Operazione di contrabande di tabacco in Ankara

L'operazione Keep Leaks in Ankara
Operazione di contrabande di tabacco in Ankara

In l'operazione realizata in Ankara Keçiören da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, 3 tunnellate di tabacco di contrabande chì pesanu 600 kilogrammi sò stati sequestrati.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, cum'è u risultatu di i studii di intelligenza realizati da e squadre di a Direzzione di Cuntrabandu è Intelligenza Doganale di Ankara sottu à u Ministeru di u Cummerciu, u tabacco di contrabande è i prudutti di u tabacco sò stati truvati in un camion.

U veiculu in quistione hè statu monitoratu da e squadre. U listessu ghjornu, si vidia chì parechje persone s'avvicinavanu à u veiculu è aprenu a copertina posteriore di u camion. Nantu à questu, a ricerca fatta da e squadre chì intervenenu in u veiculu, hè statu determinatu chì ci eranu pacchetti di tabacco in parechje scatuli. Durante l'ispezioni, hè statu revelatu chì l'etichette invalide è usate previamente sò state appiccicate à i pacchetti di tabacco.

Un totale di 3 tunnillati è 600 kilogrammi di tabacco di contrabande cù banderol falsu sò stati sequestrati da e squadre, chì anu purtatu u so travagliu in scena à l'ultimu puntu. In e determinazioni fatte, hè statu determinatu chì u tabacco di contrabande sequestratu valeva circa 5 milioni di lire. L'inchiesta annantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Ankara.