Preparazione di u terremotu in Balikesir

Preparazione di u terremotu in Balikesir
Preparazione di u terrimotu in Balikesir

Ci hè statu un terremotu à l'agenda di u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Balıkesir. U presidente Yücel Yılmaz, chì hà realizatu u compitu di coordinazione in a regione da u primu ghjornu di u terrimotu, hà infurmatu i membri di u cunsigliu nantu à i travaglii in a regione è hà spartutu e so sperienze. U presidente Yılmaz hà dettu chì anu iniziatu tuttu u travagliu necessariu per un Balıkesir preparatu per u disastru.

A riunione di a municipalità metropolitana di Balıkesir u 1 di marzu hè stata tenuta sottu a presidenza di u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Yücel Yılmaz. U presidente Yücel Yılmaz, chì hà travagliatu cum'è coordinatore prima in Osmaniye è avà in Malatya cù l'assignazione di u Ministeru di l'Interior da u primu ghjornu di u terrimotu; Hà trasmissu a so sperienza, a cunniscenza è a sperienza acquistata in a zona di u terrimotu à i membri di u cunsigliu. A Municipalità Metropolitana di Balıkesir, in particulare u Governatoratu di Balıkesir; Fornendu infurmazioni nantu à l'opere di AFAD, Kızılay è e municipalità di distrittu in a regione, u sindaco Yücel Yılmaz hà aghjustatu chì a ghjente di a regione hè grata per u so aiutu à a ghjente di Balıkesir.

UN BALIKESİR PRONTO PER UNA CATASTA CREA

Dichjarà chì anu fattu unu di i passi più impurtanti in a preparazione per u terrimotu stabilendu u Centru di Coordinazione di Disastri di Balıkesir (BAKOM), chì permette a gestione di millaie di manodopera, arnesi è installazioni in a municipalità metropolitana di Balıkesir è in e municipalità di distrittu à u stessu tempu, da un centru, è travaglia in coordination cù tutte l'istituzioni in a pruvincia, u sindaco hà dettu ch'elli anu fattu unu di i passi più impurtanti. Yücel Yılmaz hà dettu ch'elli anu iniziatu i travaglii per creà una cità pronta quandu anu affruntatu ogni disastru.

U Prughjettu hè preparatu per u rinnuvamentu di i vechji custruzzione

Dichjarà chì urdinanu 30 rimorchi per esse aduprati in casu di un eventuale terremotu, u sindaco Yılmaz hà dichjaratu chì trasformeranu 10 d'elli in sala di pranzu, 10 d'elli in docce è i 10 restanti in forni. Esprimendu chì anu da aduprà attivamente sti rimorchi, u presidente Yılmaz hà dettu: "Seranu pronti in casu di un disastru cum'è un terremotu. Facemu esercizii ogni annu, in quantu minuti pudemu ghjunghje in u campu quandu si faci un terramotu, per vede s'ellu i materiali sò cumpleti. Avemu da esse preparatu per un terrimotu. Tutte e municipalità di a nostra cità sò assai sensibili nantu à sta questione, ognuna farà a so parte. Ci cunfiemu di i nostri stock di edifizii di novu custruitu. Invece di vechji edifici; Hè necessariu di custruisce edifici vivibili chì ùn disturbanu micca a dinamica di a cità. Avemu prughjetti ligati à questu. Stabbiliremu un sistema di educazione di disastru è furnisce una furmazione di disastru à u persunale municipale. Attualmente esaminemu u nostru stock di custruzzione. Avemu stabilitu un sistema per cuntrullà tuttu u nostru stock di edifici, è facemu e determinazioni. Tutte e nostre municipalità di distrittu sustinute cù una urganizazione eccellente. Grazie à tutti i mo paisani. Balıkesir hà datu fiducia cù a so presenza. Puderaghju fieru di dì; Ùn ci hè micca un locu induve Balıkesir ùn hè micca. disse.