvazione è i rivoluzioni verdi è intelligenti. Direttore di Alstom China.

Una delegazione VIP di capi di l'Associazione Ferroviaria Locale Chine, u Guvernu Municipale di Nanjing è e principali unità di trasportu ferroviariu urbanu anu visitatu u stand di Alstom. Amparanu a strategia di sviluppu di Alstom in Cina è i so ultimi prudutti è tecnulugii, è sprimenu chì cunnoscenu è aspettanu a strategia di Alstom è u sviluppu futuru in Cina.

Scienza è innuvazione: rinfurzà un futuru sustenibile di u trasportu ferroviariu

Trè esperti di Alstom è di e so joint ventures sò stati invitati à parlà à u foru durante a fiera. Spiegavanu e scuperte è l'applicazioni di Alstom in l'operazione sicura di a ferrovia urbana è a nova tecnulugia, l'operazione è u mantenimentu intelligente, a digitalizazione è i temi cunnessi da a perspettiva di un sistema operatore standard cumpletamente automatizatu è scambiatu infurmazioni nantu à u sviluppu futuru di u trasportu ferroviariu. I participanti chì sparte a saviezza tecnica è a filosofia di u sviluppu durevule di Alstom.

Alstom mostra ancu una gamma di prudutti è tecnulugii rapprisentanti chì, cù a so capacità d'innuvazione pioniera, anu attiratu una grande attenzione è discussione. U primu trenu di passageri di pila di carburante à l'idrogenu in u mondu, u Coradia iLint incorpora parechje innovazioni chì assicuranu un funziunamentu di trenu pulitu è ​​sustenibile mantenendu un altu rendiment. U sistema di tramvia Citadis di Alstom si distingue ancu cum'è una soluzione di trasportu verde è innovativa. Dotatu di una varietà di funziunalità chì furnisce un cunfortu eccezziunale di u passageru è emissioni di CO2 più bassu cà l'altri sistemi di trasportu, stu sistema hè digià in usu in Shanghai è Chengdu.

L'ultima generazione di sistemi automatizzati senza driver affidabili è ecologici di Alstom, Innovia APM è Innovia Monorail, sò i punti culminanti di u stand. Alstom hà digià furnitu sistemi APM à sei grandi cità in Cina, è Wuhu Lines 1 è 2, e prime linee monorail in Cina, furnisce esempi tangibili di u trasportu urbanu intelligente di u futuru.

Alstom presenta ancu una gamma di interruttori di circuiti di alta velocità altamente affidabili certificati à standard cum'è ISO 9001 è IRIS. Adupratu in i prughjetti in u mondu dapoi u 1999, furnisce una prutezzione rapida è ripetibile di sovraccarichi è scollegamenti per i sistemi di trazione.

Purtatu à voi da PATS, una joint venture Alstom, a vittura Rubber Tire Rapid Transit System (RRT) era in mostra, chì permette à i visitatori di sperimentà l'appellu di a tecnulugia di trasportu ferroviariu intelligente cù u so design ligeru, u almacenamentu di energia à bordu, a sicurezza è l'efficienza. è risparmiu energeticu intelligente.

Guidata da l'obiettivu strategicu di u gruppu à mezu termine di u 2050, Alstom China hà da cuntinuà à furnisce opzioni diversificate di prudutti verdi è intelligenti à i partenarii è i clienti cinesi in u futuru, facilitendu u sviluppu pusitivu è sustenibile di l'industria di u trasportu ferroviariu di China.

Operatu in Cina da più di 60 anni, Alstom hè implicatu in tutti i prughjetti ferroviari in Cina. Alstom hà avà una linea cumpleta di materiale rotabile (treni d'alta velocità, vagoni ferroviari, locomotive, metro, veiculi di trasportu automatizatu di persone, monorail è tram), cumpunenti di punta (sistemi di trazione, bogie, mutori di trazione) in Cina. , ammortizzatori), soluzioni infrastrutturali e di segnalazione con servizi personalizzati.

Alstom in Cina hà undici joint ventures, ottu imprese interamente straniere, è più di 10.000 6.000 impiegati. Inseme, e joint ventures consegnanu più di 1.530 veiculi di passageri ferroviari è 7.200 locomotive elettriche, più di 800 veiculi di metro, più di 136 veiculi monorail, 191 veiculi automatizati di trasportu di persone è 3.200 veiculi di tram à u crescente mercatu di trasportu ferroviariu di a Cina è à l'oltremare. mercati. In Cina, Alstom furnisce ancu à i clienti una larga gamma di soluzioni di serviziu da mantenimentu pesante à mudernizazione è attualmente hà più di 100 vitture di metro sottu cuntratti di mantenimentu. Hè un fornitore maiò di signalazione di a reta d'alta veloce chinesa, è attraversu i so joint ventures, i so sistemi di signalazione è l'equipaggiu di propulsione sò usati in più di XNUMX linee di transitu urbanu.