Bakioğlu Holding, New Theme Sponsor di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu

Bakioglu Holding, u Novu Patronu Temàticu di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu
Bakioğlu Holding, New Theme Sponsor di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu

Bakioğlu Holding hà ancu unitu à i patrocinatori di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì hè statu postponatu à u 6-2023 di marzu dopu u grande disastru di u terremotu u 15 di ferraghju 21.

Bakioğlu Holding hà unitu à u sponsorizazione di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì si terrà in İzmir trà u 15-21 di marzu 2023 cù u slogan "Custruemu a Turchia di u futuru". U numaru di i patrocinatori tematichi di u cungressu hè aumentatu à sette cù a participazione di Bakioğlu Holding.

I quattru sponsor principali di u cungressu sò Arkas Holding, Folkart, Türkiye İş Bankası è Yaşar Holding; I primi sei sponsor tematichi eranu ESBAŞ, Sun Tekstil, TÜPRAŞ è Egeşehir Yapı, İZFAŞ è İzmir Teknoloji, chì sò cumpagnie affiliate à a Municipalità Metropolitana di İzmir.
U Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì hè una iniziativa civile, trasparente è pienamente participativa è urganizata sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà da scopu di creà e pulitiche ecunomiche di u novu seculu di a repubblica cù una mente cumuna.

U numeru tutale di sponsors hè aumentatu à undici

U Gruppu Bakioğlu, chì hà cuntribuitu significativamente à l'ecunumia naziunale è l'impieghi cù i so 50 anni di sperienza in u settore di l'imballaggi flessibili stampati, face a differenza cù e so iniziative chì sustenenu l'ecunumia di imballaggi flessibili è u so approcciu di produzzione amichevule per a natura. Bakioğlu Holding è e so cumpagnie di u gruppu, chì sò trà i primi stabilimenti industriali 500 è i primi mille cumpagnie esportatrici in Turchia è si distinguenu cù i so primi in parechji temi in u settore, cuntribuiscenu à furmà e pulitiche ecunomiche di a Turchia futura cù u so sustegnu à u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu.

Arkas, chì hè natu in Izmir è hè diventatu una holding internaziunale, cù a so storia di 120 anni, furnisce un sustegnu impurtante è sustenibile à Izmir in i campi di l'educazione, u sport è l'arti, in più di i so cuntributi significativi à l'esteru Turchia. cummerciu.

Folkart, chì hè dotatu di tecnulugia avanzata, custruisce strutture di prima classe è hè cunsideratu degne di parechji premii naziunali è internaziunali, cuntinueghja à aghjunghje valore à Izmir è a Turchia cum'è una di e cumpagnie ben stabilite di Izmir.

Türkiye İş Bankası, chì hè stata fundata in u 1924 cù l'istruzzioni è a participazione di Atatürk, dopu à a decisione di "stabilisce una banca principale cummerciale" accettata unanimu à u Cungressu di l'Ecunumia di İzmir in u quadru di a necessità di una banca naziunale, hè stata a dinamo. di l'indipindenza ecunomica di a ghjovana Republica dapoi u so stabilimentu, sustene u sviluppu di l'ecunumia di u paese.

Yaşar Holding, pioniere di u prucessu di industrializazione di u nostru paese cù i settori è l'investimenti chì hà purtatu in Turchia, in particulare i settori di pittura, alimentazione è bevande, cuntinueghja à cuntribuisce à u sviluppu ecunomicu cù e so cumpagnie forti, è à u sviluppu suciale cù i so investimenti in educazione. , cultura, arte è sport.

Ege Free Zone Fundatore è Operatore A.Ş., chì hà una parte di 5 per centu in u cummerciu esteru di Turchia. (ESBAŞ) impiega più di 25 mila persone. ESBAŞ cuntinueghja a so attività cum'è una di e più grandi zone libere è basi d'esportazione di Turchia.
Fundata in u 1987 è una di e cumpagnie principali in a produzzione è l'esportazione di vestiti pronti in Turchia, Sun Tekstil impiega circa 2 persone è hè preferita da parechje marche.

Mentre TÜPRAŞ risponde à i bisogni energetichi di a Turchia ininterrottamente, realiza prugrammi per sustene u sviluppu suciale cù un approcciu di sviluppu sustenibile.

Egeşehir Yapı, İZFAŞ è İzmir Teknoloji, cumpagnie di a Municipalità Metropolitana di İzmir, cuntribuiscenu ancu assai à u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu cù u so sponsorizazione.

E riunioni di esperti sò finite

In u scopu di e riunioni di stakeholder di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì hè stata tenuta trà u 10 d'Aostu è u 1 di Dicembre di u 2022 è chì custituiscenu a prima fase di u cungressu, parechje sessioni sò state realizate cù a participazione di agricultori, travagliadori, industriali, cummircianti. è l'urganisazioni di l'artighjani.

Ogni gruppu di stakeholder hà cumpilatu i prublemi in u so settore è i pruposti di suluzione cunnessi in testi di cunclusione cumpletu cum'è u risultatu di longu discussioni. E dichjarazioni preparate in u risultatu di e riunioni di l'agricultori, di i travagliadori è di l'industriali-mercanti-artigiani sò stati spartuti cù u publicu.

Dopu à e riunioni di stakeholder, a seconda fase di e riunioni di l'esperti hè stata inspirata da i cuncetti di l'armunia cù l'altri, cù a nostra natura, cù u nostru passatu è cù u futuru, chì custituiscenu u cuncettu di "cultura circular".

A prima riunione di l'esperti, "Semu cuntentu cù l'altri", u 13 di ghjennaghju à a Chiesa di San Vukolos, "Ritorna à a natura" u 20 di ghjennaghju à u Centru di Sviluppu Agriculu di Izmir (IZTAM), "Avemu capitu u nostru passatu" u 25 di ghjennaghju. à Yeşilova Tumulus, l'ultima riunione di esperti "Vedemu u Futuru" hè stata tenuta u 4 di ferraghju à u Centru di l'imprenditorialità IzQ cù una larga participazione.

Cungressu u 15-21 di marzu

U Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, una iniziativa civile, trasparente è pienamente participativa, si terrà trà u 15-21 di marzu di u 2023. À a fine di u cungressu, i pruposti pulitichi chì formanu u novu seculu seranu spartuti cù tutta a Turchia.

U prugramma di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì durà per sette ghjorni, include sessioni principali, riunioni di delegati, fori è attività artistiche.

I negoziati cumplessi nantu à e cunsequenze à longu andà di a distruzzione causata da u terrimotu sò stati inclusi in u prugramma di u Cungressu di l'Ecunumia di u Seculu Seculu, chì hè stata posposta à u 6-2023 di marzu dopu à u grande disastru di u terrimotu u 15 di ferraghju 21. Parechje sessioni diverse sò state aghjunte à u prugramma, cum'è a creazione di cità chì sò cumpatibili cù a natura è resistenti à i disastri, è a gestione di disastru.

U secretariatu di u cungressu hè realizatu da l'Agenzia di Pianificazione di İzmir (İZPA) affiliata à a Municipalità Metropolitana di İzmir. Per tutte l'infurmazioni nantu à u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, pudete visità iktisatkongresi.org.