Bursa Metropolitana accelera i travaglii per evità a siccità

Bursa Büyükşehir hà acceleratu i travaglii per evità a sete
Bursa Metropolitana accelera i travaglii per evità a siccità

A Cummissione di l'Acqua di u Cunsigliu Metropolitanu di a Municipalità di Bursa hà acceleratu i so sforzi per impedisce a cità di sperimentà stress d'acqua è scarsità d'acqua per u futuru. A Cummissione, chì esamineghja e strutture di cunsumu è di trattamentu in e zone industriali è di e risorse d'acqua, presentarà u rapportu à u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana nantu à a situazione attuale di l'acqua, u cunsumu è e misure da piglià.

Mentre a siccità per u riscaldamentu glubale è u cambiamentu climaticu hè diventatu unu di i punti di agenda più impurtanti di u mondu sanu, a Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu ogni tipu d'investimenti per ùn lascià a ghjente di Bursa senza acqua ancu per un ghjornu. , hà, invece, focu annantu à u prublema cù tutti i so aspetti. Mentre a Cummissione di l'Acqua hè stata stabilita in u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, a Cummissione cuntinueghja à travaglià rapidamente nantu à u putenziale di l'acqua di Bursa, l'agricultura, l'industria è l'usu individuale di l'acqua è e misure da piglià. DSI, u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, a Direzzione Generale di Gestione di l'Acqua, università, BUSKI è e camere accademiche pertinenti, a cumissioni hà realizatu i studii di campu necessarii è esaminò e piante di trattamentu in e zone industriali è ancu in Doğancı. e diga di Nilüfer. À a riunione di valutazione di a gestione di l'acqua tenuta in a Sala di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, u travagliu fattu finu à avà hè statu discutitu. Mihrimah Kocabıyık, Capu di a Cummissione Parlamentaria di l'Acqua, Capu di u Dipartimentu di Ricerca è Evaluazione di u Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta, a Direzzione Generale di Gestione di l'Acqua Yusuf Başaran, Vice Direttore Generale di BUSKİ Devrim İzgi, membri di a Cummissione è tutti i partiti à u prublema anu participatu. a riunione presiduta da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Ulaş Akhan.

Avemu bisognu à aduprà cun prudenza

Evaluendu a riunione, Yusuf Başaran, Capu di u Dipartimentu di Ricerca è Evaluazione di a Direzzione Generale di Gestione di l'Acqua di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, hà dettu chì avà hè imperativu di utilizà l'acqua in modu più efficiente è raziunale in Bursa è altre regioni di Turchia. Nutendu chì a siccità hè aumentata per via di u cambiamentu climaticu è i regimi di precipitazione sò cambiati, Başaran hà dettu: "Avemu bisognu di utilizà a nostra acqua in modu più efficiente è raziunale in e nostre case, l'industria è l'agricultura in modu chì pudemu trasmette à e nostre generazioni future. Altrimenti, s'è no cuntinuemu à aduprà cù sti abitudini di cunsumu, truveremu più difficiuli di ghjunghje l'acqua in un sensu seriu. Dunque, avemu bisognu di cambià tutti l'abitudini d'usu inseme. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per l'urganizazione di sta riunione. Spergu chì avemu da sviluppà u nostru paese cù un usu più sustenibile di l'acqua senza una siccità in u futuru ", disse.

Ùn soffremu micca di u stress d'acqua

Mihrimah Kocabıyık, Capu di a Cummissione di l'Acqua di u Cunsigliu Metropolitanu di a Municipalità, hà dettu: "Chì avemu in Bursa cum'è potenziale d'acqua? Chì sò e nostre fonti d'acqua potabile? Chì duvemu fà nantu à e nostre risorse d'acqua in u prossimu 2030, 2050 è una prughjezzione di centu anni ? Avemu discututu tutti questi. Cum'è una cumissioni, avemu fattu investigazioni in Doğancı è a Diga Nilüfer. Avemu esaminatu esempi di bona pratica in l'Industria Organizzata Bursa è e Zone Industriali Organizzate Demirtaş. Avemu u scopu di riduce a quantità di usu di l'acqua in Bursa ancu di più, per assicurà chì l'acqua hè aduprata in modu efficiente, è per vive in prosperità senza soffrenu è soffrendu di u stress d'acqua. Preparemu un bonu rapportu in questa direzzione. Quandu hè finitu, sparteremu u nostru rapportu in u Parlamentu ", disse.

un futuru cunfortu

Devrim İzgi, Vice Direttore Generale di BUSKİ, hà dichjaratu ancu chì anu fattu ogni tipu d'investimenti da a riduzione di i tassi di perdite in l'acqua à a prutezzione di e risorse esistenti è hà dettu: "Avemu bisognu di pianificà u nostru travagliu futuru oghje per ùn avè micca sperienze a carenza d'acqua in u paese. futuru. Perchè u cambiamentu climaticu cuntinueghja à un ritmu rapidu oghje. Bursa hè una di e cità chì saranu seriamente affettate in questu sensu. Se pigliamu queste misure avà, respireremu un suspiru di sollievu in u futuru ".