U Complexe Sportiu Novu è Modernu di a Capital conta i ghjorni per l'inaugurazione

U Cumplessu Sportiu Novu è Modernu di a Capitale conta per a so apertura
U Complexe Sportiu Novu è Modernu di a Capital conta i ghjorni per l'inaugurazione

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà firmatu diversi prughjetti per sustene l'sport è l'atleti, porta una nova facilità à a Capitale dopu Rıza Kayaalp è Taha Akgül Sports Hall. U cumplessu sportivu, chì portarà u nome di Şaban Yılmaz, unu di i nomi più impurtanti in a storia di a lotta turca, ospiterà cuncorsi è furmazioni di lotta d'oliu.

Continuendu à sustene l'sport è l'atleti, a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à purtà strutture sportive novi è muderni à a Capitale.

Dopu avè apertu u Rıza Kayaalp è Taha Akgül Sports Hall, a prima sala di lotta di Turchia à i standard europei, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja i so sforzi per un centru novu è mudernu chì accoglierà competizioni è furmazioni di lotta petrolifera.

In u stabilimentu, chì hè chjamatu dopu à unu di i nomi impurtanti in a storia di a lotta turca, u capu di lotta Şaban Yılmaz, atleti impurtanti per i sport di a capitale è di u paese seranu furmatu sottu a dirigenza di ASKİ Sports. U Complex Sportiu Şaban Yılmaz accoglierà competizioni è furmazione di lotta.

"Questa facilità ci portarà più luntanu"

Abdullah Çakmar, Coordinatore Generale di ASKİ Sports Club, hà dichjaratu chì u Complex Sportiu Şaban Yılmaz, chì serà messu in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per purtà novi atleti à a lotta turca, hè u più grande è u più novu stabilimentu custruitu per a lotta d'oliu in Turchia, è hà dettu: "A Municipalità Metropolitana di Ankara hà un novu nome cum'è ASKİ Spor. Semu fieri di custruisce una facilità. Pruduceremu novu Şaban Yılmazlar, novu Recep Karalar, Kenan Şimşekler, Vedat Erginler Savaş Yıldırım in u nostru stabilimentu. Avemu da fà un bonu travagliu quì, pruducia novi Islander Halils, Koca Yusufs, Aliços è cuntribuisce à a lotta turca. Ringraziemu u nostru Presidente Onorariu Mansur Yavaş per u so sustegnu invariabile. Sta facilità ci purterà una longa strada. Oghje, avemu diventatu una marca mundiale in mat wrestling. Spergu chì furmà i campioni di lotta in questa facilità è marcheremu a lotta turca in Kırkpınar ".

Dichjarà chì portaranu novi leggende à a lotta d'oliu turca cù a facilità di novu custruita, u coordinatore di a lotta di l'oliu di ASKİ Sports Club Recep Kılıç hà dettu:

"ASKİ Sports Club hà vintu parechji campionati in a filiera di Oil Wrestling. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà ancu apertu sta facilità per acquistà novi lottatori. Questu hè u primu stabilimentu custruitu in Turchia per Oil Wrestling. A custruzzione di a nostra facilità hà pigliatu circa 6-7 mesi è ci sò stanze di riposu, spogliatoi è spazii di doccia per 40 atleti.

PER SERVIRE 60 ATLETI

U novu stabilimentu sportivu, chì conta i ghjorni per l'apertura è custruitu da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici in Yenimahalle Macunköy, hè previstu per serve 60 atleti.

U centru sportivu, chì sarà custituitu da una zona chjusa di 750 metri quadrati è 2 piani in totale, averà un campu di lotta oliu, un parcheghju cù una capacità di 20 veiculi è stanze di riposu per 40 atleti, spogliatoi è doccia. zoni.