Ministru Karaismailoğlu: "I fundamenti di una nova strada di a seta sò posti"

U Ministru Karaismailoğlu pone i fundamenti di una nova strada di a seta
U Ministru Karaismailoğlu "Sò posate i fundamenti di una nova strada di a seta"

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "I fundamenti di una nova Strada di a Seta sò stati posti sottu a guida di u nostru presidente à u livellu di i guverni". disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni in Diyarbakır.

Alcuni di i tituli di u discorsu di u Ministru Karaismailoğlu sò i seguenti: "Da una banda, dicemu a lotta contru i terremoti, da l'altra banda, l'investimenti cuntinueghjanu in e nostre 81 pruvince. Cum'è un paese chì hà sappiutu à adattà u travagliu da fà in 100 anni in 20 anni, cuntinuemu à fà assai più cà a nostra parte rapidamente. Avemu 5 mila siti di custruzzione spargugliati in Turchia, nimu d'elli s'hè firmatu. Ancu quì, u nostru travagliu cuntinueghja intensamente.

Avemu grandi scopi. I nostri investimenti anu da cuntinuà à cresce in u quadru di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053. Ieri u Primu Ministru irachenu era in Turchia. In verità, avemu cuntinuatu à negocià cun elli nantu à un corridor logisticu chì cambierà l'equilibriu in u mondu. Sottu a dirigenza di u nostru presidente à u livellu di i guverni, i fundamenti di una nova Strada di a Seta sò stati posti.

Hè un avanzu chì cambierà l'equilibriu in stu mondu. Quandu sta strada, ferrovia, autostrada è portu scontranu cù u Golfu Persicu grazia à u mare, di sicuru, un corridore di trasportu impurtante si apre à u Mediterraniu, l'Europa, u Mari Neru, è ancu u Caucasu di stu corridore logisticu attraversu Turchia.

Quandu a cunnessione di sti corridori logistichi è i nostri investimenti in queste regioni è 81 pruvince in Turchia si scontranu è aghjunghjenu corridori internaziunali supplementari, spergu chì u nostru paese cuntinueghja u so scopu di diventà una superpotenza logistica in u mondu.

U disastru di u terrimotu hè statu nantu à a nostra agenda per l'ultimi ghjorni 45, è cuntinueghja à fà. Ùn ritiraremu mai e nostre mani da sta regione. Mentre rinviviscenu questi lochi, i nostri investimenti è a crescita ecunomica cuntinueghjanu ".