BTSO raccoglierà a dumanda di novi spazii di almacenamentu logisticu

BTSO riunirà a dumanda di novi spazii di almacenamentu logisticu
BTSO raccoglierà a dumanda di novi spazii di almacenamentu logisticu

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) hà pigliatu azzione per risponde à a necessità di un centru di almacenamentu è logistica in Bursa. U membru di u Cunsigliu di BTSO Muhsin Koçaslan, chì hà annunziatu ch'elli anu da creà spazii d'investimentu novi è muderni per u settore logisticu in rapidu sviluppu in Bursa, chì hè in u centru di prughjetti di trasportu giganti è ospita grandi urganisazioni industriali, hà dettu: "Urganismu u scopu di trasfurmà lu in pianificatu. aree in modu integratu ". disse.

BTSO cuntinueghja à mantene u so dettu nantu à u polsu di i settori riunendu cumpagnie cù riunioni di analisi settoriali allargate. A Reunione d'Analisi Settoriale Estesa di u Cumitatu Prufessiunali 44th, chì includeva cumpagnie chì operanu in u settore logisticu, hè stata tenuta in BTSO Service Building. Più di rapprisentanti di u settore 200 anu assistitu à a riunione, cumpresu u membru di u Cunsigliu di BTSO Muhsin Koçaslan, u presidente di u Cunsigliu di Logistica di BTSO Ersan Keleş, i membri di u cunsigliu è di u cumitatu BTSO.

"U settore logisticu hà ghjucatu un rolu vitale"

Parlendu à a riunione, Muhsin Koçaslan hà dettu ch'elli eranu assai tristi da u disastru chì hà causatu una grande distruzzione è a perdita di vita in 11 cità di Turchia. Koçaslan hà dettu: "U dulore di e perdite rompe i nostri cori. In ogni casu, avemu da guarisce rapidamente e nostre ferite è ripiglià a nostra regione è u nostru paese. Cù u centru di raccolta di l'aiutu di u terrimotu chì avemu stabilitu sottu a coordinazione di u nostru Governatore di Bursa, avemu furnitu l'aiutu da i nostri membri à tutte e regioni affettate da u terrimotu cù u grande sustegnu di u nostru settore logisticu. Avemu vistu una volta di più l'impurtanza di u nostru settore durante stu prucessu difficiule. U nostru settore logisticu hà ghjucatu un rolu vitale in a consegna di materiale d'aiutu da diverse regioni di u nostru paese è in tuttu u mondu à a regione. Vogliu ringrazià i preziosi rapprisentanti di a nostra industria per u so sustegnu invariabile. Credu chì riporteremu a regione à i so pedi in unità è sulidarità ". disse.

"Seranu creati novi spazii di almacenamento"

U membru di u Cunsigliu di BTSO, Koçaslan, hà dettu chì anu realizatu un travagliu impurtante per risolve i prublemi di u settore logisticu. Dichjarà chì l'elementu di l'agenda più impurtante di u settore hè u prublema di i spazii di almacenamentu, Koçaslan hà dettu: "Avemu cuminciatu à cullà e dumande per a creazione di spazii di almacenamentu è logistica chì a cità hà bisognu, cum'è SME OSB, chì hà da scopu di spustà micca pianificatu. impianti industriali in a cità fora di a cità. "Spergu, cù u sustegnu di i nostri rapprisentanti di u settore, implementeremu u nostru prughjettu u più prestu pussibule". disse.

"L'impurtanza di u Settore hè stata Penemente Esperienza cù u Disastru"

U presidente di u Cunsigliu di Logistica di BTSO, Ersan Keleş, hà dettu ch'elli eranu in gran dolore per via di u disastru di u terrimotu. Dichjarà chì, appena anu ricevutu a nutizia di u terrimotu, BTSO hà furmatu un "Crisis Desk" sottu a coordinazione di u Governatore di Bursa è l'AFAD, Keleş hà dettu: "Semu rispunsevuli di cullà è spedite l'aiutu in natura chì u mondu cummerciale di Bursa è u nostru pòpulu vulete mandà à a regione di u terrimotu, cumprese l'equipaggiu è e macchine di travagliu per esse usatu in attività di ricerca è salvata è di rimozione di detriti. Dopu chì l'aiutu hè statu verificatu è classificatu, avemu travagliatu duru per assicurà chì i materiali sò stati spediti in modu efficace cù i veiculi ghjusti, secondu e dumande da e regioni, sottu a coordinazione di l'AFAD. Avemu acquistatu una sperienza assai impurtante in termini di logistica di disastru. "Cum'è rapprisentanti di l'industria logistica, cuntinuemu u nostru travagliu nantu à ciò chì deve esse fattu à longu andà". disse.

"Centru Logisticu pò riduce a carica di u trafficu di a cità"

Ersan Keleş hà annunziatu chì prestu cumincianu à cullà a dumanda à u puntu "Bursa Logistics Center and Storage Areas" sottu a coordinazione di BTSO. Dichjarà chì anu determinatu chì u settore hà un bisognu impurtante à questu puntu, Keleş hà dettu: "Annunceremu i prucessi di candidatura per e cumpagnie chì volenu participà à u centru logisticu in u nostru situ web in pocu tempu. Avemu principiatu u prucessu di cullizzioni per u Centru Logisticu cum'è SME OIZ. Faremu un analisi SWOT di u settore. L'aghjurnamenti di l'infurmazioni di i membri sò assai impurtanti in questu rispettu. "Pianificazione Spaziale", chì u nostru presidente BTSO di u Cunsigliu di Amministrazione, u Signore İbrahim Burkay, spressu publicamente, hè una realità di Bursa. A nostra cità è a nostra industria anu ancu bisognu di un Centru Logisticu. Quandu u nostru Centru Logisticu vene à a vita, pudemu riunisce magazzini, magazzini frigoriferi è magazzini logistici, stazioni di carburante, parcheghji, spazii di cuntenituri, uffizii cummerciale, spazii cummirciali, alloghju è strutture suciali sottu u stessu tettu. U Centru Logisticu hè ancu impurtante per Bursa per esse accessibile è trasportabile. Se u prugettu hè implementatu, ancu riducerà a carica di trafficu di a cità. À questu puntu, aspittemu u sustegnu di i nostri rapprisentanti di u settore per stu travagliu realizatu sottu a guida di a nostra Camera ". disse.