Espropriazione per Bandırma Bursa Yenişehir Osmaneli Railway Project

Espropriazione per Bandirma Bursa Yenisehir Osmaneli Railway Project
Espropriazione per Bandırma Bursa Yenişehir Osmaneli Railway Project

U presidente Erdoğan hà appruvatu a decisione urgente di espropriazione di migliaia di parcelle di terra in Bursa, Balıkesir è Bilecik per u prughjettu di a Ferrovia High Standard Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli.

U decretu presidenziale, firmatu da Erdoğan, hè u seguente:

"Per finisce u Prughjettu Ferroviariu Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli High Standard in cunfurmità cù u calendariu di travagliu determinatu è i termini prumessi è per evità ogni interruzzione in l'acquistu di prestiti stranieri, u locu è i numeri isulani / pacchi sò indicati nantu à a lista cù a mappa annessa, chì hè necessariu in u scopu di u prugettu, hè statu decisu chì l'immubiliarii è i pussidimenti esse espropriati urgentemente da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture (Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture) in cunfurmità cù l'articulu 2492 di l'Expropriation. Legge n ° 27.

L'espropriazione sarà fatta in questi distretti

In questu cuntestu, i lochi determinati in i distretti Nilüfer di Bursa, Mudanya, Karacabey, Gürsu, Yenişehir, Osmangazi, Osmaneli di Bilecik è Bandırma di Balıkesir seranu espropriati.