ASPİLSAN Energy hà 42 anni

ASPILSAN Era di l'Energia
ASPİLSAN Energy hà 42 anni

ASPİLSAN Energy hà travagliatu da 1981 anni cù u scopu di furnisce suluzioni chì riduceranu a dipendenza straniera di u nostru paese in u campu di i sistemi energetichi, dapoi u 42, quandu hè stata fundata cù donazioni fatte da citadini di carità è urganisazioni di Kayseri.

ASPİLSAN Energy, chì hà stabilitu u primu stabilimentu di produzzione di batterie di lithium-ion di Turchia è hà iniziatu a produzzione di massa in ghjugnu 2022, celebra u so 42 anniversariu. Ferhat Özsoy, Direttore Generale di ASPİLSAN Energy, hà fattu a seguente dichjarazione in quantu à u 42u anniversariu di a cumpagnia: "Per 42 anni, avemu u scopu di offre soluzioni chì riduceranu a dipendenza di u nostru paese da i sistemi energetichi stranieri. U focusu più impurtante di ASPİLSAN Energy trà 2021-2022 hè statu u nostru investimentu in u stabilimentu di produzzione di batterie di lithium-ion, chì avemu principiatu è cuntinuatu cù u sustegnu di a Fundazione di e Forze Armate Turche (TSKGV). Cum'è ASPİLSAN Energy, avemu fattu una longa strada in a produzzione di batterie in u locu è naziunale. A realizazione di questu investimentu in pocu tempu era pussibule cun un sforzu seriu. Cù e batterie prodotte in u nostru stabilimentu, i bisogni di l'industria di difesa è di u settore privatu sò soddisfatti in u locu è naziunale, è i sforzi sò fatti per sviluppà cellule di batterie di diversi tipi, dimensioni è tecnulugia in u futuru. E batterie chì producemu ponu esse aduprate in radiu, jammer, sistema roboticu, sistema d'arme, arnesi energetichi, veiculi medichi, ibridi (HEV), batterie di prudutti tessili intelligenti, e-bike, e-scooter, forklift, sistemi UPS (mini EDS) è sistemi di almacenamentu di energia. .

Mentre ASPİLSAN Energy hà rispostu à i bisogni energetichi di l'industria di difesa dapoi 42 anni, hà allargatu significativamente a so cartera cù novi prudutti vultendu à diversi settori cù e so suluzioni innovative chì hà pruduttu in l'ultimi anni.

Sicondu a ricerca "R&D 250", cum'è ASPİLSAN Energy, simu diventati a 2021ª cumpagnia in u nostru paese chì realiza a maiò parte di prughjetti in a categuria "Top 100 Sicondu u numeru di Prughjetti Realizzati in u Centru R&D" in 33. Cum'è una sucietà, seguimu da vicinu soluzioni innovative è tecnulugia avanzate in u nostru settore in i nostri quattru centri R&D situati in Kayseri, Ankara, Istanbul è Edirne.

U nostru scopu hè di fà di u nostru paese u centru di pruduzzione di batterie di a regione

Vogliu dichjarà chì avemu da cuntinuà a ricerca è u sviluppu cù u scopu di rinfurzà l'industria di u nostru paese cù i sforzi di l'ingegneri turchi, cù risorse lucali è naziunali, senza lascià a nostra strategia.

In u risultatu di sti studii, chì sò u core di l'investimenti da fà in u periodu dopu, ASPİLSAN Energy realiza una tappa impurtante per a Turchia di dumane è piglia i primi passi per a Turchia per piglià u so postu in prima linea in l'era. di e-mobilità.

ASPİLSAN Energy hà vultatu a strada versu u mercatu europeu

Avemu travagliatu cù u scopu di diventà un impurtante esportatore di batterie da 2023. In particulare, avemu cuncentratu i nostri sforzi nantu à l'esportazione in Europa. Ancu s'è e batterie chì producimu rispondenu à i normi internaziunali, cunsideremu chì esse u primu fabricatore in a regione è e difficultà di furnimentu da u Far East ci aiutanu à entre in stu mercatu.
In novu, cù i nostri prudutti altri ch'è l'industria di difesa, in particulare cù e nostre batterie di e-mobilità è telecomunicazioni, avemu a piena fiducia chì seremu in i mercati stranieri in pocu tempu.
Mentre avemu riesciutu à prevene a dependenza straniera in larga misura cù u nostru stabilimentu di produzzione di batterie di lithium-ion chì avemu purtatu in u nostru paese in 2022, simu travagliendu cù u scopu di diventà un impurtante esportatore di batterie in 2023, vale à dì in u nostru 42e. annu."