U presidente Büyükkılıç hà fattu esami in Elbistan Kayseri Bazaar

U presidente Buyukkilic hà realizatu inspezioni intornu à Elbistan Kayseri
U presidente Büyükkılıç hà fattu ispezioni in Elbistan Kayseri Bazaar

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà inspeccionatu u Bazar Elbistan Kayseri, chì hà custruitu in un tempu record di 72 ore, inseme cù u guvernatore Kayseri Gökmen Çiçek è u guvernatore Aksaray Hamza Aydoğdu. U sindaco Büyükkılıç hà inspeccionatu dopu u Bazar di Kocasinan, chì hè statu stabilitu in Elbistan cù u sustegnu di u guvernatore Gökmen Çiçek è u sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar è a municipalità metropolitana.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Mentre Memduh Büyükkılıç cuntinueghja u so travagliu in Kayseri, cuntinueghja ancu u so sustegnu è assistenza in a zona di u terrimotu. In questu cuntestu, u sindaco Büyükkılıç, chì si n'andò à Kahramanmaraş, inseme cù u guvernatore Gökmen Çiçek è u guvernatore di Aksaray Hamza Aydoğdu, si n'andò à Elbistan Kayseri Bazaar, chì era u primu in l'area di disastru è hà rimpiatu una carenza significativa cù e so strutture suciale, è hà scontru cù i cummercianti quì.

'TI TI CURA DI NOSTRE VESTITI'

U sindaco Büyükkılıç, chì hà inspeccionatu u bazar stabilitu in Elbistan da a Municipalità Metropolitana, hà scontru cù i cummercianti chì si sò stallati in i so buttreghi è disse: sohbet fattu. U sindaco Büyükkılıç hà visitatu i buttreghi unu per unu è hà prestatu assai attenzione à e vittime di u terrimotu. sohbet Mentre u sindaco Büyükkılıç hà dettu ch'elli anu da cuntinuà i so servizii è u travagliu in a zona di u terrimotu, i vittimi di u terrimotu in Elbistan anu ringraziatu ancu à a Municipalità Metropolitana è disse: "Avete cura di u nostru Elbistan".

Anu ancu esaminatu l'opere di KOCASİNAN BAZAAR

U sindaco Büyükkılıç si n'andò dopu à Kocasinan Bazaar, chì hè statu stabilitu in Elbistan cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana, cù u guvernatore Gökmen Çiçek è u sindaco di Kocasinan Çolakbayrakdar è inspeccionatu.

U guvernatore Gökmen Çiçek hà dichjaratu chì cuntinueghjanu u travagliu iniziatu da a Municipalità Metropolitana in Elbistan inseme cù i distretti cintrali è hà dettu: "Sò onoratu di esse u guvernatore di una tale cità".

U guvernatore Çiçek hà dettu: "In ogni locu in Kahramanmaraş, in Dulkadiroğlu di u nostru Distrettu Melikgazi, in Talas, u 12 di ferraghju, ognunu di elli si batte una grande lotta in qualchì locu in Maraş. Dopu avè statu numinatu in Elbistan, aghju dumandatu specificamente un bazar per i citadini quì. Ti ringraziu, disse: "Se dite cusì, hè necessariu, definitivamente farò". Hà cumpletu u bazar in tempu record. Avemu l'ultima cumunicazione cù u sindaco di Kocasinan a settimana passata. Avemu decisu di custruisce l'infrastruttura tecnica, istituzionale è di a municipalità di Kocasinan quì, cum'è Kocasinan Çarşı, cù u sustegnu di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana. Avemu dettu cusì è u travagliu hà cuminciatu u ghjornu dopu. Sò onoratu di pussede tutte e municipalità, in particulare a Municipalità Metropolitana, è di esse u guvernatore di una tale pruvincia. "Tutti sò entusiasmati aspittendu stu bazar", disse.

In quantu à i servizii, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Semu pronti à fà tuttu ciò chì hè a nostra parte" è hà dettu: "Prima di tuttu, avemu seguitu u nostru stimatu guvernatore di Kahramanmaraş è i so servizii da Kayseri dapoi e prime ore di u terrimotu. Cuntinuemu u nostru sustegnu cù apprezzamentu è preghiere. Semu quì cum'è rapprisentanti di Kayseri, chì hè famosa per a so filantropia, cù a logica chì simu pronti à fà tuttu ciò chì pudemu riguardu à i servizii in i so distretti in u futuru. I prughjetti di i nostri stimati guvernatori toccanu veramente a ghjente è rivitalizzanu a regione. Cù l'istruzzioni chì ci hà datu quì, compie u prucessu in 3-4 ghjorni cù i nostri squadre diligenti è diligenti. Quandu i so visi surrisu, i nostri visi surrisu. Circa 50 mila vittime di u terrimotu in Kayseri sò i nostri invitati. Purtemu i so saluti. Preghenu veramente per Kayseri, u so guvernatore, amministratori, istituzioni è urganisazioni. Preghemu per voi. "Vogliu ancu ringrazià a nostra municipalità di Kocasinan", disse.

U sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar hà dettu: "Quandu ci hè una dumanda da u nostru guvernatore, sapemu chì questu locu hà bisognu di qualcosa è ci sforzemu di cumpiendu immediatamente. Stu ligame è a nostra bella cooperazione cù a nostra municipalità metropolitana è u guvernatore si riflette in Maraşa è Elbistana. "Sapemu chì tuttu ciò chì hè fattu quì hè una manu di amicizia chì si estende da Kayseri à Maraş", disse.

In seguitu, u sindaco Büyükkılıç, u guvernatore Gökmen Çiçek è u sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar anu visitatu è inspeccionatu l'area cummerciale di Talas City stabilita in Elbistan.