Dui Esposizioni Speciali per u Ramadan Aperte in Bursa

Dui mostre speciali per u Ramadan sò state aperte in Bursa
Dui Esposizioni Speciali per u Ramadan Aperte in Bursa

A Municipalità Metropolitana di Bursa hà datu l'iniziu di l'attività di Ramadan cù duie mostre speciali. L'Exhibition of Kaaba Covers and Hajj Memories da l'Ottumani à u Presente è l'Exhibition of Palace Fragrances and Ottoman Jewelry from the Past to the Present hà purtatu u populu di Bursa in un viaghju in u tempu.

Copertine di Kaaba, memorabilia di pellegrinaggio, profumi di palazzi è gioielli ottomani da a cullezzione privata di u cullezzione Bekir Kantarcı si sò scontru cù i residenti di Bursa in mostre di dui mesi tenute in u Centru Culturale Tayyare. L'Esposizione di Copertine Kaaba è Ricordi di Hajj da l'Ottumani à u Presente, è l'Esposizione di Fragranze di Palazzu è Gioielli Ottomani da u Passatu à u Presente sò stati aperti à i visitatori cù una ceremonia à a quale hà assistitu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa Alinur Aktaş. Mentre chì l'odore hè diventatu un simbulu impurtante chì permette à e persone di sprimesi carchendu significati profondi è diffirenti in a civilizazione ottomana, i visitori anu avutu l'uppurtunità di sperienze muschi, ambra, rosa, tulipanu è assai più profumi, chì eranu un modu di vita per l'ottomani. .

In più di i coperchi esterni di a Kaaba, chì hè stata nera per circa 150 anni, i scritti di cinturione di cintura, i coperchi chì pende in a Kaaba ogni annu è sò cambiati ogni annu prima di l'Eid-al-Adha, i coperchi interni di a Kaaba, chì sò cambiati ogni 30 anni, è i coperchi internu di u Ravza-i Mutahhara, è i pezzi mandati à a Mecca in l'ultimi anni, quandu l'Ottumani dominavanu i terri di Hijaz, sò stati ancu esposti, è l'Exhibition of Kaaba Covers è Hajj Memories da l'Ottumani à u Presente hà attiratu una grande attenzione. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà parlatu à l'apertura di e mostre, chì sò urganizate in particulare per u Ramadan è ponu esse visitate finu à u 15 d'aprile, hà dettu: "L'arte hè a vita di una sucità è noi, cum'è a nazione turca, soprattuttu cum'è Bursa, hà una storia di millaie d'anni. Dunque, in questu sensu, i nostri antenati ci anu lasciatu una storia magnifica, una cultura magnifica è una civilizazione magnifica. Hè u nostru duvere di prutegeli, veglialli è manteneli vivi. Ùn deve esse scurdatu chì a cultura è l'arte formanu un ponte trà u passatu è u futuru. Quandu Bursa hè citatu, vene in mente una cità spirituale. Ramadan hè bellu in ogni locu, ma hè bellu in Bursa. Avemu vulsutu aghjunghje un culore diversu à u Ramadan cù queste duie mostre ".