Induve si trova Balıklıgöl, in quale pruvincia? Quandu è da quale hè statu custruitu Balıklıgöl?

Induve hè Balikligol In Quale Pruvincia Quandu Era Balikligol Fattu Da Quale
Induve hè Balıklıgöl, in quale pruvincia, quandu è da quale Balıklıgöl hè statu custruitu?

U disastru di inundazione chì hà affettatu Şanlıurfa u marcuri 15 di marzu, hà ancu colpitu Balıklıgöl. L'inundazione causata da a forte pioggia hà causatu u Balıklıgöl storicu di sopra. Per d 'altra banda, a storia di Balıklıgöl divintò unu di i temi d'interessu dopu à questu avvenimentu. Sicondu i dati storichi è scientifichi, e piscine di Balıklıgöl sò antichi tempii pagani custruiti per a dea Atargatis, chì hè a mità di donna a mità di pesce. Allora, induve hè Balıklı Göl, in quale pruvincia? Eccu l'infurmazioni nantu à a legenda di Balıklıgöl ...

Balıklıgöl (Laghi Ayn-i Zeliha è Halil-Ür Rahman), sti dui laghi situati in u suduvestu di u centru di a cità di Şanlıurfa è chì si crede chì sò stati gettati in u focu da u prufeta Abraham, hè unu di i lochi più visitati in Şanlıurfa cù u so Pesci mitulugicu sacru per u mondu islamicu è l'artifacti storichi intornu à ellu.Hè unu di i lochi storichi.

Sicondu i dati storichi è scientifichi, e piscine di Balıklıgöl sò antichi tempii pagani (pagani) custruiti per a dea Atargatis, chì hè a mità di donna a mità di pesce. Hè stimatu ch'ellu fù custruitu in una data incerta trà 1000-300 aC. Oghje, in Israele, u Libanu è a Siria, ci sò stagni di pisci dedicati à a dea Atargatis, induve hè pruibitu di tuccà è di manghjà i pesci.

In più di a mitulugia islamica, ci sò ancu mitulugie ebraiche è cristiane nantu à l'altopiano di Balıklıgöl.

Mentre chì i cuncorsi di natazione è di natazioni si sò tenuti in i laghi finu à l'anni 1970, dopu à l'anni 1970, u lavu hè statu datu un nome sacru è a natazione in i laghi è manghjà i so pesci eranu pruibiti. Oghje, parechji circadori islamici anu accettatu fermamente chì a mitulugia islamica di Balıklıgöl hè una superstizione è una fabricazione, è chì e piscine appartenenu à i tempii pagani antichi.

Si dice à mezu à a ghjente chì u pesciu in questu hè sacru è quelli chì manghjanu u pesciu si malati. Ci hè una spezia di carpa mustachioed in u lavu. Siccomu u caviar di sta spezia hè velenosa, hè inconveniente per a salute umana per esse manghjatu.

Hà ottenutu u so aspettu attuale cù a risturazione di u "Progettu di Paesaggistica di Dergah è Balıklıgöl" cuncepitu da l'Architettu Merih Karaaslan sottu a cunsulenza di l'Architettu Behruz Çinici. U prughjettu hà iniziatu in u 1992 è a maiò parte hè stata finita in u 2000. Oghje, hè sottumessu à restaurazioni parziali sottu u listessu nome di prughjettu.

A legenda di Balıklıgöl è a so storia cunnisciuta!

Quandu u prufeta Abràhamu hà cuminciatu à luttà cù u crudele regnu di l'epica, Nemrut (regnu babilonianu) è l'idoli adurati da u so populu, è difende l'idea di un diu, hè statu ghjittatu in u focu da Nemrut da a collina induve l'oghje Urfa. U Castellu hè situatu. À questu tempu, u cumandamentu "O focu, sia frescu è sicuru per Abraham" hè datu à u focu da Allah. À questu ordine, u focu si trasforma in acqua è u legnu si trasforma in pesci. İbrahim cade ghjustu in un giardinu di rosula. U locu induve Ibrahim hè cascatu hè Halilü'r-Rahman Lake. Sicondu u rumore, Zeliha, a figliola di Nemrut, crede ancu in İbrahim è salta dopu à ellu. Ayn-i Zeliha Lake hè statu furmatu induve Zeliha cascò.

Ùn ci sò micca versi o hadiths nantu à questu avvenimentu in i libri di Quran è Hadith. Hè una narrazione chì emerge trà 1900-1960 da u populu di Urfa fendu aghjunte da a mitulugia ebraica à a mitulugia islamica. A mitulugia ebraica dice solu chì Abraham hà sopravvissutu à u focu in Urfa. Stu avvenimentu hè statu sperimentatu in Balıklıgöl da i musulmani di Urfa è i culonni di u castellu (catapulte), piscina è pesci sò stati aghjuntu à l'acaru. Inoltre, dichjara chì İbrahim hè natu in una caverna (İbrahim Cave) nantu à l'altipiano Balıklıgöl. I narrativi in ​​a mitulugia islamica coincidenu cù 5 stati diffirenti in date diverse è cuntenenu grandi cuntradizioni storichi.

storia scientifica

Şanlıurfa hè una cità cù i più antichi insediamenti in Anatolia. Ebla, Akkad, Sumeri, Babilonesi, Ittiti, Aramaici, Assiri, Persiani, Macedoni, Osroene, Romani, Bizantini, Omayyadi, Abbasidi, Akkoyunlu è stati è imperi ottomani guvernavanu in i paesi di Urfa, chì hà una storia di 12.000 anni.

A regione chjamata Balıklıgöl Plateau hà ancu una storia di 12.000 9.000 anni. U più anticu scupertu storicu annantu à l'altipiano hè a statua chjamata Urfa Man, chì hè stata truvata in i scavi intornu à Balıklıgöl. Hè statu determinatu chì a statua data di 10.000 132 - 242 600 aC. E strutture più antiche nantu à l'altipiano appartenenu à u Regnu Osroene, chì guvernava a regione trà XNUMX aC è XNUMX dC. Ci sò tempii, palazzi è strutture impurtanti chì appartenenu à u regnu. Dopu à u Regnu d'Osroene, a regione hè stata sottu à u duminiu rumanu è bizantinu per un bellu pezzu. Strutture d'acqua impurtanti sò state custruite in a regione, chì sò stati sottu à u duminiu rumanu è bizantinu per circa XNUMX anni.

Duranti l'epica di u duminiu rumanu è bizantinu, grandi inundazioni sò stati sperimentati in Şanlıurfa. I letti di i fiumi chì causanu inundazioni sò i letti di i fiumi induve Balıklıgöl hè ancu alimentatu oghje. Questi letti fluviali sò custituiti da calcari Eoceni. À u tempu, sti fonti sò stati trasformati in piscine da i stati antichi cum'è offerte à e religioni pagane.

In u 6u seculu dC, l'acque raccolte da e piogge forti cumminate cù i flussi in a regione è versate in u bacinu di Balıklıgöl. In u risultatu di a grande inundazione in u 525, u bacinu di Balıklıgöl hà cullatu grandi quantità d'acqua è hà distruttu i palazzi è altre strutture nantu à l'altipiano. Hè risultatu in a morte di millaie di persone. Seduta nantu à u tronu di l'Imperu Bizantinu in u 527, Ghjustinianu I mandò ingegneri à Urfa, chì era tandu chjamatu Edessa. Questi ingegneri anu custruitu strutture di prevenzione d'inundazioni chì esistenu ancu oghje. Cambiendu a direzzione di l'acqua raccolta da i corsi, l'altopiano di Balıklıgöl hè statu salvatu da grandi inundazioni. A ghjente lucale chjamava a cità Justinianopolis per via di l'aiutu di Justinianu I.

Finu à l'anni 1970, si facianu a natazioni in i stagni è e corse di natazioni. Dopu à l'anni 1970, i stagni anu datu a pruprietà sacra è natà in u lavu è manghjà i so pesci eranu pruibiti. In una fotografia chì appartene à u ghjucatore di football di Fenerbahçe Lefter, chì hà visitatu Urfa in l'anni 1950, si vede chì a ghjente hè nata in i stagni.

Data di custruzzione di e piscine

Siccomu a pussibilità di scavi archeologichi è di ricerca nantu à l'altipiano Balıklıgöl hè limitata, ùn hè micca cunnisciutu esattamente quale statu è quandu e piscine sò state custruite. Quandu Lisandru Magnu pigliò l'attuale regione Urfa da i Persiani in u 331 aC, a credenza religiosa pagana centrata nantu à a Dea Atargatis era diffusa in a regione. Il y avait aussi des temples à poissons dédiés à Atargatis dans le nord de la Syrie, en Israël et au Liban. In questi lochi, u pesciu in u stagnu era sacru è pruibitu di manghjà. Dopu chì Alessandru Magnu hà cunquistatu a cità, a cità hè stata chjamata Edessa, chì significheghja "Abundanza d'acqua", da u cumandante di Lisandru Magnu, Seleukus I. Dopu à a morte di Lisandru Magnu, u Regnu Osroene hè statu stabilitu in a regione Urfa. Fighjendu i ducumenti storichi, si vede chì u Regnu Osroene cuntinueghja ancu a religione pagana centrata in Atargatis.

V seculu aC. Sicondu dui testi rumani è siriaci truvati in u 5u è 2u seculu d.C., i preti pagani in l'antica Grecia è in l'antica Urfa veneranu a Dea Atargatis, si castratu è rendenu servizii religiosi in a forma di una donna à coda di pisci. In u documentu siriacu trovu in 300 AD; Dopu divintatu cristianu, u rè Abgar V d'Osroene hà urdinatu chì l'omi chì u castratu li taglianu e mani. Dopu à l'incidentu, i preti pagani cessanu di castrà.

Dea Atargatis

Piscine Balıklıgöl sò antichi tempii pagani custruiti per a dea Atargatis trà 1000-300 aC. Atargatis era a dea principale di a Siria sittintriunali in l'antichità classica. Hè a figura di una religione pagana chì si sparse da l'antica Siria à a Grecia antica, grazia à i cummercianti. I Rumani chjamanu a dea Derketo, Dea Syria, Deasura. A moglia di a dea Atargatis hè ancu un diu anticu è u so nome hè Hadad. I tempii cintrali di sti dui dii sò in Manbij, l'attuale Siria di u Nordu. Statue è muniti dedicati à Atargatis sò stati truvati in parechji stati antichi in Europa è in u Mediu Oriente.

U tema mitologicu di Atargatis hè a fertilità di a vita in l'acqua, l'amore, a sessualità è a fertilità. Dunque, hè una dea identificata cù pesci è palummi. Quandu i sculture esistenti sò stati esaminati, hè statu vistu chì eranu soprattuttu raffigurati in forma di Dea di Pesci o Sirena. L'urìgine di a dea torna à l'Età di Bronzu. Hè apparsu in u statu anticu di Ugarit è evoluzione in a cultura religiosa di i stati più tardi.

Sicondu i stòrici Diodoru (I seculu aC) è Ctesias (V seculu aC), a legenda di a dea Atargatis hè a siguenti ; Atargatis hà avutu un amore pruibitu è ​​hà datu nascita à una figliola. Atargatis s'hè vargugnatu di questu avvenimentu è si ghjittò in un lavu. U so corpu hè diventatu pisci in u lavu. I palummi alimentavanu a so figliola. In u libru di u storicu grecu anticu Athenaeus (II seculu d.C.), i Siriani veneranu i palummi è ùn manghjanu micca pesci. Perchè Atargatis hà pruibitu di manghjà pesce.

Ci sò stagni cù pesci in quale hè pruibitu di tuccà u pesciu in l'Ashkelon storicu, Siria, Manbij è Libanu in i cunfini di l'Israele d'oghje. Ancu Balıklıgöl hè cunnisciutu per i so stagni di pisci, ci sò ancu assai piccioni in i cortili di e moschee in l'altipiano. Sti palummi sò datu una appartenenza sacra quant'è u pesciu. Ci sò piscine per questi palummi in i cortili di e moschee è ci sò spazii spiciali protetti per i palummi per alimentà è beie acqua.

Culturalmente, l'allevu di piccioni hè sempre praticatu in Urfa è in Siria.